Ongelmani on, että yhdyntä sattuu. Olemme tehneet sitä jo lähemmäs puoli vuotta, joten kyseessä ei pitäisi enää olla mikään "alkukaunkeus"kaan.. Eniten kipeää tekee kun mies työntää peniksenä sisälleni, sekä joskus sattuu hiukan myös jälkeenpäin. Osaisiko joku sanoa mistä on kysymys ja mikä auttaisi?
ongelmia sängyssä
4
1287
Vastaukset
Odotapas kun hoitsukka hakee koulukirjan...
Hakee sivua....
1. Vaginismi=emättimen ympärillä olevien lihasten kouristustila.
2. Vulvodynia= Emättimen aukko aristaa
Oletko tarpeaksi kostea?
Voisitko harkita gynekologille menoa, sillä jos sinulla on emättimen rakenteellinen vaiva, niin hoito on olemassa!
Lääkäriin, sinulla on oikeus normaaliin seksiin ;)- diidaa
minua sattuu myös sisälle tulo, ja jälkeenpäin myös. onko kipu polttelevaa ja kirvelevää? aika usein gynet tuomitsee kivut sukupuolitaudiksi mutta esim papa kokeen kautta minulle selvisi että minua sattuu siksi että emättimestäni puuttuu päällimmäinen solukerros. sytolyysi on vaiva nimeltään... apteekista saa ovestin nimistä voidetta vaivaan. ehkäisyrengas auttaa myös minua paljon, koska erittää paikallisesti naishormonia ja sen puutteesta emättimessä on ikäänkuin kyse. ja sitten on vaan se, että toisia vaan sattuu aina vähän. tiedän, että en luultavasti ikinä tule nauttimaan täysin kivutonta seksiä. sisääntulo sattuu luultavasti aina vähän :( minulla on myös ystävä jota jostain syystä sattuu sisääntulo myös AINA. menee ohi esim parin sekunnin nopeilla työnnöillä mutta perseestähän se on. märkyys auttaa eli ei kun liukkariostoksille... mutta kannattaa ihan oikeasti käväistä lääkärillä. tiedän että kynnys menoon saattaa olla korkea (minulla on), mutta se kannattaa jos asian saa hoitoon. tiedän omakohtaisesti että seksikivut ovat kamalia enkä halua että kukaan muu pitkittää asian ratkaisua niin kuin minä pelkäämällä menoa lääkäriin ja toivomalla että asia korjaantuisi itsestään. nyt olen tilanteessa missä en vieläkään osaa nauttia seksistä tai haluta sitä siksi että se sattui niin kauan niin pahasti. ja sitähän ei kukaan varmaan halua...
- sweetie
Niin, molemmat sanoitte tosta kosteudesta ja luulen että se on osasyy. Silloin kun on kunnolla märkä, ei se sisään työntäminen satu niin paljoa, ja jälkeenpäin ei tunnu ollenkaan. Sattuu kuitenkin silloinkin sisääntyöntövaiheessa hiukan. Mutta kiitos neuvoista!
Olen menossa gynelle nyt ensimmäistä kertaa muutenkin kohtapuoleen, e-pillereiden hankkimisen takia. Voiko silloin samalla siis kysyä noista kipujutuista vaikka se aika on vain 15 minuuttia? - diidaa
sweetie kirjoitti:
Niin, molemmat sanoitte tosta kosteudesta ja luulen että se on osasyy. Silloin kun on kunnolla märkä, ei se sisään työntäminen satu niin paljoa, ja jälkeenpäin ei tunnu ollenkaan. Sattuu kuitenkin silloinkin sisääntyöntövaiheessa hiukan. Mutta kiitos neuvoista!
Olen menossa gynelle nyt ensimmäistä kertaa muutenkin kohtapuoleen, e-pillereiden hankkimisen takia. Voiko silloin samalla siis kysyä noista kipujutuista vaikka se aika on vain 15 minuuttia?tottakai voi kysyä! sä voit kysyä vaikka kaikki ongelmas läpi jos siltä tuntuu... tässä on kyse sun hyvinvoinnista - ja sulla on oikeus olla itsekäs just siinä asiassa. luulen oikeasti kyllä että kyse on vain märkyyden puutteesta. pitkät esileikit on jees jos saa pidettyä innon yllä. ottakaa rauhallisesti ja nauttikaa toisistanne ajan kanssa. ja huomaat että kivutkin vähenee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624