.
Ja sinulle, joka koet olevasi maahan lyöty ja elämäsi tuntuu turhalta ja olet vaeltanut vailla päämäärää ja toivoa elämässäsi. Kuule, minulla on sinulle hyviä uutisia:
"Nouse ylös ja vahvistu siinä armossa, jota sulle nyt tarjotaan Yeshua Messiaassa !"
"Näin sanoo sinun Lunastajasi: Vaikka sinä olet suuri ja paljon rikkonut syntinen, niin minä annan sinulle elävän toivon. Minä vahvistan sinua ja opetan sinulle rauhaisan tien vaeltaa, jota sinun tulee vaeltaa tämä lyhyt elämäsi aika täällä kärsimysten ahjoissa. Se tie on pyhitys ja nöyrä tyytyminen minun tahtooni. Se tie on sinua varten. Sinun ei tarvitse kulkea sitä tietä yksin, vaan Minä Olen sinun kanssasi ja opastan sinua askel askeleelta. Kun vaellamme tätä tietä yhdessä, niin sillä tiellä on varjelus, virvoitus ja se johtaa sinut iankaikkiseen elämään. Minä todella tunnen sinut läpikotaisin ja rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella."
"Tiedän, että olet vain heikko ihminen ja teet joka päivä syntiä ajatuksin sanoin ja kätten töin ja juuri siksi kehoitan sinua Isämeidänrukouksessa anomaan päivittäin syntejäsi anteeksi Isältäsi taivaassa. Kun tätä nöyrästi anot, niin sinun Isäsi taivaassa kuulee sinua ja antaa kaikki sinun syntisi anteeksi, eikä niitä enää muistele. Hän siirtää ne kaikki pois sinusta niin kauas kuin itä on lännestä ja upottaa ne valtameren syvyyksiin, josta niitä ei ikinä enää löydetä."
Ole siunattu Yeshuassa !
.
Sinulle, jonka on vaikea uskoa...
1
228
Vastaukset
- ....
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138