Nolot jutut!

madonna_90

Eli tänne voitte kertoo kaikki nolonne jutut vaikkei mulla oo kyl mitään noloo juttuu itellä.
aloitetaan.... kuka on ensimmäinen?

118

19120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanj@

      Mä olin kirppiksellä ja huomasin tavaroiden seas hienon peruukin, sanoin kaverille et kato peruukki, ja menin tarraa siihen kiinni.. oho, peruukki olikin lattialla istuvan pojan hiukset.. uups.. ja sitten nolotti..!

      • friends

        koski sä sen hiuksiin


      • Anonyymi

        Voi vi*** kun noloo voin vaan kuvitella tilanteen :D


      • Anonyymi

        Hups


      • Anonyymi

        🤣 lol


    • :)

      Menin ostamaan junalippua tarkoituksenani sanoa "Meno-paluu Helsinkiin". Ajatuksissani sanoinkin tiskin takana istuvalle erittain nyrpean nakoiselle herralle selkealla aanella "Meno-pano Helsinkiin". Ja sitten siina nauraa rakatin sen jalkeen...

      • Anu

        Meille mieheni kanssa oli tulossa lapsen lapsi. Tyttärellä ja hänen miehellään oli nimiluettelo josta ajattelivat valita nimen pojalle. Kun sitten Vävy päätti että nyt hän tietää mikä pojalle nimeksi ¤Niklas¤ Minä nyrpistin nenääni ja sanoin hyi sehän on koiran nimi! Vävy otti siitä itseensä mutta minä en huomannut mitään.
        Seuraavana aamuna lähdin lenkille. Minua vastaan tuli naapuri joka oli ostanut koiran. Koira oli tosi suloinen ja sanoin hänelle että minäkin haluan tälläisen suloisen karva pallon? Naapuri sanoi mene hakemaan se joka on saman niminen kuin sinä? Häh sanoin onko niillä koirilla ihmisten nimiä? On ja Anu on vielä jäljellä. Olin kuin puulla päähän lyöty. Lähdin naurua pidellen kotiin ja suoraan puhelimeen soitin Vävy tuli puhelimeen heti pyysin anteeksi edellispäivän huonoa käytöstä ja kerroin ulkona tapahtuneen asian. Hetken kuluttua meitä oli aikamoinen joukko nauramassa minulle.


    • Miihkali

      Kävi just männä viikolla tällaanen juttu eli olin terveystarkastuksessa ja sitten mitattiin keuhkojen tilavuutta sellaisella laitteella, johon puhalletaan.
      Siinä sitten puhalsin naama punasena kaikkia ilmoja keuhkoistani pihalle ja hoitaja sanoi, että vielä, jaksa vielä vähän.
      Pinnistin oikein kovaa lopuksi ja sitten...praaaat...pieruhan multa pääsi. Mua alko naurattaan niin pirusti ja pakko oli keskeyttää puhallus. Sanoin vaan hoitajalle, että nyt tuli kyllä kaikki ilmat pihalle. No, hoitajakin vaan naureskeli ja sanoi, että niin kuului tekevän.

      Hetken kuluttua siihen pieneen koppiin levisi sellainen vieno ja aromikas paskan tuoksu. Mä en kehdannu sanoa siinä vaiheessa mitään, eikä hoitajallakaan kauheasti asiaa ollut. Hieroi vaan vesiä silmistä pois. Mistä lie ne vedet silmiinsä olikin saanut? :-D
      Jonkun aikaa hengityksen tasaannuttua jatkoin puhallustestiä ja hyvin meni. Ja tällä kertaa ilman pärinää.
      Että sellasta pientä sitä meikäläisellä... :-D

      • Sinäsiinä

        XD☆


      • yoooooo7

        vittu mä räkätän tääl XD


    • Hesun

      Olin kerran eräänä väsyneenä iltapäivänä helsingin bussiasemalla odottelemassa ystäväni kanssa bussia (yllättävää)
      No kuitenkin etsimme istumapaikkoja ja erään vanhan mummelin vieressä oli yksi vapaa paikka...
      ja annoin jalona paikan ystävälleni.

      hetken kuluttua mummeli kaivoi esille nenäliinan ja alkoi köhiä ,niiskuttaa ja tuhertaa oikein äänekkäästi...Huomasin ystäväni pitelevän nauruaan ja minä yritin keskittyä puhelimeeni...vanha mummo vain jatkoi niiskutteluaan ja ystäväni puri vedet silmissä hihaansa.

      Lopulta käänsin mummolle selän.Kun mummon oudolle tuhruttamiselle ei sitten tullut loppua en enää kestänyt vaan putosin polvilleni ja nauroin vedet silmissä.

      Lopuksi tämä mummo marssi loukkaantuneena asemalta ulos..

      ELi jos kyseinen mummo sattuu surffailemaan netissä...Olen pahoillani ...

      • kisu

        Olimme ystäväni kanssa vaateostoksilla ja hän kokeili yhtä kesä mekkoa. Koko oli väärä joten menin hänen puolestaan hakemaan pienempää. Takaisin tullessa lykkäsin vain hameen verhon välistä ja käskin sovittamaan tuomaani hametta. Sovituskopista ei kuulunut mitään ja ihmettelinkin miksei ystäväni ottanut hametta vastaan. Repäisin verhon auki ja kysyin että eikö hame kelpaakaan. Sovituskopissa seisoikin tuntematon nainen alusvaatteillaa katsoi minua kauhistuneena ja sanoi ettei koko ollut sopiva...


      • rinsessa
        kisu kirjoitti:

        Olimme ystäväni kanssa vaateostoksilla ja hän kokeili yhtä kesä mekkoa. Koko oli väärä joten menin hänen puolestaan hakemaan pienempää. Takaisin tullessa lykkäsin vain hameen verhon välistä ja käskin sovittamaan tuomaani hametta. Sovituskopista ei kuulunut mitään ja ihmettelinkin miksei ystäväni ottanut hametta vastaan. Repäisin verhon auki ja kysyin että eikö hame kelpaakaan. Sovituskopissa seisoikin tuntematon nainen alusvaatteillaa katsoi minua kauhistuneena ja sanoi ettei koko ollut sopiva...

        no, mulla on tapahtunu NIIN monta mokaa ettei ne kaikki edes mahdu tähän. kaverit sanoo jopa että olen oikea kävelevä mekamoga!(siitä toi otsikko) mutta en rupea oikein nyt luettelemaan niitä, ne ovat nimittäin erittäin noloja. esim. tänään kaaduin kaupan edessä pyörällä erään mummon päälle joka ajo rollaattorilla. ei siin mitää, ku se ei vahingoittunu, mut se viel et siit kaupast tuli juuri sellanen porukka meidän koululaisia jätkiä joista erääseen olin jotenkin etäisesti ihastunut. mutta ei tämä ei ollut lähellekkään noloin kokemukseni mutta mä voin yrittää lisäillä niitä aina tänne. jos nyt jaksaa tai kerkiää.


    • mari

      olin kerran vuonna paavo yläasteella paskalla vessassa ja unohdin lukita oven ja arvaa vaan tuliko sinne joku.

      • flikka

        huimaa... toi oli kyl iha tyhmin juttu tääl. heti tän jälkeen. pitäis kirjottaa silleen että:
        eräänä kauniina päivänä, silloin joskus paavo ylä-asteella, kun kaikki muut istuivat tylsällä matikan tunnilla tekemässä vielä tylsempiä laskuja, niin minä viisaana tyttönä päätin silloin käydä vessassa, tietysti tällä isommalla. siellä minä sitten ihan rauhassa, ja "äänekkäästi" istuskelin, ajattelin etten ollenkaan menisi enää tunnille, voisin tekstata riinalle että lähden käymään kotona ja tuun sit ensi välkälle. otin juuri kännykän käteeni, ja rupesin näpläämään tekstiviestiä kun ovi avautui ja porukka tyttöjä seisoi siinä ulkopuolella. "enmä taidakkaan mennä tonne.." se vaalein sanoi ja koko lauma repesi räjähtävään nauruun. "hyi siellä haisee, anna sen jatkaa hommia rauhassa." sanoi sellainen brunetti ja nauraen he pistivät oven kiinni. ja mikäköhän oli päivän väri kun tulin vessasta pois.......!?
        mielikuvitusta,... jos joku vielä paremman "vessa-tarinan" keksii niin..... kiitos.


      • wellhellothere

        sama tapahtunu mulle lol


      • Anonyymi
        flikka kirjoitti:

        huimaa... toi oli kyl iha tyhmin juttu tääl. heti tän jälkeen. pitäis kirjottaa silleen että:
        eräänä kauniina päivänä, silloin joskus paavo ylä-asteella, kun kaikki muut istuivat tylsällä matikan tunnilla tekemässä vielä tylsempiä laskuja, niin minä viisaana tyttönä päätin silloin käydä vessassa, tietysti tällä isommalla. siellä minä sitten ihan rauhassa, ja "äänekkäästi" istuskelin, ajattelin etten ollenkaan menisi enää tunnille, voisin tekstata riinalle että lähden käymään kotona ja tuun sit ensi välkälle. otin juuri kännykän käteeni, ja rupesin näpläämään tekstiviestiä kun ovi avautui ja porukka tyttöjä seisoi siinä ulkopuolella. "enmä taidakkaan mennä tonne.." se vaalein sanoi ja koko lauma repesi räjähtävään nauruun. "hyi siellä haisee, anna sen jatkaa hommia rauhassa." sanoi sellainen brunetti ja nauraen he pistivät oven kiinni. ja mikäköhän oli päivän väri kun tulin vessasta pois.......!?
        mielikuvitusta,... jos joku vielä paremman "vessa-tarinan" keksii niin..... kiitos.

        Mulle on käyny niin et kerran unohin laittaa oven lukkoon (koulussa) onneks kukaan ei tullu sinne.
        Sit seuraavana päivänä jätin oven vahingossa raolleen sit huomaan sen kesken kaiken ja laitan oven kiinni ja lukkoon 😳

        On joskus käyny silleen et joskus eskari ikäsenä oon ollu jossain julkisella pAikalla pöntöllä enkä uskaltanut laittaa ovea lukkoon sit joku aikuinen nainen avaa oven ja sanoo sori (käynyt monta kertaa pienempänä)9


    • iloveswim

      hiihiih=) olin uimassa ja me tehtii kamun kaa delffiini hyppyjä, en huomannut että ylä-osani oli auennut.Nousin taas altaan reunalle ja huusin kaverilleni: KATO MÄ HYPPÄÄN,,,,,,,,,,,,kamuni kehotti nostamaan ylä-osani paikoilleen,,,kaikki katto ...siin oli viel meijä luokkalaisia poikia!!!!!!!!!....sain kuulla tästä kyllä facessa ja koulussa moneen otteeseen ::............,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      • samupamu

        mimmonen se delfiinihyppy on ku en oo kuullu?


    • kaikkeaeivoisanoa

      Itselläni onkin näitä noloja tilanteita muistissa useampikin kappale ja rupesin niitä verestelemään... Kaikista noloimpia en kehtaa laittaa.
      Mutta ihan perusnoloa oli etelässä uima-altaalla klassinen bikinien yläosan sinkoaminen allastyöläisten sun muiden silmien edessä... :D

    • UunoTurhapuro... -.-

      Joo ihan vaihteeks vuonna paavo ja sen läskimakkarat niin oli kavereitten kans kaupungilla ja mentiin johonkin vaatekauppaan ja sit katoin ssieltä yhen kivan mekon ja menin sovittamaan sitä, niin huomasin että mun ihastus oli siellä ja livahdin nopeasti yhteen niistä sovituskopeista ja suljin verhon ja käännyin niin huomasin että siel oli joku mummo ja sit vaan juoksin silet nopee pois ku se mummo alko kiljumaa nii sit aloin vaihtamaa sitä mekkoo päälle ja oli alusvaaatteisillani niin mun ihastus avas sen verhon se ooli tulos sovittamaa jotaa vaatteita ja sit se vaa nopee sulki sen verhon ja juoksi pois ku ite aloin vahingos kiljumaa nii sit se myyjä vaan avas sen verhon ja se tuli valittamaa mulle kuinka töykee mä olin ja se avas sen verhon sillee et kaikki siel kaupas näki mut ja sit ja se mummo uhkas soittaa poliisille :DD

    • k

      eu kukan

    • öööööoöööööoöoöoöoöo

      ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööoöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö






      Kuka löytää O- kirjaimen tuolta?^ Ylhäältä :D

      • Kissatähti

        Mä löysin xD


      • älä vittu jaksa tätä paskaa lol


      • Anonyymi

        Ekalla kerralla en löytäny mut tokalla löysin


      • Anonyymi

        Löyty


      • Anonyymi

        Löysin XD


      • Anonyymi

        Löyty


      • Anonyymi

        Minä löysin


      • Anonyymi

        Löysin :)


      • Anonyymi

        Mä näin tosi monta.😄


    • jk

      joku

    • OoOoOoOfrontside:D

      Ehhehhee :D Tää tapahtu mulle ku olin kaupassa, menin yhelle osastolle mis myytiin hiusvärejä.. Ku radiosta tuli robin frontside ollie sit vaa vahingos huusin (mun piti sanoo se hiljaa) "EHHEHHEE FRONTSIDE OLLIE! IHA PASKAA !!"
      ja kaikki tuijotti mua :D Sit yks myyjä tuli sanomaan että voisinko ystävällisesti lähteä :D En enää ikinä mee tohon kauppaan..

    • hupshistakeikkaa

      Se tunne kun olet vessassa juuri tutkimassa jotain jutskia alapäästäsi ja ovi aukeaa...

      ...ei unohdu.

      • 12v poika

        No pikku sisko sai synttäri lahjaks vuos pari si duudsoni jekku kirjan ja otti yhe pilan. Ku oli koulus liikuntaa olun sillo 4luokal ja pikku sisko oli sitonu lahkeet salaa yhteenn laiton sellaset siniset karhun verkkarit jalkaan ja just ku nousin ja astuin nii heitin levat siihe lattialle ja kyä hävetti. Si kerran noin kuukaus si olin just ostanu uudet sellaset vaaleansiniset pilli farkut nii pikku sisko oli yöl ommellu lahkeet yhteen. Aamulla laitoin jalkaan nii heti heitin turvat lattialle. No äiti osti uudet ja pikku sisko sai viikon kotiarestin


    • jhytyuk

      kukukukukukukukukukuku

    • öööööööööööööööööööö

      lololololololoooooooooooooooooooo

      • öööööööööööööööööööö

        ok ei nolooo


    • Näin on käynyt

      Kerran joskus ala-asteella mua tultiin hakemaan autolla koulusta. Parkkipaikalla oli samannäköinen auto kuin meillä ja avasin oven, mutta sitte huomasin kuljettajan olevan joku outo mies ja tajusin että kyseessä oli väärä auto.

      • hyvä ettet menny kyytiin prkl :'D


    • töppönenperttu

      meillä kodissani oli tapana et leivottiin joka päivä ,kerran leivonta päivänä oliko se torstaina vai perjantaina sitä en aivan tarkasrti pysty nyt muistamaan ,kysyn kyllä vielä vanhalta äidiltäni ja laitan sitten oikean päivän tänne foorumille nimimerkillä:nyt se löyty no kuitenkin juoksin koulusta pitkillä askelilla kiiruusti kotiin joka oli kivenheiton päässä koulusta.kotii ovelle päästyäni avasin avaimella kotini oven ja hihkasin samalla kun riisuin anorakkia päältäni et tämä vekkuli poika tahtoo pullaa,äiti kattsoi hämmästyneenä nosti kaulurin silmiltäni ,turisutti nuhasen nenäni, kampasi tummat hiukseni ja pesi kynnet kynsiharjalla johon oli lisäänyt hitusen saippuaa ja huuhteli sit haalealla vedellä sekä kuivas käsi pyyhkeellä ja rasvas jos oikein muistan nivea merkkisellä kasvo rasvalla talvet kun oli siihen aikaan kylmiä ja pimeitä sit se sano lempeästi et tänään saat pannukakkua........vähä nopeesti miun suu loksahti auki, kauluri putos takas silmille, nenä rupes uudestaan vuotamaan ja korvat kutiamaan... että hävetti....mutisin et kynnen alla on vielä likaa ja menin pesemään niitä pää painuksissa,hihat kyllä kastu aivan läpimäräksi ja taisi housuillekin vettä roiskahtaa ,lavuaarissa oli nimittäin paljon vettä.vasta puolen tunnin päästä, häpeän värisemällä vekkuli pojan äänellä sain sanottua kiitos yksi pala ja saisko paljon hilloa päälle.no joskus sitä vaa on enemmin intoa kuin malttia oneksi haluan kaikestai ottaa opiksi ja miettiä ,missä meni vikaan.yritin myös ottaa tämänkin asian oppimis mielessä esille koulussa kun minut harvoin hyväksyttiin ikäisteni leikkeihin mukaan, mutta yllätys yllätys turhaan, kukaan ei kuunnellut!!!!!!!!!! (nyt tekisi mieli jopa käyttää voima sanoja mutta äitini vuoksi jätän sanomatta ja hillitsen mieleni. (Löytääkö sukeltaja helmen jos se ei sukella? mietelause joka annettiin minulle pyhäkoulussa 1972 ) Sen jälkeen olen kävellyt koulusta kotiin.vaikka se on vain kiven heiton päässä asunnostamme ja oli leivonta päivä että en lankeaisi samaan virheeseen 7 kertaan enempään no on niit noloja tilanteita varmaan muillakii et tuskin oon ainoa jolle näitä sattuu,siksi haluan toivottaa voimia teille kaikille peinimmästä suurimpaan.PS vielä en kuitenkaan tohdi kirjoittaa omalla nimellä ,sen verran sanottakoon kuitenkin että tuo töppönen oli kutsumanimeni pitkään. kaikki muu teksti on vapaasti käytettävissä opetus käyttöön paitsi mietelause sen ja 57 muuta ajattelin myydä liptonille. 2.3 2013 klo 9.25 perttulankylä suomussalmi

      • Heiheivaan

        En tajuu mitä tos oli noloo


      • Anonyymi
        Heiheivaan kirjoitti:

        En tajuu mitä tos oli noloo

        Niimpä


    • åååååååååå

      Olin just runkannu yöllä ja kävelin muna pystyssä vessaan ja ensimmäistä kertaa äiti istui siellä pöntöllä ja mulla oli muna siinä seisokis. Sit vaan äkkii paiskasin oven kii ja menin omaa huoneeseen seuraavana aamuna vähä nolotti

    • eiih...

      no tää tänään! olin menossa mun mutsii vastaa kapee ja sit vastaa tuli KAI meidä naapuri...en ees oo varma olikse se mut sanoin sille sillee vähän hengästyneenä ja jotenki oudosti "mooi" se vaa katto pitkää sille wtf?! haha:D jotenki noloo todellaki toivon etr se oli joku muu eikä se naapuri, koska ois tooosi noloo jos se ois se naapuri tai no en tiiä jotenki outoo:D

    • kainalohomo

      hehhee SAATANA!

      • Anonyymi

        Oikkeesti voiteko olla nätisti täällä saattaa olla pieniä lapsia?


    • ei handsfreestäTiedä

      Olin yhden tuttavan kyydillä menossa aamulla kaupunkiin ja matka oli aika pitkä niin puolinukuksissa olin etupenkillä. Tuttava sanoi jotain ja vastasin siihen, ja katsahdin häneen päin niin hän puhuikin hands freehen ja jatkoi jutusteluaan soittajan kanssa. Nolotti enkä loppumatkasta uskaltanut puhua enää juuri mitään.

    • kokenut2

      olin runkul ja aamul otin suihin ja äiti tuli huoneeseen ja kysyi saanks määki

      • kinkku

        Ei mun mielest noloo


    • moi125

      no kiva mää olin mun kamulla niin hauskaa kun me mentii ottaa karkkii salaa samalla mun kamun äiti tuli vastaa kävelin sitä päin kun en huomannu sitä ja sanoin äkkiä ennenkuin huomasin niin tässä nää karkit nii kivaa kun se oli sellai mitkäs karkit!.....xd

    • PRÖÖÖÖT

      Olin kuudennella luokalla istumassa musiikin teoriatunnilla. Tuoli oli muovinen.
      Alkoi kamalasti sattumaan vatsaan ja olin kova urheilija, joten suolisto toimi erinomaisesti. No, alkoi tuntumaan niin pahalta että otin käsillä tuolin alta kiinni ja painoin itseäni tuolia vasten jottei pieru pääsisi ulos.

      Koko huone, jossa sattui olemaan kaksi luokkaa samaan aikaan oli hiljaa ja teki tehtäviä.

      ...

      Jouduin painamaan entistä kovemmin, koska paine vain kasaantui ja kasvoi.

      No, eipähän aikaakaan kun hieman kallistin asentoani ja pieru pärähti vasten muovipenkkiä kovalla törähdyksellä ja siellä se oli ilmassa ja vapaaksi päässyt.

      Hävettikö... Kyllä.

      • Anonyymi

        Ou no kyllä säälin sua


    • ffefe

      moi

    • 123vd jf

      Kun olin ala-asteella viitos luokalla ja juuri sinä päivänä minulla oli terkkari kävin siellä ja unohdin laittaa pari nappii paidastani kiinni ja sit mul oli koko loppupäinan paita auki

    • joku nyt vaa

      No olin kaveril yötä ni sen kaapista/lokerosta kuulu raapimista ja painetta sitten se kaappi aukea ja me kiljuttii sitä se kaappi rupesi nauraa ja sen sisko oli siellä se Mauro siitä jutusta varmaa 5 viikkoo.

      • joku ny vaa

        Sori väärin kirjoitus vähän huono puhelin vaa


    • Ringooo

      Siis yhtenä päivänä olin istumas keittiös ja luin Aku ankkaa nii huomaan et äitin miesystävä menee siihe sohvalle makaamaa ja kattoo puhelimesta jotain videoita ja piti puhelinta sillee ettei kukaan näkis...ni tietty se alkaa hiplaamaan sen alapäätä.....oli niiiin kiusallista istuu siel keittiös ja viel myöhemmin päivällisellä

    • nolotyyppihyyppä

      me oltiin silloisen poikaystäväni ja kaverini kanssa kaupassa, niin katseltiin siinä jotain oniittelukortteja. sit me kateltiin ja otettiin ne kaikki kortit käteen siitä ja se myyjä tulee siihen ja käskee meijän häipyä, tietenkin tilannetta oli näkemässä äitini sivussa........

      • Anonyymi

        En ymmärrä miks pitää häipyy jos kattoo onnitelukortejja


    • nolotyyppihyyppä

      se tunne kun opettaja näkee koulun diskossa sun upeet tanssimuuvit ja varsinkinne parhaimmat.... (tapahtu 6lk)

    • Kananas

      Yep. Noh joskus alaasteel 3 luokalla. Nii oltii menos bussilla uimahalliin luokan kaa. Kaikki meni hyvin paitsi. Ku oltiu suihkutilois mul oli vitu moinen kusi hätä. Tehä tiiätte mikä alkaa pojilla seisoo ku on kusihätä nii siin mun edes oli 2 over toine vessa ja toine altaat menin iha vitu kovaa enkä ehtiny kattoo et Kumpi ovi se oli.. Noh eikun altaille. Kaikki kattoo mua.. paiskaan oven kii (*Ja kusen housuu*) (mul ei ollu housui ;_;) rip sain kuulla tästä 2 vuotta.

    • Hikkayö

      Olin viimekesänä riparilla ja keskellä yötä (hiljaisuuden jälkeen) alkoi kauhea hikka. Muut olivat ilmeisesti jo nukahtaneet joten yritin sitten saada hikkaa loppumaan. En tiedä oliko "noloa" että koko huone kaikui tasaiseen tahtiin kymmenen minuutin ajan...

    • oon_niin_ihqu

      Koulussa oli ollu liikkaa. Sitte kauhee kusihätä yllätti :D (JEE) eiku kauheel kiireel pukkarista vessaa (siel pukkaris ei oo siis vessa WTF) nii oli jalassa vaa pikkarit
      Ei nolottanu ei...

    • Juulia12

      Olin tänään tulossa koulusta. Minulla oli ollut rankka päivä, ja halusin nopeasti kotiin. Potkiskelin lumikokkaretta, joka pikkuhiljaa kutistui ja kutistui. Kokkareen kutistuttua olemattomiin aloin juosta. Oli alamäki, jossa oli jäätä. Juoksin ketterästi jäätä pitkin. Näin uuden kokkareen tien varressa. En voinut vastustaa kiusausta potkaista sitä. Noh, kas vain, lumikokkare olikin maassa tukevasti kiinni, eikä irronnut potkustani. Kompastuin kiusankappaleeseen, ja lensin "superman"-liidon suoraan jäälle mahalleni. En liukkaan jään takia päässyt pystyyn, ja siinä sitten mahalaskua mentiin alas mäkeä hurjaa vauhtia. Autoilijat katsoivat perääni "ok..."-ilmeellä. Katsoin alamäen loppuun, johon oli vielä matkaa. Vietävä, siellähän tallusti pieni mummonen. Huusin ja kiljuin varoituksia, mutta mummo oli harvinaisen hidas, eikä pääsyt altani pois. Siinä sitten liusuin mummelia päin kampaten hänet.
      Huusin anteeksipyynnöt jatkaessa matkaani. (Ajatella, etten tosiaankaan päässyt ylös! Mäessä oli eräs tasainen kohta, juuri siitä mummo oli yrittänyt ylittää mäkeä.) Mummo pääsi omin voimin ylös, eikä loukannut. Jäämäki jatkui. Se oli leveä, ja toodella pitkä. Vieressä kulki autotie.
      Mäki oli juuri loppumassa kunnes huomasin edessäni erittäin lähelle toisiaan kasvaneet puut (ohuet sellaiset). Ja, ette kyllä usko, mutta liusuin hurjaa vauhtia puiden väliin, ja ison takamukseni jäi kiinni puiden toiselle puolelle. Ylävartalo toiselle. Että nolotti. En päässyt pois vaikka kuinka riuhdoin! Ohikulkija näki neidon hädässä, ja riensi apuun. Nuori mies työsi pyllyäni, veti käsistäni ja lopulta, lopulta pääsin irti!
      Luoja että nolotti. Tämän jälkeen en enää potkinut lumikokkareita.

      • Anonyymi

        nauran


      • Anonyymi

        Hyvä että et luisunu autotielle


      • Anonyymi

        Hyvä että pääsit irti ja liusunu autotielle.


    • Juulia12

      Olin tänään tulossa koulusta. Minulla oli ollut rankka päivä, ja halusin nopeasti kotiin. Potkiskelin lumikokkaretta, joka pikkuhiljaa kutistui ja kutistui. Kokkareen kutistuttua olemattomiin aloin juosta. Oli alamäki, jossa oli jäätä. Juoksin ketterästi jäätä pitkin. Näin uuden kokkareen tien varressa. En voinut vastustaa kiusausta potkaista sitä. Noh, kas vain, lumikokkare olikin maassa tukevasti kiinni, eikä irronnut potkustani. Kompastuin kiusankappaleeseen, ja lensin "superman"-liidon suoraan jäälle mahalleni. En liukkaan jään takia päässyt pystyyn, ja siinä sitten mahalaskua mentiin alas mäkeä hurjaa vauhtia. Autoilijat katsoivat perääni "ok..."-ilmeellä. Katsoin alamäen loppuun, johon oli vielä matkaa. Vietävä, siellähän tallusti pieni mummonen. Huusin ja kiljuin varoituksia, mutta mummo oli harvinaisen hidas, eikä pääsyt altani pois. Siinä sitten liusuin mummelia päin kampaten hänet.
      Huusin anteeksipyynnöt jatkaessa matkaani. (Ajatella, etten tosiaankaan päässyt ylös! Mäessä oli eräs tasainen kohta, juuri siitä mummo oli yrittänyt ylittää mäkeä.) Mummo pääsi omin voimin ylös, eikä loukannut. Jäämäki jatkui. Se oli leveä, ja toodella pitkä. Vieressä kulki autotie.
      Mäki oli juuri loppumassa kunnes huomasin edessäni erittäin lähelle toisiaan kasvaneet puut (ohuet sellaiset). Ja, ette kyllä usko, mutta liusuin hurjaa vauhtia puiden väliin, ja ison takamukseni jäi kiinni puiden toiselle puolelle. Ylävartalo toiselle. Että nolotti. En päässyt pois vaikka kuinka riuhdoin! Ohikulkija näki neidon hädässä, ja riensi apuun. Nuori mies työsi pyllyäni, veti käsistäni ja lopulta, lopulta pääsin irti!
      Luoja että nolotti. Tämän jälkeen en enää potkinut lumikokkareita.

    • Läpinäkyväongelma

      Tästä on hetki aikaa mutta olin semmosta "retkellä" ja mulla oli tosi tiukat urheilutrikoot ja vaaleanpunaiset alushousut oli tyylii eka jonossa ja sit mun kaveri sano jossain vaiheessa että sun housuista näkyy läpi. Olin ihan paniikissa onneks kaverilla oli toiset housut mukana. Ja saan vieläkin kuulla tosta niiltä kaikilta jotka oli siellä mukana. :DD

    • Enkestäkertoo

      Oltiin totuutta ja tehtävää koulussa niin mun tehtävä ois ollu näitä 2 koululaiselle kikkeli tai mun totuus ois ollu kertoa noloja juttuja mitä oon tehny kikkelini kanssa(ne on muuten noloja).Valitsin tehtävän ja jouduin jälkiistuntoon.

    • Vanhempienlelu

      Puhut pahaa jostakin ja kaverit menevät hassun näköiseksi. Ne näyttävät katso selkäsi taakse ja kukas siellä piti pesää. No tietysti se ketä minä panettelin juuri. Se otti heti minua rinnuksistani kiinni ja olis antanut varmasti mulle selkään saman tien. Mutta juuri silloin tuli mun faijani paikalle ja käski päästämään pojan tai pääsee sanomaan lekurille päivää. En ole koskaan elämäni aikana ollut niin onnessani kun faijani näin.

    • Opin

      No mä kävin koulussa paskal ja si

    • Opin

      Ten mun kaveri meni sin. Opin kantapään kautta ettei koulussa paskota:))

    • Anonyymi

      Olin nuorena kundina juoksupoikana eräässä firmassa, ja pikkujouluissa flirttailin aika estoitta keskusneidin erään vanhemman naisen kanssa. Homma meni niin kuumaksi, että karkasimme talon kellariin erääseen tilaan jossa oli kaksi varastokoppia yhdessä huoneessa. Menimme toiseen, lukitsimme oven ja aloimme naida ankarasti - kesti ehkä 20 minuuttia. Lopulta aktin jälkeen aloimme tehdä lähtöä, mutta juuri silloin ovi aukesi, ja sisään asteli nauraen ja kihisten mies ja nainen.

      Tämä keskusneiti kiristeli ilmettään ja kuiskasi "toi mies on mun mies - saatana, ja jonkun lutkan kanssa vielä" Ne meni siihen toiseen varastokoppiin, ja alkoi samat puuhat, kuin meillä äsken. Onnistuimme livahtaa hiljaa ulos huoneesta. Hitto se oli kaikin puolin kiusallinen ja nolo tilanne.

      Onni asiassa oli toki se, että tuon vuoden joulua ennen ja jälkeen ja uuden vuoden tienoillakin sain olla tämän vanhemman naisen kostopanojen toinen osapuoli, nautintoahan se oli kieltämättä nuorelle pojalle.

    • Anonyymi

      Olin kesätöissä ja edellisenä päivänä olin ollu myöhään hiekkarannalla uimassa. Kun tulin himaan niin menin heti nukkumaan. Seuraavana päivänä duunissa kutitti mulkkua niin paljon etta siin sitä värkkäilin ja juuri silloin toinen työntekiä tulee huoneeseen ja näki mut (kai). Sitten se katto mua päin ja se näytti siltä kun olisin ollu runkulla.

    • Anonyymi

      Yläasteella ehkä seiskalla koulun liikuntatunnilla.. oli suunnistusta... siinä metässä tuli kusihätä ja yhden rastin jälkeen menin sitten vähän sivummalle ja laskin housuja (mulla oli aukottomat bokserit) ja aloin helpottaa hätääni. No enpä tajunnut että ihan muutaman metrin päässä olikin polku. Polkua pitkin tuli huomaamattani lauma rinnakkaisluokkalaisia tyttöjä jotka olivat myös suunnistamassa. Nämä tietysti alkavat hihitellä oikein huolella kun huomaavat minut pissaamassa pippeli kädessä. Voi että miten nolotti. En voinut aivan heti lopettaakkaan kun en viitsinyt laskea loppuja housuihin. Koitin kääntyä selin mutta tytöt tietty piirittivät. Ei siinä auttanut kuin laskea loput ja sit nopsaan housut ylös. Tästä sai kuulla aika pitkään.

    • Anonyymi

      Koulu-uineissa kun hypittiin altaaseen jäi uimahousut pohjaan :(

    • Anonyymi

      Eli joo kerran (olin silloin jotain 8 vuotta) kävin sisarusteni ja vanhempieni kanssa Vauhtipuistossa se on siis lasten pieni "huvipuisto" Oulussa. Siellä oli sellainen iso valas pomppulinna joka oli myös pomppulinnaliukumäki niin siellä sitten mua isompi poika tönäisi kun pompin siellä ja tottakai kaaduin. No sitten tosi moni kaatui mun päälle, että jouduin johonkin pomppulinnan SISÄLLE. Siinä oli aukko josta vain tunkemalla olisi päässyt läpi. Siis minut nii kuin työnnettiin vahingossa sen pomppulinnan läpi sellaisesta reiästä pomppulinnan sisälle. Roikuin siinä aluksi pää alas päin ja lopulta tipuin sinne. Siellä oli vettä koska oli sinä päivänä hiukan satanut vettä ja siellä oli tosi vähän ilmaa. No sitten työnnyin jostain aukosta pihalle ja siinä heti mua vastassa oli sen huvipuiston henkilökuntaan kuuluva tyyppi ja se kysyi multa "mitä sinä tuolla teit" vastasin että "tuo on pelottavin valas pomppulinna ikinä" ja juoksin pois. Eipä enää huvittanut mennä sinne pomppulinnaan tuon pomppulinnan sisuksien tutkimisen jälkeen.

      • Anonyymi

        Varmaan pelottava reissu


    • Anonyymi

      aika noloa olisi olla kiteeltä ja tulla yhdistetyksi kirkkaaseen

    • Anonyymi

      Kerran ku olin koulussa mun piti kysyä meidän opettajalta apua ja kun ajoin kysyä että "opettaja voitko auttaa" niin sanoinkin niin että koko luokka kuuli "äitä, voitko auttaa". Silloin kyllä nolotti mutta nykyään se vain naurattaa.

      • Anonyymi

        olipa tosi nolottava tilanne


    • Anonyymi

      Kerran koulussa yksi meidän luokan poika oli kampannut minut ruokalassa ja se silloin hiukan nolotti. No aijoin antaa sille samalla mitalla takaisin välitunnilla. Seisoin kavereideni kanssa aikalailla keskellä koulun pihaa jotta kaikki näkisivät tilanteen. Näin kun se poika jonka aijoin kampata oli juoksemassa minun vierestä juuri ohi. No sitten minä kamppasin sen pojan kumoon (tai niin minä aluksi luulin), mutta nauroin hetken ja katsoin kavereitani jotka olivat tietoisia siitä että aijoin kampata sen pojan kumoon välitunnilla ja olivat aivan "järkyttyneitä" ja ehkä hiukan huvittuneita kun olinkin kampannut meidän luokan opettajan sijaisen. Sijaisopettaja oli juossut luultavasti vierestäni ykkös luokkalaisten luo. No naama punaisena autoin sijais opettajan ylös maasta ja sopersin jotakin että "tota sori...väärä henkilö". Kaverini purskahtivat nauruun kuin kaikki muutkin koulumme oppilaat jotka näkivät tämän tilanteen. Toivottavasti saitte selvää. Ps. Tuli Wilma merkintä "sijaisopettajan kamppaaminen välitunnilla".

    • Anonyymi

      Koululääkärissä lääkäri kehotti katsomaan hänen nenäänsä ja sanoi "katso mun nenää" minä tarkkana tyttönä kuulin että "katso sun nenää" ja aloin silmät kierossa katsomaan omaa nenääni. Hän raukka olisi halunnut vain tarkastaa silmäni. Siinä sitten hetken päästä tajusin, kun lääkäri ja terveydenhoitaja nauroivat, että mitä sattui.

      • Anonyymi

        Tosi hauska😂


    • Anonyymi

      Kuntosalilla vatsojatehdessäni minulta pääsi valtava pieru. Vieressäni oli noin 50vuotias mies joka kuuli ja haistoi selvästi pieruni ja katsoi minua aivan ihmettyneenä. Siinä sitten posket punaisena ja nolostuneena kävelin pois paikalta. Seuraavalla kerralla sama mies oli taas samaan aikaan treenaamassa. Hän oli kylläkin eri laitteessa, mutta 10metrin sisällä. No minä sitten toiveikkaana menin tekemään samaan laitteeseen uudestaan vatsoja ja tietenkin sieltä pääsi uudelleen valtava pieru. Samalla tunsin kuinka housuni olivat kosteat ja ripulihan pikkareihin oli tullut. Minulla oli valkoiset Urheilu leggingsit ja siinä sitten kävelin todella kiusaantuneena miehen ohi housut ruskeina ja paskan hajuisena. Sen koommin en salilla ole käynyt. Kunnes eilen, kun kävin lääkärissä vatsakipujeni takia. (Tuosta ripulista on siis jo kaksi vuotta) avasin oven ja tämä sama mies istui tuolissaan lääkäri takki päällä. Olisin halunnut vain juosta ovesta ulos. Eihän mies ollut sitten ollenkaan tosissaan kipuni kanssa ja vihjaili koko ajan näistä tapahtuneista. (Tämä ei varmaan ole sallittua) en kuitenkaan kehdannut tehdä asiasta numeroa. Uskon että tämä voitti kaikkien tapahtumat🥴Olin siis tällöin jo yli 20-vuotias.

      • Anonyymi

        Ihan paras!😅


    • Anonyymi

      Kun olin koulussa niin Elias tönäs mua ja tuli ilmat pihalla ja mun ihastus näki sen ja sano Mirella haisee. Ja kaiken lisäksi huusin kovaa V****
      Että joo.. Sain tunnin jälkän😒Kiitos Eliaksen. Siis siitä kun kiroilin.

    • Anonyymi

      Sssoiinniyn boe mys oå vauvvani ulostaa verhoihin ja kakka leikit

    • Anonyymi

      Oltiin menossa kässäntunnille kässänluokkaan niin mulle tulee ihan hirvee tarve porrasta ja aattelen et se on hiljanen pieru (en muista mikä ääni siitä tuli) mut tuli kai aika kova tai pahanhajuinen kun pojat siinä takana sanoo “kuka pieras?” Sen jälkeen istuin äkkiä penkille eikä kukaan tajunnu että pieraisija olin minä😅

      • Anonyymi

        Sori tuohon tuli kirjoitusvirhe piti laittaa pierasta eikä porrasta😅


    • Anonyymi

      Olin mun parhaan kaverin kanssa ihan normisti välkällä kunnes se kertoo et sillä on taskussa sellaisia kortteja. Saan tosi ”hienon” idean että laitettaisiin semmoinen kortti mun ihastuksen reppuun. No kun näin mun ihastuksen oottamassa et se pääsis pesee käsiä niin keksin laittaa sen lapun sen huppuun😱 ! No sit oon tyhmä ja laitan sen sen huppuun. Tietty sen kaverit huomaa sen. Ollaan mun kaverin kanssa ruokalassa samana päivänä ja mun ihastus ja sen kaverit tulee viereiseen pöytään ja kysyy et miks laitoit sen mun huppuun? Sit oon ihan nolona ja sanon et se tippu vahingossa🤦🏼‍♀️
      Jälkeenpäin keksin hyvän vastauksen joka on lähes totta: Teki mieli laittaa se johonkin sinun huppu tuli ekana mieleen. Kunpa tuo ois tullu sillon ruokalassa mieleen.

      • Anonyymi

        Tästä tarinasta vielä niin uusi ihastukseni on samassa kaveriporukassa kuin tuo vanha joten toivon ettei kumpikaan näe tätä😳


    • Anonyymi

      Olin meidän luokan uuden tytön ja mun parhaan kaverin kaa välkällä totuutta ja tehtävää. Toivoin että se uus tyttö ois kysyny multa että ootko ihastunu. Se ei ollu vielä kysyny sitä kun tää tapahtu.
      Mun ihastus ja sen kaveri tuli kysyy et päästäänkö me mukaan(se on normaalii koska sillon ne kysy tyyliin joka välkkä kun oltiin yleensä tervapataa ) sit ite oon tosi hämmentyny ja sanon ” Ai mihin? Tähänkö? Myö ollaan totuutta ja tehtävää” sit ne on sille ”joo” sit oon silleen ”ööööö” ja rupeen hivuttautuu oikeelle ja sit oon vaan silleen ”EI” ja lähen juoksee mun kavereitten kaa

      Tässä harmittaa se että ne ei sen jälkeen enää tullu kysyy kuukauteen et päästäänkö mukaan😢 viime viikolla tulivat ekan kerran aikoihin kysyy että tuutteko hippaan ja olin tietty poissa sillon☹️

      • Anonyymi

        😳😝😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳😝😬

        Sasakikaraea


      • Anonyymi

        KAKA ALIEN


      • Anonyymi

        Toivottavasti mun ihastus ei nää tätä😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAKA ALIEN

        Olin imuroimadssa mummi nenäkarvoija ja sitten mummi pieras frag hja hänen lapsenlapsen teippi kakka sinään ja kakka verhoihin ja säinän sinssään mumi joituui vangilaan


        Noloo😳


      • Anonyymi

        Harmi😭😞😢😟☹😔😓😕


    • Anonyymi

      Mulle kävi kerran tarhan kevätjuhlassa silleen että se oli just päättynyt ja äiti pysähtyy enkä huomaa mitään vaikka se huutaa ihan täysiä mun nimeä enkä kuule mitään🤦🏼‍♀️ Sit kävelen eteenpäin ja seuraan jotain naista jota luulen äidikseni(ei näyttäny YHTÄÄN samalta kun äiti) sillä oli joku maastokuvioinen sateenvarjo ja kysyin et mistä sait tuon. Nainen ei ilmeisesti huomannut mitään. Kävelin portista ja huomasin vasta sitten että äiti oli pysähtynyt ja varmaan koko tarha kuuli kun äiti huus mun nimeä

    • Anonyymi

      Näitä on monta mut runkkasin ja sit tulin muna pystys olohuoneeseen ja sieltä menin keittiöön hakee ruokaa ku hommissa tuli nälkä niin sitte ku luulin et kukaan ei oo kotona avasin jääkaapin oven ja otin ruokaa. No ilmeisesti iskä oli kotona ja se kysy mitä teen? No unohin et oli veitikka pystys ja olin alasti ja sit käännyin ja iskä tuijotti... Voi v*ttu se ei muistutellu siitä mutta nolotti sitten ku se välillä vaikka ku syötiin nii se tuijotti ja kyl mää tiesin mitä se meinasi....

