ongelmia sängyssä

sweetie

Ongelmani on, että yhdyntä sattuu. Olemme tehneet sitä jo lähemmäs puoli vuotta, joten kyseessä ei pitäisi enää olla mikään "alkukaunkeus"kaan.. Eniten kipeää tekee kun mies työntää peniksenä sisälleni, sekä joskus sattuu hiukan myös jälkeenpäin. Osaisiko joku sanoa mistä on kysymys ja mikä auttaisi?

4

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotapas kun hoitsukka hakee koulukirjan...

Hakee sivua....

1. Vaginismi=emättimen ympärillä olevien lihasten kouristustila.

2. Vulvodynia= Emättimen aukko aristaa

Oletko tarpeaksi kostea?

Voisitko harkita gynekologille menoa, sillä jos sinulla on emättimen rakenteellinen vaiva, niin hoito on olemassa!

Lääkäriin, sinulla on oikeus normaaliin seksiin ;)

• diidaa

minua sattuu myös sisälle tulo, ja jälkeenpäin myös. onko kipu polttelevaa ja kirvelevää? aika usein gynet tuomitsee kivut sukupuolitaudiksi mutta esim papa kokeen kautta minulle selvisi että minua sattuu siksi että emättimestäni puuttuu päällimmäinen solukerros. sytolyysi on vaiva nimeltään... apteekista saa ovestin nimistä voidetta vaivaan. ehkäisyrengas auttaa myös minua paljon, koska erittää paikallisesti naishormonia ja sen puutteesta emättimessä on ikäänkuin kyse. ja sitten on vaan se, että toisia vaan sattuu aina vähän. tiedän, että en luultavasti ikinä tule nauttimaan täysin kivutonta seksiä. sisääntulo sattuu luultavasti aina vähän :( minulla on myös ystävä jota jostain syystä sattuu sisääntulo myös AINA. menee ohi esim parin sekunnin nopeilla työnnöillä mutta perseestähän se on. märkyys auttaa eli ei kun liukkariostoksille... mutta kannattaa ihan oikeasti käväistä lääkärillä. tiedän että kynnys menoon saattaa olla korkea (minulla on), mutta se kannattaa jos asian saa hoitoon. tiedän omakohtaisesti että seksikivut ovat kamalia enkä halua että kukaan muu pitkittää asian ratkaisua niin kuin minä pelkäämällä menoa lääkäriin ja toivomalla että asia korjaantuisi itsestään. nyt olen tilanteessa missä en vieläkään osaa nauttia seksistä tai haluta sitä siksi että se sattui niin kauan niin pahasti. ja sitähän ei kukaan varmaan halua...

• sweetie

Niin, molemmat sanoitte tosta kosteudesta ja luulen että se on osasyy. Silloin kun on kunnolla märkä, ei se sisään työntäminen satu niin paljoa, ja jälkeenpäin ei tunnu ollenkaan. Sattuu kuitenkin silloinkin sisääntyöntövaiheessa hiukan. Mutta kiitos neuvoista!
        Olen menossa gynelle nyt ensimmäistä kertaa muutenkin kohtapuoleen, e-pillereiden hankkimisen takia. Voiko silloin samalla siis kysyä noista kipujutuista vaikka se aika on vain 15 minuuttia?

• diidaa
        sweetie kirjoitti:

Niin, molemmat sanoitte tosta kosteudesta ja luulen että se on osasyy. Silloin kun on kunnolla märkä, ei se sisään työntäminen satu niin paljoa, ja jälkeenpäin ei tunnu ollenkaan. Sattuu kuitenkin silloinkin sisääntyöntövaiheessa hiukan. Mutta kiitos neuvoista!
        Olen menossa gynelle nyt ensimmäistä kertaa muutenkin kohtapuoleen, e-pillereiden hankkimisen takia. Voiko silloin samalla siis kysyä noista kipujutuista vaikka se aika on vain 15 minuuttia?

tottakai voi kysyä! sä voit kysyä vaikka kaikki ongelmas läpi jos siltä tuntuu... tässä on kyse sun hyvinvoinnista - ja sulla on oikeus olla itsekäs just siinä asiassa. luulen oikeasti kyllä että kyse on vain märkyyden puutteesta. pitkät esileikit on jees jos saa pidettyä innon yllä. ottakaa rauhallisesti ja nauttikaa toisistanne ajan kanssa. ja huomaat että kivutkin vähenee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2578
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1437
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1287
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      79
      1184
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1179
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      133
      1075
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1012
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      900
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      27
      861
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      800
    Aihe