Tuli tuossa mieleen mystinen tv-sarja joskus 80-luvun puoliväliltä. Hatarasti muistan että siinä löydetään "nykyaikana" toisessa maailmansodassa uponnut laiva, jossa onkin porukkaa vielä hengissä ja lisääkin syntynyt. Jollain vippaskonstilla saivat happeakin tehtyä ja porukka on kyennyt elelemään vuosikymmenet tietämättä mm. sodan lopputuloksesta. Olikohan saksalainen laiva vieläpä.
Ei kyllä löydy Googlella mitään. Onko jollekin jäänyt sen verran traumaa tästä että muistaa sarjan nimen / esiintyjiä :)
Mikähän sarja - uponnut laiva
5
2886
Vastaukset 5
- kasvo
Joo, mä muistan myös saman sarjan, tosin en nimeä.
Semmoinen jäi ainakin siitä mieleen kun laskeutuivat "hylylle" ja mies katsoi ikkunasta sisälle hylkyyn, tuli kasvot ikkunaan ja säikähdin niin p..leesti.
Käyn vieläkin terapiassa, heh,heh ! Ei vaineskaan, olisi kiva jos joku muistais sarjan nimen ! - Tänks
Heh, ratkaisu olikin lähempänä mitä aavistinkaan. Aika uusi ketju vieläpä. Itse muistan juuri kasvot ikkunassa ja muuta jänskää.
Muistaakseni sarja oli vain: Kasvot ikkunassa
- htailog
Eikös tuo ollut kokonainen elokuva vuodelta 1981 nimeltä Syvyyden vangit, Goliath awaits Juuri tuon filkan alkupuolella on kohtaus, missä sukeltaja melkein nielaisee happimaskinsa kun nuori tyttö töllää takaisin uponneen laivan ikkunassa, siis venttiilissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411927Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021086
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13538Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537- 78511