    • Anonyymi

      Joo eli tåå on aik vanha keskustelu mut whoo cares... Joo oon poika nyt 14 täå tapahtu kun olin 12 ja vitos lk. Eli aina välillä joku huus et minä ja kaisa(nimi muutettu) tykää toisistaan! Ja sit kaikki lällätti sitä no se ei ollut noloa mutta se vaan selventää miks tää oli niin noloa ja ahdistaa vieläkin se. Eli meillä oli hissassa parityö ja kun ope jakoi pareja mää luulin että olin vimppa jolle se sanois parin. No sitten se osoitti vähän minusta ohi mutta luulin että se tarkoitti mua. Se sano että kaisa voisit voisit mennä penan kanssa (nimi muutettu) no sit mää huusin ihan täysii et eiiiiii ja sitte kaikki tuijotti mua ja mä tajusin vasta sitte et se ei ollu mä sitte vituti

    • Anonyymi

      mäKakkasin housuun ja se kkaka räjähti ja mummo imuroi housut ja NOLOOOTTI

    • Anonyymi

      Lmaoo

    • Anonyymi

      Mä ja mun kaveri leikittiin yhen pojankaa semmoista että huudeltiin sille jotain vessassta ja sit mä huusin että mä oon ihastunut momoon ja sä oot Momo. Siis tä oli tosi noloo

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      ootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :)
      ja hyvää joulun odotusta kaikille :)

    • Anonyymi

      Joop olin taluttamassa alottelioita ja mun ihastus piti sitä tuntia 😳 Sit se sano et mä voin laskee sille kevennyksen tahtia noh aloin siinä sit laskee ja ku yks Päivi niminen poni jäi kakalle ja tultiin sen takana juoksin sen kakkaavan ponin peppua päin🤡👀 se ihastus va sano et "Älä nyt hyvä lapsi ponejä päin juokse katse eteen silti" siinä sit oltiin ja sitä tuntia okj jäljellä vie 45min👌 Hieman nolotti👹

    • Anonyymi

      Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu?
      Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yhteistyökumppaneidemme vinkeistä ja parhaista diileistä.
      EstäSalli

    • Anonyymi

      Oli paljon just tällästä pakkaslunta, kun nyt. Ja olin metsässä tekemässä kuperkeikkaa. Sitten kävelin kaupungin läpi kotiin. Ja kun katoin peiliin. Niin mun tukka oli ihan valkonen ja kulmakarvatkin. Niin se lumi oli tarttunu mun tukkaan ja jäätyny sinne. Että sisälläkin kesti jonkin aikaa että sain lumet pois vaikka mulla on lyhyt tukka. Että varmaan on ihmiset ihmetelly, kun oon kävelly pää valkosena. Kun muuten mulla oli toppavaatteet mihin ei lumi tartu, mutta ei ollut mitään pipoo tai huppua, mikä ton lumen tarttumisen päähän ois estäny.

    • Anonyymi

      Olen 14v poika. Olin 4lk. Yksi kavereista tuli kanssani metsään leikkimään(tyttö). Alettiin kysymään toisiltamme totuus vai tehtävä. 5:den kieroksen jälkeen kysyin totuus vai tehtävä. Käskin hänen olla alasti 1min. Emme huomanneet että tytön ihastus tuli kanssa metsään. Joten hän näki tytön alasti, mutta kysyin häneltäkin totuus vai tehtävä. Niinpä käskin hänenkin olla alasti 1min. Tönäisin heidät vastakkain se oli noloa heille. Onneksi he eivät panneet pahaksi että tönäisin heidät vastakkain.

    • Anonyymi

      Ounou

    • Anonyymi

      Joskus kun olin unohtanut laittaa oven lukkoon kun olin kotona olen siis tyttö ni mun iso veljen kaveri joka on poika ni kiva se avas oven ja ihmetteli mikä mulla oli sielä mukana. Se oli tietysti kissa ja mun iso veli tiesi sen ja kertoi kaikille. Sit mun pikku veli kysy että miksi mä otin sen sinne mukaan mä valehtelin ja sanoin että se tuli oven alta vaikka oikeasti mä päästin sen sinne.🤦‍♀️

    • Anonyymi

      Olin ollut Helsingissä etsimässä K-pop kauppoja, kunnes sattumoisin löysin yhden. Päätin sitten tallustella sisälle ja kun ensimmäistä kertaa silloin näin K-pop albumin livenä niin innostuin vähän liikaakin. Noh, juoksin sitten sinne albumi hyllylle ja aloin ripeästi kasaamaan niitä kainalooni. Melkein itkin siinä kuinka iloinen olin ja vähän jopa kiljuinkin. Kuitenkin, huomasin hetken kuluttua että vieressäni oli Lappu jossa luki ”älä koske albumeihin. Pyydä henkilökunnalta lupa”. Siinä sitten huomasin että kassalla oleva henkilö katsoi minua todella vihaisesti, joten aloin ripeästi laittamaan niitä takaisin omille paikoilleen. Onneksi siskoni oli mukanani ja hän suostui sitten ostamaan minulle ne albumit, koska en kehdannut mennä enään kassalle. Tämän jälkeen en ole kehdannut käydä enään kyseisessä kaupassa yksin.

    • Anonyymi

      6lk koulun jälkeen pelattiin jalkapalloa koulun pihalla ja sit mun kaveri tuuletti semmosella ööh... tiiäkkö panoliikkeellä että kädet heiluu, ei mikää paha. Sitte kerroin että käytän sitä emotee koko ajan GTAs ja tein sen emoten. Tajusin et tein sen yhen keski-ikäsen naisen suuntaan. En tiiä oliko se vanhempi vai ope mutta voi vittu. Sitten lähin juoksee pois mut se just sillo käveli pois koulusta kattoen mua silleen et se aikois pilata mun elämän. Se oli vieläpä puhelimessa että varmana nauro mulle sielläki. Ei jumalauta...

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe