Hei! Mikäli sinulla on jokin mielenkiintoinen kertomus jonka haluaisit jakaa kanssani niin kirjoita minulle sähköpostiin niin sovimme tarkemmin siitä voisitko lähettää kertomuksesi kirjeenä. Tarkoituksenani on koota kertomuksista kirja. Voit kirjoittaa siitä mikä on lähellä sydäntäsi tai siitä mitä harrastat tai elämänvaiheistasi. Sovitaan tarkemmin sitten kun otat minuun yhteyttä. Olkoon tavoitteename laatia sellainen kirja joka liikuttaa ihmisten sydämiä.
Jos kirja julkaistaan niin mahdollinen palkkio kirjan tuotosta jaetaan kaikkien kirjoittajien kanssa tasapuolisesti. Voittoa ei tällä kirjalla pyritä saamaan.
Siis kynät viuhumaan ja postia tulemaan.
[email protected]
Kirjaan aineistoa
kirjailija_kokoaa
1
264
Vastaukset
- tosiaan..
Mutta en nyt taida... :|
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1316053
- 574356
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282648Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241361- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131