Totuus Alfa-kurssista.

Varoitus

3

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä että jotkut ovat noin aktiivisia tutkimaan taustoja.
      Mutta kannattaa ottaa myöskin huomioon seuraavat.
      1.Kukaan ei ole täydellinen.Tätä ei ole tarkoitettu puolustukseksi väärille profeetoille vaan haluan sanoa että kaikki tekevät virheitä.
      2.Yhteiskristillisyyttä tarvitaan on Jeesuksen tahto että eri kristilliset seurakunnat olisivat yhdessä.Täytyisi päästä eroon tästä "teillä on tästä asiasta eri mielipide kuin meillä emme ole teidän kavereita"-ajattelutavasta.
      3.Olen kahdesti ollut alfassa.Kyllä siellä tutkitaan Raamattua.Ja alfa-kirjassa esitetään selkeitä kohtia Raamatussa ja se on siellä toiminut sujuvasti ulkomaitten alfoista en osaa sanoa.

• hyviä kokemuksia

Alfasta. En maksanut paljon mitään (10 e leiri) ja sain ruokaa, Raamatun opetusta, toisten kanssa jutustelua (Jeesuksesta ja muusta).

Jos ei halua pitää hauskaa, Taivas on väärä paikka, koska siellä vasta ilo on ylimmillään. Ei tietenkään saa tehdä sellaista, joka vahingoittaa toista tai itseä.

Tiedän siis vain yhdestä alfasta...

• Hate not

En tiedä Alfa-kursseista mitään, mutta kristityn forumin Juhani Aitomaa ainakin on sataprosenttinen katolisen uskon ja opin vihaaja. En perusta hänen mielipiteisiinsä pätkääkään: kiihkomielinen "oikeassa olija". Lähes jumala omasta mielestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5088
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5063
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4752
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3044
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2763
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2178
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      1997
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1798
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1568
    Aihe