Nolot jutut!

madonna_90

Eli tänne voitte kertoo kaikki nolonne jutut vaikkei mulla oo kyl mitään noloo juttuu itellä.
aloitetaan.... kuka on ensimmäinen?

61

9739

Vastaukset

• Mä olin kirppiksellä ja huomasin tavaroiden seas hienon peruukin, sanoin kaverille et kato peruukki, ja menin tarraa siihen kiinni.. oho, peruukki olikin lattialla istuvan pojan hiukset.. uups.. ja sitten nolotti..!

• koski sä sen hiuksiin

• Voi vi*** kun noloo voin vaan kuvitella tilanteen :D

• Menin ostamaan junalippua tarkoituksenani sanoa "Meno-paluu Helsinkiin". Ajatuksissani sanoinkin tiskin takana istuvalle erittain nyrpean nakoiselle herralle selkealla aanella "Meno-pano Helsinkiin". Ja sitten siina nauraa rakatin sen jalkeen...

• Meille mieheni kanssa oli tulossa lapsen lapsi. Tyttärellä ja hänen miehellään oli nimiluettelo josta ajattelivat valita nimen pojalle. Kun sitten Vävy päätti että nyt hän tietää mikä pojalle nimeksi ¤Niklas¤ Minä nyrpistin nenääni ja sanoin hyi sehän on koiran nimi! Vävy otti siitä itseensä mutta minä en huomannut mitään.
      Seuraavana aamuna lähdin lenkille. Minua vastaan tuli naapuri joka oli ostanut koiran. Koira oli tosi suloinen ja sanoin hänelle että minäkin haluan tälläisen suloisen karva pallon? Naapuri sanoi mene hakemaan se joka on saman niminen kuin sinä? Häh sanoin onko niillä koirilla ihmisten nimiä? On ja Anu on vielä jäljellä. Olin kuin puulla päähän lyöty. Lähdin naurua pidellen kotiin ja suoraan puhelimeen soitin Vävy tuli puhelimeen heti pyysin anteeksi edellispäivän huonoa käytöstä ja kerroin ulkona tapahtuneen asian. Hetken kuluttua meitä oli aikamoinen joukko nauramassa minulle.

• Kävi just männä viikolla tällaanen juttu eli olin terveystarkastuksessa ja sitten mitattiin keuhkojen tilavuutta sellaisella laitteella, johon puhalletaan.
    Siinä sitten puhalsin naama punasena kaikkia ilmoja keuhkoistani pihalle ja hoitaja sanoi, että vielä, jaksa vielä vähän.
    Pinnistin oikein kovaa lopuksi ja sitten...praaaat...pieruhan multa pääsi. Mua alko naurattaan niin pirusti ja pakko oli keskeyttää puhallus. Sanoin vaan hoitajalle, että nyt tuli kyllä kaikki ilmat pihalle. No, hoitajakin vaan naureskeli ja sanoi, että niin kuului tekevän.

Hetken kuluttua siihen pieneen koppiin levisi sellainen vieno ja aromikas paskan tuoksu. Mä en kehdannu sanoa siinä vaiheessa mitään, eikä hoitajallakaan kauheasti asiaa ollut. Hieroi vaan vesiä silmistä pois. Mistä lie ne vedet silmiinsä olikin saanut? :-D
    Jonkun aikaa hengityksen tasaannuttua jatkoin puhallustestiä ja hyvin meni. Ja tällä kertaa ilman pärinää.
    Että sellasta pientä sitä meikäläisellä... :-D

• XD☆

• vittu mä räkätän tääl XD

• Olin kerran eräänä väsyneenä iltapäivänä helsingin bussiasemalla odottelemassa ystäväni kanssa bussia (yllättävää)
    No kuitenkin etsimme istumapaikkoja ja erään vanhan mummelin vieressä oli yksi vapaa paikka...
    ja annoin jalona paikan ystävälleni.

hetken kuluttua mummeli kaivoi esille nenäliinan ja alkoi köhiä ,niiskuttaa ja tuhertaa oikein äänekkäästi...Huomasin ystäväni pitelevän nauruaan ja minä yritin keskittyä puhelimeeni...vanha mummo vain jatkoi niiskutteluaan ja ystäväni puri vedet silmissä hihaansa.

Lopulta käänsin mummolle selän.Kun mummon oudolle tuhruttamiselle ei sitten tullut loppua en enää kestänyt vaan putosin polvilleni ja nauroin vedet silmissä.

Lopuksi tämä mummo marssi loukkaantuneena asemalta ulos..

ELi jos kyseinen mummo sattuu surffailemaan netissä...Olen pahoillani ...

• Olimme ystäväni kanssa vaateostoksilla ja hän kokeili yhtä kesä mekkoa. Koko oli väärä joten menin hänen puolestaan hakemaan pienempää. Takaisin tullessa lykkäsin vain hameen verhon välistä ja käskin sovittamaan tuomaani hametta. Sovituskopista ei kuulunut mitään ja ihmettelinkin miksei ystäväni ottanut hametta vastaan. Repäisin verhon auki ja kysyin että eikö hame kelpaakaan. Sovituskopissa seisoikin tuntematon nainen alusvaatteillaa katsoi minua kauhistuneena ja sanoi ettei koko ollut sopiva...

• kisu kirjoitti:

Olimme ystäväni kanssa vaateostoksilla ja hän kokeili yhtä kesä mekkoa. Koko oli väärä joten menin hänen puolestaan hakemaan pienempää. Takaisin tullessa lykkäsin vain hameen verhon välistä ja käskin sovittamaan tuomaani hametta. Sovituskopista ei kuulunut mitään ja ihmettelinkin miksei ystäväni ottanut hametta vastaan. Repäisin verhon auki ja kysyin että eikö hame kelpaakaan. Sovituskopissa seisoikin tuntematon nainen alusvaatteillaa katsoi minua kauhistuneena ja sanoi ettei koko ollut sopiva...

no, mulla on tapahtunu NIIN monta mokaa ettei ne kaikki edes mahdu tähän. kaverit sanoo jopa että olen oikea kävelevä mekamoga!(siitä toi otsikko) mutta en rupea oikein nyt luettelemaan niitä, ne ovat nimittäin erittäin noloja. esim. tänään kaaduin kaupan edessä pyörällä erään mummon päälle joka ajo rollaattorilla. ei siin mitää, ku se ei vahingoittunu, mut se viel et siit kaupast tuli juuri sellanen porukka meidän koululaisia jätkiä joista erääseen olin jotenkin etäisesti ihastunut. mutta ei tämä ei ollut lähellekkään noloin kokemukseni mutta mä voin yrittää lisäillä niitä aina tänne. jos nyt jaksaa tai kerkiää.

• olin kerran vuonna paavo yläasteella paskalla vessassa ja unohdin lukita oven ja arvaa vaan tuliko sinne joku.

• huimaa... toi oli kyl iha tyhmin juttu tääl. heti tän jälkeen. pitäis kirjottaa silleen että:
      eräänä kauniina päivänä, silloin joskus paavo ylä-asteella, kun kaikki muut istuivat tylsällä matikan tunnilla tekemässä vielä tylsempiä laskuja, niin minä viisaana tyttönä päätin silloin käydä vessassa, tietysti tällä isommalla. siellä minä sitten ihan rauhassa, ja "äänekkäästi" istuskelin, ajattelin etten ollenkaan menisi enää tunnille, voisin tekstata riinalle että lähden käymään kotona ja tuun sit ensi välkälle. otin juuri kännykän käteeni, ja rupesin näpläämään tekstiviestiä kun ovi avautui ja porukka tyttöjä seisoi siinä ulkopuolella. "enmä taidakkaan mennä tonne.." se vaalein sanoi ja koko lauma repesi räjähtävään nauruun. "hyi siellä haisee, anna sen jatkaa hommia rauhassa." sanoi sellainen brunetti ja nauraen he pistivät oven kiinni. ja mikäköhän oli päivän väri kun tulin vessasta pois.......!?
      mielikuvitusta,... jos joku vielä paremman "vessa-tarinan" keksii niin..... kiitos.

• sama tapahtunu mulle lol

• hiihiih=) olin uimassa ja me tehtii kamun kaa delffiini hyppyjä, en huomannut että ylä-osani oli auennut.Nousin taas altaan reunalle ja huusin kaverilleni: KATO MÄ HYPPÄÄN,,,,,,,,,,,,kamuni kehotti nostamaan ylä-osani paikoilleen,,,kaikki katto ...siin oli viel meijä luokkalaisia poikia!!!!!!!!!....sain kuulla tästä kyllä facessa ja koulussa moneen otteeseen ::............,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• mimmonen se delfiinihyppy on ku en oo kuullu?

• Itselläni onkin näitä noloja tilanteita muistissa useampikin kappale ja rupesin niitä verestelemään... Kaikista noloimpia en kehtaa laittaa.
    Mutta ihan perusnoloa oli etelässä uima-altaalla klassinen bikinien yläosan sinkoaminen allastyöläisten sun muiden silmien edessä... :D

• Joo ihan vaihteeks vuonna paavo ja sen läskimakkarat niin oli kavereitten kans kaupungilla ja mentiin johonkin vaatekauppaan ja sit katoin ssieltä yhen kivan mekon ja menin sovittamaan sitä, niin huomasin että mun ihastus oli siellä ja livahdin nopeasti yhteen niistä sovituskopeista ja suljin verhon ja käännyin niin huomasin että siel oli joku mummo ja sit vaan juoksin silet nopee pois ku se mummo alko kiljumaa nii sit aloin vaihtamaa sitä mekkoo päälle ja oli alusvaaatteisillani niin mun ihastus avas sen verhon se ooli tulos sovittamaa jotaa vaatteita ja sit se vaa nopee sulki sen verhon ja juoksi pois ku ite aloin vahingos kiljumaa nii sit se myyjä vaan avas sen verhon ja se tuli valittamaa mulle kuinka töykee mä olin ja se avas sen verhon sillee et kaikki siel kaupas näki mut ja sit ja se mummo uhkas soittaa poliisille :DD

• eu kukan

• ahaa

• ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööoöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

Kuka löytää O- kirjaimen tuolta?^ Ylhäältä :D

• Mä löysin xD

• älä vittu jaksa tätä paskaa lol

• joku

• Ehhehhee :D Tää tapahtu mulle ku olin kaupassa, menin yhelle osastolle mis myytiin hiusvärejä.. Ku radiosta tuli robin frontside ollie sit vaa vahingos huusin (mun piti sanoo se hiljaa) "EHHEHHEE FRONTSIDE OLLIE! IHA PASKAA !!"
    ja kaikki tuijotti mua :D Sit yks myyjä tuli sanomaan että voisinko ystävällisesti lähteä :D En enää ikinä mee tohon kauppaan..

• Se tunne kun olet vessassa juuri tutkimassa jotain jutskia alapäästäsi ja ovi aukeaa...

...ei unohdu.

• No pikku sisko sai synttäri lahjaks vuos pari si duudsoni jekku kirjan ja otti yhe pilan. Ku oli koulus liikuntaa olun sillo 4luokal ja pikku sisko oli sitonu lahkeet salaa yhteenn laiton sellaset siniset karhun verkkarit jalkaan ja just ku nousin ja astuin nii heitin levat siihe lattialle ja kyä hävetti. Si kerran noin kuukaus si olin just ostanu uudet sellaset vaaleansiniset pilli farkut nii pikku sisko oli yöl ommellu lahkeet yhteen. Aamulla laitoin jalkaan nii heti heitin turvat lattialle. No äiti osti uudet ja pikku sisko sai viikon kotiarestin

• kukukukukukukukukukuku

• lololololololoooooooooooooooooooo

• ok ei nolooo

• Kerran joskus ala-asteella mua tultiin hakemaan autolla koulusta. Parkkipaikalla oli samannäköinen auto kuin meillä ja avasin oven, mutta sitte huomasin kuljettajan olevan joku outo mies ja tajusin että kyseessä oli väärä auto.

• hyvä ettet menny kyytiin prkl :'D

• meillä kodissani oli tapana et leivottiin joka päivä ,kerran leivonta päivänä oliko se torstaina vai perjantaina sitä en aivan tarkasrti pysty nyt muistamaan ,kysyn kyllä vielä vanhalta äidiltäni ja laitan sitten oikean päivän tänne foorumille nimimerkillä:nyt se löyty no kuitenkin juoksin koulusta pitkillä askelilla kiiruusti kotiin joka oli kivenheiton päässä koulusta.kotii ovelle päästyäni avasin avaimella kotini oven ja hihkasin samalla kun riisuin anorakkia päältäni et tämä vekkuli poika tahtoo pullaa,äiti kattsoi hämmästyneenä nosti kaulurin silmiltäni ,turisutti nuhasen nenäni, kampasi tummat hiukseni ja pesi kynnet kynsiharjalla johon oli lisäänyt hitusen saippuaa ja huuhteli sit haalealla vedellä sekä kuivas käsi pyyhkeellä ja rasvas jos oikein muistan nivea merkkisellä kasvo rasvalla talvet kun oli siihen aikaan kylmiä ja pimeitä sit se sano lempeästi et tänään saat pannukakkua........vähä nopeesti miun suu loksahti auki, kauluri putos takas silmille, nenä rupes uudestaan vuotamaan ja korvat kutiamaan... että hävetti....mutisin et kynnen alla on vielä likaa ja menin pesemään niitä pää painuksissa,hihat kyllä kastu aivan läpimäräksi ja taisi housuillekin vettä roiskahtaa ,lavuaarissa oli nimittäin paljon vettä.vasta puolen tunnin päästä, häpeän värisemällä vekkuli pojan äänellä sain sanottua kiitos yksi pala ja saisko paljon hilloa päälle.no joskus sitä vaa on enemmin intoa kuin malttia oneksi haluan kaikestai ottaa opiksi ja miettiä ,missä meni vikaan.yritin myös ottaa tämänkin asian oppimis mielessä esille koulussa kun minut harvoin hyväksyttiin ikäisteni leikkeihin mukaan, mutta yllätys yllätys turhaan, kukaan ei kuunnellut!!!!!!!!!! (nyt tekisi mieli jopa käyttää voima sanoja mutta äitini vuoksi jätän sanomatta ja hillitsen mieleni. (Löytääkö sukeltaja helmen jos se ei sukella? mietelause joka annettiin minulle pyhäkoulussa 1972 ) Sen jälkeen olen kävellyt koulusta kotiin.vaikka se on vain kiven heiton päässä asunnostamme ja oli leivonta päivä että en lankeaisi samaan virheeseen 7 kertaan enempään no on niit noloja tilanteita varmaan muillakii et tuskin oon ainoa jolle näitä sattuu,siksi haluan toivottaa voimia teille kaikille peinimmästä suurimpaan.PS vielä en kuitenkaan tohdi kirjoittaa omalla nimellä ,sen verran sanottakoon kuitenkin että tuo töppönen oli kutsumanimeni pitkään. kaikki muu teksti on vapaasti käytettävissä opetus käyttöön paitsi mietelause sen ja 57 muuta ajattelin myydä liptonille. 2.3 2013 klo 9.25 perttulankylä suomussalmi

• En tajuu mitä tos oli noloo

• Olin just runkannu yöllä ja kävelin muna pystyssä vessaan ja ensimmäistä kertaa äiti istui siellä pöntöllä ja mulla oli muna siinä seisokis. Sit vaan äkkii paiskasin oven kii ja menin omaa huoneeseen seuraavana aamuna vähä nolotti

• no tää tänään! olin menossa mun mutsii vastaa kapee ja sit vastaa tuli KAI meidä naapuri...en ees oo varma olikse se mut sanoin sille sillee vähän hengästyneenä ja jotenki oudosti "mooi" se vaa katto pitkää sille wtf?! haha:D jotenki noloo todellaki toivon etr se oli joku muu eikä se naapuri, koska ois tooosi noloo jos se ois se naapuri tai no en tiiä jotenki outoo:D

• hehhee SAATANA!

• Olin yhden tuttavan kyydillä menossa aamulla kaupunkiin ja matka oli aika pitkä niin puolinukuksissa olin etupenkillä. Tuttava sanoi jotain ja vastasin siihen, ja katsahdin häneen päin niin hän puhuikin hands freehen ja jatkoi jutusteluaan soittajan kanssa. Nolotti enkä loppumatkasta uskaltanut puhua enää juuri mitään.

• olin runkul ja aamul otin suihin ja äiti tuli huoneeseen ja kysyi saanks määki

• Ei mun mielest noloo

• no kiva mää olin mun kamulla niin hauskaa kun me mentii ottaa karkkii salaa samalla mun kamun äiti tuli vastaa kävelin sitä päin kun en huomannu sitä ja sanoin äkkiä ennenkuin huomasin niin tässä nää karkit nii kivaa kun se oli sellai mitkäs karkit!.....xd

• Olin kuudennella luokalla istumassa musiikin teoriatunnilla. Tuoli oli muovinen.
    Alkoi kamalasti sattumaan vatsaan ja olin kova urheilija, joten suolisto toimi erinomaisesti. No, alkoi tuntumaan niin pahalta että otin käsillä tuolin alta kiinni ja painoin itseäni tuolia vasten jottei pieru pääsisi ulos.

Koko huone, jossa sattui olemaan kaksi luokkaa samaan aikaan oli hiljaa ja teki tehtäviä.

...

Jouduin painamaan entistä kovemmin, koska paine vain kasaantui ja kasvoi.

No, eipähän aikaakaan kun hieman kallistin asentoani ja pieru pärähti vasten muovipenkkiä kovalla törähdyksellä ja siellä se oli ilmassa ja vapaaksi päässyt.

Hävettikö... Kyllä.

• moi

• Kun olin ala-asteella viitos luokalla ja juuri sinä päivänä minulla oli terkkari kävin siellä ja unohdin laittaa pari nappii paidastani kiinni ja sit mul oli koko loppupäinan paita auki

• No olin kaveril yötä ni sen kaapista/lokerosta kuulu raapimista ja painetta sitten se kaappi aukea ja me kiljuttii sitä se kaappi rupesi nauraa ja sen sisko oli siellä se Mauro siitä jutusta varmaa 5 viikkoo.

• Sori väärin kirjoitus vähän huono puhelin vaa

• Siis yhtenä päivänä olin istumas keittiös ja luin Aku ankkaa nii huomaan et äitin miesystävä menee siihe sohvalle makaamaa ja kattoo puhelimesta jotain videoita ja piti puhelinta sillee ettei kukaan näkis...ni tietty se alkaa hiplaamaan sen alapäätä.....oli niiiin kiusallista istuu siel keittiös ja viel myöhemmin päivällisellä

• me oltiin silloisen poikaystäväni ja kaverini kanssa kaupassa, niin katseltiin siinä jotain oniittelukortteja. sit me kateltiin ja otettiin ne kaikki kortit käteen siitä ja se myyjä tulee siihen ja käskee meijän häipyä, tietenkin tilannetta oli näkemässä äitini sivussa........

• se tunne kun opettaja näkee koulun diskossa sun upeet tanssimuuvit ja varsinkinne parhaimmat.... (tapahtu 6lk)

• Yep. Noh joskus alaasteel 3 luokalla. Nii oltii menos bussilla uimahalliin luokan kaa. Kaikki meni hyvin paitsi. Ku oltiu suihkutilois mul oli vitu moinen kusi hätä. Tehä tiiätte mikä alkaa pojilla seisoo ku on kusihätä nii siin mun edes oli 2 over toine vessa ja toine altaat menin iha vitu kovaa enkä ehtiny kattoo et Kumpi ovi se oli.. Noh eikun altaille. Kaikki kattoo mua.. paiskaan oven kii (*Ja kusen housuu*) (mul ei ollu housui ;_;) rip sain kuulla tästä 2 vuotta.

• Olin viimekesänä riparilla ja keskellä yötä (hiljaisuuden jälkeen) alkoi kauhea hikka. Muut olivat ilmeisesti jo nukahtaneet joten yritin sitten saada hikkaa loppumaan. En tiedä oliko "noloa" että koko huone kaikui tasaiseen tahtiin kymmenen minuutin ajan...

• Koulussa oli ollu liikkaa. Sitte kauhee kusihätä yllätti :D (JEE) eiku kauheel kiireel pukkarista vessaa (siel pukkaris ei oo siis vessa WTF) nii oli jalassa vaa pikkarit
    Ei nolottanu ei...

• Olin tänään tulossa koulusta. Minulla oli ollut rankka päivä, ja halusin nopeasti kotiin. Potkiskelin lumikokkaretta, joka pikkuhiljaa kutistui ja kutistui. Kokkareen kutistuttua olemattomiin aloin juosta. Oli alamäki, jossa oli jäätä. Juoksin ketterästi jäätä pitkin. Näin uuden kokkareen tien varressa. En voinut vastustaa kiusausta potkaista sitä. Noh, kas vain, lumikokkare olikin maassa tukevasti kiinni, eikä irronnut potkustani. Kompastuin kiusankappaleeseen, ja lensin "superman"-liidon suoraan jäälle mahalleni. En liukkaan jään takia päässyt pystyyn, ja siinä sitten mahalaskua mentiin alas mäkeä hurjaa vauhtia. Autoilijat katsoivat perääni "ok..."-ilmeellä. Katsoin alamäen loppuun, johon oli vielä matkaa. Vietävä, siellähän tallusti pieni mummonen. Huusin ja kiljuin varoituksia, mutta mummo oli harvinaisen hidas, eikä pääsyt altani pois. Siinä sitten liusuin mummelia päin kampaten hänet.
    Huusin anteeksipyynnöt jatkaessa matkaani. (Ajatella, etten tosiaankaan päässyt ylös! Mäessä oli eräs tasainen kohta, juuri siitä mummo oli yrittänyt ylittää mäkeä.) Mummo pääsi omin voimin ylös, eikä loukannut. Jäämäki jatkui. Se oli leveä, ja toodella pitkä. Vieressä kulki autotie.
    Mäki oli juuri loppumassa kunnes huomasin edessäni erittäin lähelle toisiaan kasvaneet puut (ohuet sellaiset). Ja, ette kyllä usko, mutta liusuin hurjaa vauhtia puiden väliin, ja ison takamukseni jäi kiinni puiden toiselle puolelle. Ylävartalo toiselle. Että nolotti. En päässyt pois vaikka kuinka riuhdoin! Ohikulkija näki neidon hädässä, ja riensi apuun. Nuori mies työsi pyllyäni, veti käsistäni ja lopulta, lopulta pääsin irti!
    Luoja että nolotti. Tämän jälkeen en enää potkinut lumikokkareita.

• Olin tänään tulossa koulusta. Minulla oli ollut rankka päivä, ja halusin nopeasti kotiin. Potkiskelin lumikokkaretta, joka pikkuhiljaa kutistui ja kutistui. Kokkareen kutistuttua olemattomiin aloin juosta. Oli alamäki, jossa oli jäätä. Juoksin ketterästi jäätä pitkin. Näin uuden kokkareen tien varressa. En voinut vastustaa kiusausta potkaista sitä. Noh, kas vain, lumikokkare olikin maassa tukevasti kiinni, eikä irronnut potkustani. Kompastuin kiusankappaleeseen, ja lensin "superman"-liidon suoraan jäälle mahalleni. En liukkaan jään takia päässyt pystyyn, ja siinä sitten mahalaskua mentiin alas mäkeä hurjaa vauhtia. Autoilijat katsoivat perääni "ok..."-ilmeellä. Katsoin alamäen loppuun, johon oli vielä matkaa. Vietävä, siellähän tallusti pieni mummonen. Huusin ja kiljuin varoituksia, mutta mummo oli harvinaisen hidas, eikä pääsyt altani pois. Siinä sitten liusuin mummelia päin kampaten hänet.
    Huusin anteeksipyynnöt jatkaessa matkaani. (Ajatella, etten tosiaankaan päässyt ylös! Mäessä oli eräs tasainen kohta, juuri siitä mummo oli yrittänyt ylittää mäkeä.) Mummo pääsi omin voimin ylös, eikä loukannut. Jäämäki jatkui. Se oli leveä, ja toodella pitkä. Vieressä kulki autotie.
    Mäki oli juuri loppumassa kunnes huomasin edessäni erittäin lähelle toisiaan kasvaneet puut (ohuet sellaiset). Ja, ette kyllä usko, mutta liusuin hurjaa vauhtia puiden väliin, ja ison takamukseni jäi kiinni puiden toiselle puolelle. Ylävartalo toiselle. Että nolotti. En päässyt pois vaikka kuinka riuhdoin! Ohikulkija näki neidon hädässä, ja riensi apuun. Nuori mies työsi pyllyäni, veti käsistäni ja lopulta, lopulta pääsin irti!
    Luoja että nolotti. Tämän jälkeen en enää potkinut lumikokkareita.

• Tästä on hetki aikaa mutta olin semmosta "retkellä" ja mulla oli tosi tiukat urheilutrikoot ja vaaleanpunaiset alushousut oli tyylii eka jonossa ja sit mun kaveri sano jossain vaiheessa että sun housuista näkyy läpi. Olin ihan paniikissa onneks kaverilla oli toiset housut mukana. Ja saan vieläkin kuulla tosta niiltä kaikilta jotka oli siellä mukana. :DD

• Oltiin totuutta ja tehtävää koulussa niin mun tehtävä ois ollu näitä 2 koululaiselle kikkeli tai mun totuus ois ollu kertoa noloja juttuja mitä oon tehny kikkelini kanssa(ne on muuten noloja).Valitsin tehtävän ja jouduin jälkiistuntoon.

• Puhut pahaa jostakin ja kaverit menevät hassun näköiseksi. Ne näyttävät katso selkäsi taakse ja kukas siellä piti pesää. No tietysti se ketä minä panettelin juuri. Se otti heti minua rinnuksistani kiinni ja olis antanut varmasti mulle selkään saman tien. Mutta juuri silloin tuli mun faijani paikalle ja käski päästämään pojan tai pääsee sanomaan lekurille päivää. En ole koskaan elämäni aikana ollut niin onnessani kun faijani näin.

• No mä kävin koulussa paskal ja si

• Ten mun kaveri meni sin. Opin kantapään kautta ettei koulussa paskota:))

• Olin nuorena kundina juoksupoikana eräässä firmassa, ja pikkujouluissa flirttailin aika estoitta keskusneidin erään vanhemman naisen kanssa. Homma meni niin kuumaksi, että karkasimme talon kellariin erääseen tilaan jossa oli kaksi varastokoppia yhdessä huoneessa. Menimme toiseen, lukitsimme oven ja aloimme naida ankarasti - kesti ehkä 20 minuuttia. Lopulta aktin jälkeen aloimme tehdä lähtöä, mutta juuri silloin ovi aukesi, ja sisään asteli nauraen ja kihisten mies ja nainen.

Tämä keskusneiti kiristeli ilmettään ja kuiskasi "toi mies on mun mies - saatana, ja jonkun lutkan kanssa vielä" Ne meni siihen toiseen varastokoppiin, ja alkoi samat puuhat, kuin meillä äsken. Onnistuimme livahtaa hiljaa ulos huoneesta. Hitto se oli kaikin puolin kiusallinen ja nolo tilanne.

Onni asiassa oli toki se, että tuon vuoden joulua ennen ja jälkeen ja uuden vuoden tienoillakin sain olla tämän vanhemman naisen kostopanojen toinen osapuoli, nautintoahan se oli kieltämättä nuorelle pojalle.

• Olin kesätöissä ja edellisenä päivänä olin ollu myöhään hiekkarannalla uimassa. Kun tulin himaan niin menin heti nukkumaan. Seuraavana päivänä duunissa kutitti mulkkua niin paljon etta siin sitä värkkäilin ja juuri silloin toinen työntekiä tulee huoneeseen ja näki mut (kai). Sitten se katto mua päin ja se näytti siltä kun olisin ollu runkulla.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.