Mitkä uudet pikalainat..

pummaaja

Nyt on uusia pikalainoja ilmestynyt. Eli kertokaa kaikki uudet!

25

76368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janus

      Ainakin nää on tullu ilmeisesti ihan just..
      www.monetti.fi
      www.viestilaina.fi

    • johnnyxd

      nämä minä tiedän:

      Tekstivippi(100€)
      Pikavippi(100€)
      Ferratum(200€)
      Terrarahoitus(200€)
      Monetti eli rahakone(160€)
      Viestilaina(100€)
      Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä)

      • Velkainen

        Mulla on hieman päivityksiä noihin tietoihin.

        Tekstivippi(100€) -Lopettanut
        Pikavippi(100€) -Lopettanut
        Ferratum(200€) -Lopettaa (kaikki vanhat lainat maksettava viikonloppuun mennessä)
        Terrarahoitus(200€) -Aloittaa uudestaan toimintansa vasta vuoden 2006 elokuussa.
        Monetti eli rahakone(160€) -Ei käynnistynytkään
        Viestilaina(100€) -Linkki ei toimi
        Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä)


      • krapulainen
        Velkainen kirjoitti:

        Mulla on hieman päivityksiä noihin tietoihin.

        Tekstivippi(100€) -Lopettanut
        Pikavippi(100€) -Lopettanut
        Ferratum(200€) -Lopettaa (kaikki vanhat lainat maksettava viikonloppuun mennessä)
        Terrarahoitus(200€) -Aloittaa uudestaan toimintansa vasta vuoden 2006 elokuussa.
        Monetti eli rahakone(160€) -Ei käynnistynytkään
        Viestilaina(100€) -Linkki ei toimi
        Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä)

        kaikki vipit toimii!!!!
        en sit tiiä mist oot tollast tietoo saanu!!


      • Mulkoilee ihmeissään
        Velkainen kirjoitti:

        Mulla on hieman päivityksiä noihin tietoihin.

        Tekstivippi(100€) -Lopettanut
        Pikavippi(100€) -Lopettanut
        Ferratum(200€) -Lopettaa (kaikki vanhat lainat maksettava viikonloppuun mennessä)
        Terrarahoitus(200€) -Aloittaa uudestaan toimintansa vasta vuoden 2006 elokuussa.
        Monetti eli rahakone(160€) -Ei käynnistynytkään
        Viestilaina(100€) -Linkki ei toimi
        Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä)

        Ööö... Ihme hyypiö. Otin tänään Suomen Viestilainasta (www.viestilaina.fi) tekstiviestillä satasen vipin, vaikka on sunnuntai ja normisti se on sunnuntaisin kiinni, niin silti sain vipin!! (tosin 10 minsan viiveellä ;)


      • jepulis
        Mulkoilee ihmeissään kirjoitti:

        Ööö... Ihme hyypiö. Otin tänään Suomen Viestilainasta (www.viestilaina.fi) tekstiviestillä satasen vipin, vaikka on sunnuntai ja normisti se on sunnuntaisin kiinni, niin silti sain vipin!! (tosin 10 minsan viiveellä ;)

        ihme valitusta että kova korko näissä, so what, se on ihan kiva ottaa perjantaina 200 e vippiä jos ei oo rahaa, mua ei kiinnosta 50 korko, maksan sen ihan mielelläni 2 viikon/kk:n päästä kun on taas rahaa. Pikalainat rokkaa!!


      • carrie

        onko nyt tullut iha uusia paikkoja? kertokaa KAIKKI vipit mitä tiedätte!!! kiitos


      • himopeluri
        carrie kirjoitti:

        onko nyt tullut iha uusia paikkoja? kertokaa KAIKKI vipit mitä tiedätte!!! kiitos

        ainalaina


    • Duunari

      Töistä sulle maksetaan(tais)

      • jos sais

        menis jos vittu sais


    • Wasted2

      www.pikapankki.com
      www.viestilaina.fi
      www.pikavippi.fi
      www.tekstivippi.fi
      www.monetti.fi
      www.ferratum.fi
      www.terrarahoitus.fi
      www.viestivippi.fi

      • Wasted2

        vielläkö löytyy muita??


      • Nimetön
        Wasted2 kirjoitti:

        vielläkö löytyy muita??

        satasenlaina.fi
        lainahakemus.com
        nettivippi.fi


      • jepjep
        Nimetön kirjoitti:

        satasenlaina.fi
        lainahakemus.com
        nettivippi.fi

        ja ykskään noista ei toimi.


      • korvaamaton-ä
        Nimetön kirjoitti:

        satasenlaina.fi
        lainahakemus.com
        nettivippi.fi

        mutta esim.kaverin puhelimel saa vipin mut mistään ei voi saada prepaid liittymäl tai lankaliittymäl TÖRKEETÄ..KERRO IHMEES JOS VÄITTÄMÄNI EI OO TOSI???


      • minmä
        Wasted2 kirjoitti:

        vielläkö löytyy muita??

        reissuluotto.fi Ei toimi nyt mut uus kusetettava se on.. aukee 26.1 muistaakseni


      • kettu
        Wasted2 kirjoitti:

        vielläkö löytyy muita??

        www.reissuluotto.fi auki ma-pe 9-23 la 12-23 su 15-19


    • teteris
    • Kaarina

      Ennen kuin päättää ottaa uutta tai vanhaa pikalainaa kannattaa käydä tutustumassa pikalainoihin ja muihin lainoihin. Hyödyllistä tietoa löytyy esim. osoitteesta: http://www.rahakaista.fi/lainat

      • Kati 31 k

        Se täytyy aina tietenkin muistaa kun ottaa pikalainaa, joka on nimensä mukaisesti lyhytaikaista lainaa (lähde: http://uudetpikalainat.vuodatus.net ) uudet pikalainat, niinkuin vanhatkin on pakko maksaa takaisin jossain vaiheessa. Mutta kun tarkastelee kuinka paljon uusia pikalainapaikkoja tulee, niin kai niillä on sitten kysyntää. Tietenkin jos joku niitä tarvitsee saa niitä ottaa. Mielestäni ei ole oikein lähteä sitä moralisoimaan. Vai mitä mieltä olette?


    • vppiii
      • 17+4

        Olipas rumat sivut, hyi hel.vetti. Menkää muualle mainostamaan huonoja sivujanne, koska tällä se on kiellettyä.


    • farehait56
    • HYVÄT TARJOUKSET

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe