Tuli tuossa mieleen mystinen tv-sarja joskus 80-luvun puoliväliltä. Hatarasti muistan että siinä löydetään "nykyaikana" toisessa maailmansodassa uponnut laiva, jossa onkin porukkaa vielä hengissä ja lisääkin syntynyt. Jollain vippaskonstilla saivat happeakin tehtyä ja porukka on kyennyt elelemään vuosikymmenet tietämättä mm. sodan lopputuloksesta. Olikohan saksalainen laiva vieläpä.
Ei kyllä löydy Googlella mitään. Onko jollekin jäänyt sen verran traumaa tästä että muistaa sarjan nimen / esiintyjiä :)
Mikähän sarja - uponnut laiva
5
2575
Vastaukset
- kasvo
Joo, mä muistan myös saman sarjan, tosin en nimeä.
Semmoinen jäi ainakin siitä mieleen kun laskeutuivat "hylylle" ja mies katsoi ikkunasta sisälle hylkyyn, tuli kasvot ikkunaan ja säikähdin niin p..leesti.
Käyn vieläkin terapiassa, heh,heh ! Ei vaineskaan, olisi kiva jos joku muistais sarjan nimen ! - Tänks
Heh, ratkaisu olikin lähempänä mitä aavistinkaan. Aika uusi ketju vieläpä. Itse muistan juuri kasvot ikkunassa ja muuta jänskää.
Muistaakseni sarja oli vain: Kasvot ikkunassa
- htailog
Eikös tuo ollut kokonainen elokuva vuodelta 1981 nimeltä Syvyyden vangit, Goliath awaits Juuri tuon filkan alkupuolella on kohtaus, missä sukeltaja melkein nielaisee happimaskinsa kun nuori tyttö töllää takaisin uponneen laivan ikkunassa, siis venttiilissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477