Takkula ei hyväksy nyky-KEPUn arvoja!

Hannu Takkula on hieno mies. Hän on osoittanut suoraselkäisyyttä jo ennenkin.

Anneli Jäätteenmäki yritti väärentää KEPU:n puoluehallituksen työvaliokunnan pöytäkirjoja. Puolueen silloisen varapuheenjohtaja Hannu Takkulan omatunto ei sallinut tällaista rikollista toimintaa ja hän toimi silloinkin jämäkästi.

Nyky-KEPU:n toiminnassa arvoina ovat moraalittomuus, huorinteko ja rattijuoppouden suosiminen. Tällaista ei kukaan voi hyväksyä.

KEPU PETTÄÄ JA DOKAA AINA!

6

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ##%&#

..kepulla on vielä n. 20 000 äänestäjää

• Lauri Leevi

Vaikka en olekkaan ahdasmielinen, on kepujohdon huoraamisnäytelmää ollut kiusallista seurata. Eihän noin rietasta meininkiä ollut edes Neuvostoliitossa. Matti ja Eero touhuavat, kuin itse Mao aikoinaan. Perhearvoista ei ole jäljellä hajuakaan.

• sahanpurua

Sahanpuru pöllyää nykyään Takkula perässä kun hän liitelee eduskunnassa.

• Huvittunut.

Aika kehnoa! Etkös tiedä, että Hannu Takkula on tällä hetkellä europarlamentissa. Hän ei toimi kansanedustajana.

:)))

• tietojen tieto
        Huvittunut. kirjoitti:

Aika kehnoa! Etkös tiedä, että Hannu Takkula on tällä hetkellä europarlamentissa. Hän ei toimi kansanedustajana.

:)))

Mikä vastaisku ja puolueen? Eiks tääl saa muut kirjoittaa kuin jotkut puolue aktivistit?

Ihan niin kun nää kaikki kannanotot ois jonkun ison" ohjaAMAA.nO EHKÄ SUL ON, MUIT MÄ OLEN IHAN OMANA ITSENÄNI.

• varottaja

Erottakaa tullainen luopio puolueesta! Hän kuuluu suomen kirstilliseen äärioikeistopuolueeseen. Jos he pääsevät valtaan niin lastemme biologiankirjoissa kreationismi syrjäyttää darwinismin ja maailma onkin 5000 vuotta vanha..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe