Koska Suomi24 keskustelupalstoilla väitellään ja tapellaan niin paljon, niin nythän olisi aika tehdä yksi keskustelu siitä kuinka hyviä me kaikki ollaan.
Eli kehutaan toisiamme!
Mä aloitan kehumalla teitä kaikkia:
Te ootte niin mahtavia ja hauskoja että mä voisin koko loppuelämäni keskustella teidän kanssa, ellei tarvitsisi välillä syödä ja nukkua.
Okei nyt seuraava voi jatkaa...
Mä rakastan teitä!
10
3913
Vastaukset
- ypoyksin
on paras
- miukuli22
En aina oikein jaksa ymmärtää,
en aina oikein jaksa ymmärtää,
kun rakkauta saa,
ei silti löydy haluavaa,
ei meillä riitä aikaa rakastaa.
Toivotaan, toivotaan, toivotaan,
että joskus luomme toisenlaisen maan,
että antaisimme kaiken,
auttaisimme ystävää.
Ehkä kaukana se on,
mut toivo jää.
En oikein usko rauhan kestävän,
en oikein usko rauhan kestävän.
Kun liekeissä taas on
tää synnyinpaikka onneton,
vain toivo löytää silloin asunnon.
että antaisimme kaiken,
auttaisimme ystävää.
Ehkä kaukana se on,
mut toivo jää.
En usko minkään muun nyt auttavan,
en usko minkään muun nyt auttavan,
siis lyökää kättä viholliset,
lyökää jokainen,
mä luulen silloin onnistuvan sen.
että antaisimme kaiken,
auttaisimme ystävää.
Ehkä kaukana se on,
mut toivo jää.
-Jimmy Fontana-
-Carlo Pes-
-FrancescoMigliacci-
Suom.San.Pertti Reponen
Ai niin ja kaikkihan me tiedetään:
Meistä jokainen on Paras!! - parhaat
Yksitypy ja laardibonanza.
- LonesomeMan
Arviointimme arvioivat meidät, eikä mikään tuo esiin heikkouksiamme, yhtä nerokkaasti kuin se asenne, jota osoitamme toisia kohtaan.
- Paul Valery
Iltapäivää kaikille tasapuolisesti :) - amaryllie
täällä ovat ansainneet kolme hurraa huutoa!!!!!!
hurraa,hurraa ja sitten vielä hurraa...........
hurraa....oho ,nyt jäi jumittamaan ....... tuosta tuli mieleen joskus ennen muinoin tullut TV-sarja "All in the family"..........
- tasapuolinen (huuhaa)vastaus tämäkin palstalaisia ajatellen!
Terveisin, MM.idea...Mäkin lovetan huuhaata...
Mut nallu is the best..... heh...=:0)))- Markus Thurman
Näin vuosien jälkeenkään ME kuvittelemme tietävämme jotain ! Olen kehitysvammaisen miehen veli, ja YLPEÄ siitä ( veljestäni) , koska voin sanoa että myös minulla on jonkinlainen tuntuma asioihin !
- luulen tuntevani sin
Oletko Markus Tampereelta?
- hirnuva.heippa
Tämäpäs mielenkiintoista. Palstatappelua jo kuudennessa (6 vuotta) kirjoittajapolvessa.
Eikös täällä vaihdu kirjoittajat noin vuoden välein? Valtaosa siis. Suomennettuna tappeluita ollut varmaan niin kauan kun nämä palstatkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444786Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572632Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711004- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49844
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810