Olisi kiihottava irstailla yhtäaikaa äidin ja tyttären kanssa.
Äiti-tytär-fantasia
9
5074
Vastaukset
jokaisella on omat fantasiansa..
- ..o
oisko sust kiihottavaa irstailla yhtaikaa faijas ja jonku muijan kans?
Mä luulen et ei oo montaa mutsii ja tytärtä siihen hommaan yhtaikaa myöskään,tuntuu tosi sairaalta halulta. - tänne
olen 67 v ja äiti 89 v
- KGB
Sortavalasta löytyy. Suositus: kaks kortsua päällekkäin ja väliin tervattu villasukka. Pyykkipoika nenään, jos meet asunnolle. Hotellissa kannattaa komentaa ensin suihkuun ja sillä aikaa vetää satiasvoiteet karvoihin.
- kävi
eräällä risteilyllä tapahtui mulle. illalla pokasin diskosta söpön lukiolaismimmin hyttiini. Aamiaisella tapasin sitten tyttären äidin, näpsäkän nelikymppisen bruneten. iltapäivätanssien aikaan olinkin jo tämän hytissä. yhtä aikaa ei kuitenkaan onnistunut :(
- Anonyymi
Mulle kävi hyvin samankaltaisesti mutta ihan kuivalla maalla!
Ajan pirssiä keskisessä Suomessa ja illan/yön vikana kyytinä himokas n. 20v. mimmi joka halus välttämättä kuitata kyydin "luonnossa" ja saisi samalla helpotusta puutteeseensa kun jätkäkaverinsa vaan ryyppää ja pelaa pleikkaa kun on armeijasta lomilla... No siinä yön pikkutunteina naitiin mukavasti mutta piti olla hissun kissun kun äiti nukkui samassa kämpässä.
Aamupäivällä kahvien jälkeen lupauduin viemään mimmin töihin mutta kun hänet olin jättänyt työmaalleen niin huomasin hänen tiputtaneen toisen hansikkaansa pirssin jalkatilaan... No ajattelin käydä tiputtaan hansikkaan hänen kotiinsa joka oli kotimatkani varrella... Kuinka ollakkaan hänen äitinsä avasi oven ja ystävällisesti kysyi maistuisiko kahvi, johon toki suostuin. En tietenkään kertonut että olin ollut yötä vaan että löysin hansikkaan autosta ja muistin mihin olin viimeisen asiakkaan jättänyt...
Kahvia keitellessä tämä siro ja pienikokoinen leski kävikin vaihtamassa hieman asua ja kysyi vieno hymy huulilla että kai sitä "palkkio" maistuu kun viitsit hansikkaan palauttaa..?! Ja niin sitten äidin kanssa touhusin siinä päiväseltään mutta en siis yhtäaikaa minäkään...
- uhuh..
Voisi panna tytärtä takaa ja tytär nuolisi samalla äitinsä pillua, josta on tullut maailmaan ! Ois ihanan rivoa !
- Anonyymi
Joo todellakin. Todella kiihottava ajatus esim nussia omaa tyttöystävääni kun hänen äitinsä katsoisi vierestä ja välillä antaisin hänellekkin kunnolla. Molemmat voihkisi kovaan ääneen ja lopuksi spermat heidän naamalle
- Anonyymi
Ei liity varsinaisesti aiheeseen, mutta joskus pari kolmekymmentä vuotta sitten kävin thai-hierojalla. Nuori tyttö tuli hieromaan ja heti perässään tuli nainen, joka kertoi olevansa tytön äiti ja opettaa tyttöä. Ihan aluksi hän halusi näyttää, miten asiakas saadaan tyytyväiseksi. Neuvoi hyvin yksityiskohtaisesti että näin ja näin ja tyttö teki työtä käskettyä, ja sitten pyyhki vatsan, rinnan ja naaman puhtaaksi, kun vähän roiskui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573681Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j683041Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m631178- 801068
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1931Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55915Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä22908- 47892