Musta vaimo

on suomalaisen miehen mieleen,niinkuin eilisessä
TV1:n Nyberg ohjelmassa huomasitte tällä entisellä palkkasotilaalla oli.
15928
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

ja kiihdytelty, onko jarrut kunnossa? Se on tärkeetä, ettei tulis lisää mustia, niitä kun on jo riittävästi. Riittäisi siis kaikille, vaikka eivät porsisi pariin vuoteen.

Äänestä
  • Aloittaja

lestat porsii enemmän,kuin muut suomalaiset naiset.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

lestat porsii enemmän,kuin muut suomalaiset naiset.

mutta joko koeajot on suoritettu? Voitko suositella kun ei kokemusta, kuin suomalaisista, mustalaisista(hyi), ruotsalaisista, ukrainalaisesta ja venäläisistä(vau!).

Äänestä

• Aloittaja

riippuu se kirjoitti:

mutta joko koeajot on suoritettu? Voitko suositella kun ei kokemusta, kuin suomalaisista, mustalaisista(hyi), ruotsalaisista, ukrainalaisesta ja venäläisistä(vau!).

siltä Kyösti Pietiläiseltä,älä minulta.

Äänestä

siltä Kyösti Pietiläiseltä,älä minulta.

olevan tilapäisesti, normaalin rajoilla, mutta kun ei niin ei. Olen samaa "mielipuolta",natzin kanssa. Miestä sinä tarvitset. Siihen homaan tosin tarvitaan, luonteikasta eläimiinyhtyjää. Ei se ole valkoisen miehen tehtävissä.

Äänestä

• Aloittaja

luulin sinun kirjoitti:

olevan tilapäisesti, normaalin rajoilla, mutta kun ei niin ei. Olen samaa "mielipuolta",natzin kanssa. Miestä sinä tarvitset. Siihen homaan tosin tarvitaan, luonteikasta eläimiinyhtyjää. Ei se ole valkoisen miehen tehtävissä.

suomalainen mies minä olen,sillä tykkään mielettömästi kauniista naisista olkoon niiden ihonväri mikä tahansa.

Äänestä

suomalainen mies minä olen,sillä tykkään mielettömästi kauniista naisista olkoon niiden ihonväri mikä tahansa.

voisi sinuunkin tykästyä. Pitäisi jotenkin etsiskellä, jo täällä olevista. Sellaiselle olisi hommia, tuolla länsirajan "dekenoroituneissa venynaamayhteisöissä". Ne kun eivät enään itse ole siitoskykysiä. Katselevat vaan onnellisina pitkillä venynaamoillaan, kuin prinssiä odottaen.

Äänestä

• Aloittaja

kamelinkesyttäjä kirjoitti:

voisi sinuunkin tykästyä. Pitäisi jotenkin etsiskellä, jo täällä olevista. Sellaiselle olisi hommia, tuolla länsirajan "dekenoroituneissa venynaamayhteisöissä". Ne kun eivät enään itse ole siitoskykysiä. Katselevat vaan onnellisina pitkillä venynaamoillaan, kuin prinssiä odottaen.

olet pahasti seonnut.

Äänestä

olet pahasti seonnut.

sillä olit, jo "syntymässä säikähtänyt".

Äänestä

• Aloittaja

vaaraa olekkaan kirjoitti:

sillä olit, jo "syntymässä säikähtänyt".

vaihdoin heti asuinpaikkaa,joten pistä pikkupoika
    paremmaksi.

Äänestä

Uskon, että sinulle olisi mikä tahansa vaimo mieleen. Lukiessa sinun juttujasi ymmärrän vaimonpuutteen todelliseksi ja akuutiksi ongelmaksi. Jos antisi on verbaalisesti samalla tasolla kuin kirjoituksiesi anti, tulet melko varmasti elämään neitsykäisenä lopun elämääsi.

Ellei sitten joku maahanmuuttaja mies satu tuntemaan vetoa sinuun, kuten tämä Bangladeshilais mies joka tuomittiin Saudeissa kameliin sekaantumisesta. Ehkä sinut vielä Jussi korkataan, tuskin pääset itse sitä iloa kokemaan.

Äänestä
  • Aloittaja

hyvä ystävä laitoin vain sinun kiusalla tälläisen
    aloituksen tänne,koska ajattelin miten sinä kommentoit tähän,joten en ajatellut että vastaat ihan tuolla tavalla.

Äänestä

hyvä ystävä laitoin vain sinun kiusalla tälläisen
    aloituksen tänne,koska ajattelin miten sinä kommentoit tähän,joten en ajatellut että vastaat ihan tuolla tavalla.

Provoilu voi sattua omaan nilkkaan, tai tässä tapauksessa pakoputkeen:)

Äänestä

• Aloittaja

wwwnational kirjoitti:

Provoilu voi sattua omaan nilkkaan, tai tässä tapauksessa pakoputkeen:)

helvetti mikä tosikko sinä olet.

Äänestä

Mikäli asuu Etiopiassa, niin siellä on tilastollisestikin suurempi mahdollisuus tavata tumma kuin vaalea nainen, kuten Afrikassa yleensäkin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

on suomalaisen miehen mieleen,niinkuin eilisessä
TV1:n Nyberg ohjelmassa huomasitte tällä entisellä palkkasotilaalla oli.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu