TALOUSTUTKIMUS OY

YLE, SDP, Osakkeet...

Nyt tarvitsisin hieman apuva.

Kuka omistaa TALOUSTUTKIMUS OY:n
osakkeita/osakkeet?

Jos tiedät miten tuota asiaa voi
penkoa niin autathan plz.

Haluan nimittäin ottaa selville mistä johtuu
että YLE (SDP) käyttää aina Taloustutkimus
Oy:n tutkimuksia väittäessään että SDP
on Suomen suurin puolue.

Tietääkseni vaalit ovat olleet viimeiksi
vuonna 2003, ja voittaja oli silloin Keskusta.

http://192.49.229.35/E2003/s/tulos/tulos_kokomaa.html

Jos joku väittää että SDP on nyt Suomen suurin
puolue, oletan että kaikkien Suomalaisten
mielipide on selvitetty: muuten YLE pelkästään spekuloi SDP:n puolesta.

10

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lueskellut

      On se jännä "sattuma", että gallupit ovat aina maksajansa näköisiä. Lienee nytkin haastattelut tehty lankapuhelimilla SAK:n jäsenrekisterin pohjalta, ottaen mukaan myös muutamia änkyräkepulaisia. Ei siinä paljon muille mitään jää. Kiiluvasilmäiset puoluefanaatikot osaavat hoitaa nuo gallupit aina kotiinpäin.

      • savolainen

        Näytti Iloniemen ollessa Europarlamenttiehdokkaana
        muistaakseni vajaan kahdeksan % kannatusta!
        Uutinen tais olla muistaakseni IltaSanomissa ja Suomen Gallupin tekemä..
        Vahinko etten enää varmaan löydä sitä lehteä vanhoista pinkoista..
        Nuor.suom. taisivat saad suunnilleen prosentin
        kannatuksen.
        Tarkoitus on gallupeilla harhauttaa äänestämään vallanpitäjiä.Siinä on niiden suurin anti.
        Olen kuullut kaikenlaista...


    • Kansalainen.

      Hämmästyttää vähän nämä YLE:n julkaisemat gallup -kyselyt.

      Liekö tutkimuksissa kyse sittenkin lahjonnasta, korruptiosta?

      Jos tutkimuksia tilataan aina samalta yhtiöltä, ja yhtiö sattuisi olemaan vaikutusvaltainen; olisi mahdollista että tapahtuisi ns. korruptiota.

      Eli ostettaisiin poliittista valtaa ja gallupeja rahalla; vastineeksi saataisiin toivuttuja tuloksia joilla voitaisiin vaikuttaa koko Suomen Kansaan.

      Täten ollen tästä hyötyisi nimenomaan ja pelkästään SDP ja Eero Lehden Taloustutkimus Oy.

      • Ylivanha Vennamolainen

        SMP:llä lienee hallussaan "gallupkuolemien" maailmanennätys. Niin monta kertaa puolue julistettiin vallanpitäjien taholta kuolleeksi, että persuilla on vielä matkaa samaan "saavutukseen". Viime eduskuntavaalienkin alla esim. Apu-lehti hehkutti, että "nyt viimeinenkin Vennamolainen, Vistbacka putoaa eduskunnasta". Kaikesta painamisesta ja valheprobagandasta huolimatta PerusS silti nousi gallupsumutuksen keskeltä merkittäväksi vaalivoittajaksi.


    • tarvitaan

      Samoin yle mainostaa lähes päivittäin Tarja Halosen suosiota... aivan naurettavaa.

    • googlettaja
    • Suomen suurin Puolue on Perset!

      Ainakin suurisuisin!
      Jossa pääasiana on muiden mollaaminen ja -vähättely! Kymmeniä vuosia mariginaalinen ryhmä, populisteja yms raakkujia.
      Mutta demokratiaan kuuluu tämäkin, koditon joukkio! Ei suurat puheet suuta..

    • KÄDE

      Ei kai suomessa ole edes montaa ko.alan yritystä. Liekö 3-4 kappaletta. ja tuo lienee suurin. Joten sen käyttö lienee kaikkein selkein ja nopein noin tulosten toimitusten suhteen.

      Ei tuolla ole puoluepolitiikan kanssa ja korruption kanssa mitään tekemistä.
      Ei olla murheellisia, sillä pohjalta pääsee vain ylöspäin.

      Oisko tuo nyt jo riittävän mones singnaali siitä , että jotain sellaista pitäis alkaa tekemäään , mistä saadaan väki innostumaan, ja tukemaan persuja. Siis tuo puolueen ulkopuolinen väki.

      • siittä vaan

        No niin ruikuttajat.
        Jos haluatte voitte tarjota gallup-palveluksianne Ylelle ja SanomaWSOY:lle.

        Kysyppä itsetäsi kaksi kysymystä:
        Eivät taida ostaa? Jos eivät osta niin johtuuko siitä että olet SDP-läinen?

        olette persut täysiä pellejä.


      • kun naurattaa
        siittä vaan kirjoitti:

        No niin ruikuttajat.
        Jos haluatte voitte tarjota gallup-palveluksianne Ylelle ja SanomaWSOY:lle.

        Kysyppä itsetäsi kaksi kysymystä:
        Eivät taida ostaa? Jos eivät osta niin johtuuko siitä että olet SDP-läinen?

        olette persut täysiä pellejä.

        ...nuo demaritoimitsijoiden selitykset! Ei heille turhaan palturin puhumisesta palkkaa makseta. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe