Hannu Takkula on hieno mies. Hän on osoittanut suoraselkäisyyttä jo ennenkin.
Anneli Jäätteenmäki yritti väärentää KEPU:n puoluehallituksen työvaliokunnan pöytäkirjoja. Puolueen silloisen varapuheenjohtaja Hannu Takkulan omatunto ei sallinut tällaista rikollista toimintaa ja hän toimi silloinkin jämäkästi.
Nyky-KEPU:n toiminnassa arvoina ovat moraalittomuus, huorinteko ja rattijuoppouden suosiminen. Tällaista ei kukaan voi hyväksyä.
KEPU PETTÄÄ JA DOKAA AINA!
Takkula ei hyväksy nyky-KEPUn arvoja!
6
344
Vastaukset
- ##%&#
..kepulla on vielä n. 20 000 äänestäjää
- Lauri Leevi
Vaikka en olekkaan ahdasmielinen, on kepujohdon huoraamisnäytelmää ollut kiusallista seurata. Eihän noin rietasta meininkiä ollut edes Neuvostoliitossa. Matti ja Eero touhuavat, kuin itse Mao aikoinaan. Perhearvoista ei ole jäljellä hajuakaan.
- sahanpurua
Sahanpuru pöllyää nykyään Takkula perässä kun hän liitelee eduskunnassa.
- Huvittunut.
Aika kehnoa! Etkös tiedä, että Hannu Takkula on tällä hetkellä europarlamentissa. Hän ei toimi kansanedustajana.
:))) - tietojen tieto
Huvittunut. kirjoitti:
Aika kehnoa! Etkös tiedä, että Hannu Takkula on tällä hetkellä europarlamentissa. Hän ei toimi kansanedustajana.
:)))Mikä vastaisku ja puolueen? Eiks tääl saa muut kirjoittaa kuin jotkut puolue aktivistit?
Ihan niin kun nää kaikki kannanotot ois jonkun ison" ohjaAMAA.nO EHKÄ SUL ON, MUIT MÄ OLEN IHAN OMANA ITSENÄNI.
- varottaja
Erottakaa tullainen luopio puolueesta! Hän kuuluu suomen kirstilliseen äärioikeistopuolueeseen. Jos he pääsevät valtaan niin lastemme biologiankirjoissa kreationismi syrjäyttää darwinismin ja maailma onkin 5000 vuotta vanha..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892