Yrittäkää edes, mä olen kaikkeista viisain. Minua parempaa ei löydy. Mä voitan kaikki. Olen niin täydellinen kuin kukaan voi olla.
OLEN PARAS!!!
'täydellinen'
6
671
Vastaukset
- Mr Vanity
täytyy todeta, että mikä sana on "kaikkeista"? Onko se suomen kieltä? Ole aivan rauhassa kaikkein paras.
- oletkin
Jonkunhan sitä on oltava paras, tässä tapauksessa se on SINÄ! HURRAAAAA SINÄ....
- jupsjups
Jos olisit kaikkeista viisain, niin et välttämättä olisi laittanut tänne näin turhaa viestiä. :)
- kukaan.
tietäisi , ellei tämä kaikkein paras olisi sitä tänne kirjoittanut, höhlä!
- lähde__
H**** P**** stn ittensä kehuja prk hirt*** tuommoset!!! PRKL PRKL
- olet...
aivan yhtä lapsellinen kuin tuo ketjun alkuperäinen kirjoittaja.
Noin typerästä viestistä ei pitäisi edes tulla ketjua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230