mistä voi ostaa sen Taru sormusten herrasta piirroselokuvan? tekis mieli katsoa.
Mistä voi ostaa?
3
461
Vastaukset
- Gently
Ostoista en tiedä, mutta kyllähän tuon kotikulman videovuokraamosta (mm. Filmtownista) löytää. Kannattaa mielummin vuokrata kuin ostaa omaksi. Piirroselokuva on kökkö, mutta kunnianhimoinen ja paikoin melko tylsä yritys saattaa romaani valkokankaalle. (Muistan muinoin kirjan lukeneena kakaranalkuna todella pettyneeni elokuvan juoneen ja tehosteisii...)
Elokuva ei kata kuin summittaisesti "Sormusten Ritarit" ja päättyy "Kahden tornin" Helmin syvänteen taisteluun päättyen sanoihin "...ja he kukistivat Rautapihan ja Sauronin armeijat ja Sormus putosi tuliseen ahjoon ja kaikki elivät elämänsä onnellisesti lopuun asti..."
Vai mitä mieltä muut ovat TSH:n animaatiosovituksesta?- Tarkun
toisin kuin Jacksonin ohjaamat elokuvat, joista varsinkin ensimmäinen sisälsi mielestäni kaiken oleellisen.
- uruk-hai
oletko käynyt anttilassa koska piirroselokuvia voi löytyä sieltä.Olen itse hakenut sieltä mutta en tiedä onko siellä enää :I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384