Nyt on uusia pikalainoja ilmestynyt. Eli kertokaa kaikki uudet!
Mitkä uudet pikalainat..
25
76368
Vastaukset
- Janus
Ainakin nää on tullu ilmeisesti ihan just..
www.monetti.fi
www.viestilaina.fi - johnnyxd
nämä minä tiedän:
Tekstivippi(100€)
Pikavippi(100€)
Ferratum(200€)
Terrarahoitus(200€)
Monetti eli rahakone(160€)
Viestilaina(100€)
Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä)- Velkainen
Mulla on hieman päivityksiä noihin tietoihin.
Tekstivippi(100€) -Lopettanut
Pikavippi(100€) -Lopettanut
Ferratum(200€) -Lopettaa (kaikki vanhat lainat maksettava viikonloppuun mennessä)
Terrarahoitus(200€) -Aloittaa uudestaan toimintansa vasta vuoden 2006 elokuussa.
Monetti eli rahakone(160€) -Ei käynnistynytkään
Viestilaina(100€) -Linkki ei toimi
Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä) - krapulainen
Velkainen kirjoitti:
Mulla on hieman päivityksiä noihin tietoihin.
Tekstivippi(100€) -Lopettanut
Pikavippi(100€) -Lopettanut
Ferratum(200€) -Lopettaa (kaikki vanhat lainat maksettava viikonloppuun mennessä)
Terrarahoitus(200€) -Aloittaa uudestaan toimintansa vasta vuoden 2006 elokuussa.
Monetti eli rahakone(160€) -Ei käynnistynytkään
Viestilaina(100€) -Linkki ei toimi
Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä)kaikki vipit toimii!!!!
en sit tiiä mist oot tollast tietoo saanu!! - Mulkoilee ihmeissään
Velkainen kirjoitti:
Mulla on hieman päivityksiä noihin tietoihin.
Tekstivippi(100€) -Lopettanut
Pikavippi(100€) -Lopettanut
Ferratum(200€) -Lopettaa (kaikki vanhat lainat maksettava viikonloppuun mennessä)
Terrarahoitus(200€) -Aloittaa uudestaan toimintansa vasta vuoden 2006 elokuussa.
Monetti eli rahakone(160€) -Ei käynnistynytkään
Viestilaina(100€) -Linkki ei toimi
Satasenlaina(100€ - ei toiminnassa tällä hetkellä)Ööö... Ihme hyypiö. Otin tänään Suomen Viestilainasta (www.viestilaina.fi) tekstiviestillä satasen vipin, vaikka on sunnuntai ja normisti se on sunnuntaisin kiinni, niin silti sain vipin!! (tosin 10 minsan viiveellä ;)
- jepulis
Mulkoilee ihmeissään kirjoitti:
Ööö... Ihme hyypiö. Otin tänään Suomen Viestilainasta (www.viestilaina.fi) tekstiviestillä satasen vipin, vaikka on sunnuntai ja normisti se on sunnuntaisin kiinni, niin silti sain vipin!! (tosin 10 minsan viiveellä ;)
ihme valitusta että kova korko näissä, so what, se on ihan kiva ottaa perjantaina 200 e vippiä jos ei oo rahaa, mua ei kiinnosta 50 korko, maksan sen ihan mielelläni 2 viikon/kk:n päästä kun on taas rahaa. Pikalainat rokkaa!!
- carrie
onko nyt tullut iha uusia paikkoja? kertokaa KAIKKI vipit mitä tiedätte!!! kiitos
- himopeluri
carrie kirjoitti:
onko nyt tullut iha uusia paikkoja? kertokaa KAIKKI vipit mitä tiedätte!!! kiitos
ainalaina
- Duunari
Töistä sulle maksetaan(tais)
- jos sais
menis jos vittu sais
- Wasted2
www.pikapankki.com
www.viestilaina.fi
www.pikavippi.fi
www.tekstivippi.fi
www.monetti.fi
www.ferratum.fi
www.terrarahoitus.fi
www.viestivippi.fi- Wasted2
vielläkö löytyy muita??
- Nimetön
Wasted2 kirjoitti:
vielläkö löytyy muita??
satasenlaina.fi
lainahakemus.com
nettivippi.fi - jepjep
Nimetön kirjoitti:
satasenlaina.fi
lainahakemus.com
nettivippi.fija ykskään noista ei toimi.
- korvaamaton-ä
Nimetön kirjoitti:
satasenlaina.fi
lainahakemus.com
nettivippi.fimutta esim.kaverin puhelimel saa vipin mut mistään ei voi saada prepaid liittymäl tai lankaliittymäl TÖRKEETÄ..KERRO IHMEES JOS VÄITTÄMÄNI EI OO TOSI???
- minmä
Wasted2 kirjoitti:
vielläkö löytyy muita??
reissuluotto.fi Ei toimi nyt mut uus kusetettava se on.. aukee 26.1 muistaakseni
- kettu
Wasted2 kirjoitti:
vielläkö löytyy muita??
www.reissuluotto.fi auki ma-pe 9-23 la 12-23 su 15-19
- teteris
Tästä blogista:
http://pikalainat.blogspot.com - Kaarina
Ennen kuin päättää ottaa uutta tai vanhaa pikalainaa kannattaa käydä tutustumassa pikalainoihin ja muihin lainoihin. Hyödyllistä tietoa löytyy esim. osoitteesta: http://www.rahakaista.fi/lainat
- Kati 31 k
Se täytyy aina tietenkin muistaa kun ottaa pikalainaa, joka on nimensä mukaisesti lyhytaikaista lainaa (lähde: http://uudetpikalainat.vuodatus.net ) uudet pikalainat, niinkuin vanhatkin on pakko maksaa takaisin jossain vaiheessa. Mutta kun tarkastelee kuinka paljon uusia pikalainapaikkoja tulee, niin kai niillä on sitten kysyntää. Tietenkin jos joku niitä tarvitsee saa niitä ottaa. Mielestäni ei ole oikein lähteä sitä moralisoimaan. Vai mitä mieltä olette?
- vppiii
http://pikalainat.me
Sieltä uudet pikalainat!- 17+4
Olipas rumat sivut, hyi hel.vetti. Menkää muualle mainostamaan huonoja sivujanne, koska tällä se on kiellettyä.
- farehait56
Uudet vippipaikat löytyy luonnollisesti osoitteesta: http://www.uudetvippipaikat.fi
Tuolta mä ainakin katsoin. - HYVÄT TARJOUKSET
Netin edullisimmat ja luotettavimmat pikavipit ja lainat löytää
HYVÄT TARJOUKSET SIVUILTA http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381