huonot suihinottajat

Johnny

En ole nelikymppiseks tavannut vielä yhtään hyvää suihinottajaa.Surkeeta sakkia ja koko juttu on pettymys,en nauti yhtään.Paitsi nyt.Olen ollut kauan aviossa ja suuseksiä harrastaneet alusta asti.Nyt vaimo alkaa päästä jyvälle ja nauttii todella kovasti.Imis vaikka illan ja on kehittynyt aivan vasta huimasti,kato oppimishalunen.Kunnon imemisen jälkeen onko raju nainti poikaa.Vai mitä?

12

3757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena Lettu

Jos minun mieheni jaksaisi vielä suihinotettuani panna, kokisin että olisin epäonnistunut suikkareissa.

Toiset ovat kehuneet, toiset eivät. Haukkuja ei ole tullut, mies vain joskus pelkää hampaita. Kyllä se on niin yhteensopimisesta kiinni. Eikä jokaisen äijän hikistä nakkia imisi vaikka maksettaisiin.

• Pappa

Maksetaanko sulle suihinotosta?Taijat olla aika tekijä,kokemuksiakin niin paljon.Tiedätkö;miehet arvostaa mitä vähemmän on ollut suhteita,ei kiertopalkintoa kukaan halua.

• kokenut
        Pappa kirjoitti:

Maksetaanko sulle suihinotosta?Taijat olla aika tekijä,kokemuksiakin niin paljon.Tiedätkö;miehet arvostaa mitä vähemmän on ollut suhteita,ei kiertopalkintoa kukaan halua.

Mistäpä sinä pappa noin luulet tietäväis jotta miehet arvostaa kokematonta? tuo on oma päähähän pinttymäsi ja luulosi.
        Minulla on vaimona satojen miesten kanssa kokeillut vaimo ja parempaa en kyllä ole ikinä tavannut vaikka satoja olen itsekkin kokeillut.
        Ei ne kokemattomat osaa juuri mitään ellei niille joku kokenut ja ujostelematon opeta ja ellei niillä ole kokemusta myös muista niin sitten lopun ikäänsä mielessään haaveilevat erilaisia fantasioita kun eivät tiedä minkä laista on muiden kanssa.
        Ei hyvä mies pillu naimalla kulu, on kuin veneen jälki järvessä ei hetken päästä näe onko joku soutanut.

• kissi
        kokenut kirjoitti:

Mistäpä sinä pappa noin luulet tietäväis jotta miehet arvostaa kokematonta? tuo on oma päähähän pinttymäsi ja luulosi.
        Minulla on vaimona satojen miesten kanssa kokeillut vaimo ja parempaa en kyllä ole ikinä tavannut vaikka satoja olen itsekkin kokeillut.
        Ei ne kokemattomat osaa juuri mitään ellei niille joku kokenut ja ujostelematon opeta ja ellei niillä ole kokemusta myös muista niin sitten lopun ikäänsä mielessään haaveilevat erilaisia fantasioita kun eivät tiedä minkä laista on muiden kanssa.
        Ei hyvä mies pillu naimalla kulu, on kuin veneen jälki järvessä ei hetken päästä näe onko joku soutanut.

Naisista en tiedä, mut miehistä oon muutaman ehtiny kokeilla nuoruuden turhuudessani ja niistä surkeimmat oli ne jotka oli jo kaupungin kissat kiertäny:suoritusta kauheella vauhilla sieltä täältä ja esileikki kylmää räpeltämistä. Ei ne taidot, se suoritus, vaan kanssaihmisen huomioiminen on seksissäkin se jokin. Ehkä naises on tottunu siihen, että seksi on leikki, se lelu, eikä osaa vaatia enempää. mut voisit antaa enemmän ko ne muut..vai?

• Pappa
        kokenut kirjoitti:

Se tässä on ero ,että sinä et ole minä.

• notkea

Joo senhän nyt kaikki tietää että itseltään suihinottaminen ei ole kovinkaan tasokasta mutta miksi sitä täällä kerrot?...;)

kokeilisit usempaa kuin yhtä naista niin tietäisit että kyllä niitä kunnolla mikkiin laulajia on olemassa...

• Turjus

Ai useampia?En usko,että sulla juuri on ollu.

• Gitta

Taivuttelet notkeana poikana...
      Sitten kun olet opetellut tyydyttämään itsesi, voit aina neuvoa osaamattomia naisia tässä jalossa taidossa!!!

• Entinen

Ex-vaimoni oli taatusti synnynnäinen munahaukka. hän otti suihin koska ja missä tahansa ja eikä läikkytyt pisraakaan yli, kaikki nieltiin ja nuoltiin sekä soma ryökäys päälle!
      Ja jos piti naida niin imulteiin juhlakuntoon taas tarpeen mukaan kunnes paikat punotti.
      Muuten oli mulkku ämmä perkele, hyvä että lähti, mutta kaipaan niitä suihinottoja ja sitä lutkan naamaa kun se imi mun kullia. No kaikkea ei saa (saatana) Nykyinen opettelee vasta vaikka on 29 vuotias, entinen vaimoni osasi jo paremmin 15 vuotiaana. Mistä lie oppinut muuten?

• Doris

Varmaankin haki vaimosi virikkeitä muualta kun oli noin paska äijä. Siinä sitten oppi sivussa, kato kokemus karttui ja laajalti...

• anni

Luulen, että olen itsekkin aika huono suihin ottaja. Joten NEUVOKAA naisianne, laittakaa myös tänne neuvoja! Vaikee tietää mikä tuntuu parhaalta kun kukaan ei kerro ja itselläni ei ole mulkkua!!!

• Taina

Millainen on hyvä?Miten hyvin tehdään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162