nykyään

ottom

Nykynaiset joskus puhuvat työntelevänsä itseensä isoa dildoa tai muita isoja esineitä..Mitä järkeä?Kyllähän se asia niin on että kyllä ne paikat siitä vähitellen löystyvät.Ei heti mutta ajan myötä ja sitten on käyttökelvoton loota ja aina halutaan vaan isompaa niinkun tälläkin palstalla on nähty(toki joskus on oikeesti pieni muna ongelmana).Sama homma on jos joku nainen on esim. seurustellut tosi ison omaavan kanssa.Sillon on naisen parasta pitää se mies ettei tarvii sen jälkeen valittaa pikkukikkeleistä.Ja harva haluaisi enää ottaa sitä löysytettyä lootaa naitavaksi.Ongelmia on kaikilla kun tämä maailma on mennyt tällaiseksi huoraamiseksi.Itselläni on isohko muttei mikään valtava kulli ja pari kertaa on kohdalleni osunut aika löysää tavaraa tälle munalle.Mutta onneksi nykyään on helppo valita itselleen sopiva:)Tiedän että tulee kirjotuksia että ei ne paikat siitä löysty mutta voin kokemuksesta kertoa toista...

4

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä järkeä on siinä, että miehet runkatessaan pitävät puristuksen niin kovana?
      Voisitteko hellittää vähän, ettei tarvitse valitella meidän löysyyttä, kun oikeasti vertailukohteena on teidän kädet...
      Sanoin viime viikolla puhelimessa miesystävälle, että tyydytin itseäni isolla dildolla. Iso on jokaiselle yksilöllinen sana. Iso dildoni on 15 cm pitkä ja ehkäpä 4 cm leveä...
      Jah juntti, naisen alapäätä ei noin vain löysyytetä! Jollain dildolla, hih...Miehet...

      • käytössäkin

        Kyllä se löystyy kun tarpeeksi isoja dildoja käytetään. Jos nainen tunkee kokoajan vain isompia dildoja sisäänsä niin tottakai sinne uppoaa aina vaan isompia. Eikait niihin pornotähtien sisäänkään muuten saisi uppoamaan 10 senttiä paksuja dildoja jos ei niitä olisi pikkuhiljaa venytetty vähän isommilla dildoilla. Sen sijaan jos nainen käyttää aina samankokoista dildoa esim. sitä 15/4 kokoluokan niin eipä varmaan koko muutu miksikään. Itsensä venyttäminen suurilla dildoilla on eräänlainen fetissi ja jotkut naiset yrittävät saada sisäänsä aina vaan isompia ja paksumpia esineitä.


      • nimim.kokemusta on naisena

        Kyllä se suurenee isosta.Eli isoon kun tottuu pieni ei tunnu enää miltään. Treenaaminen kannattaa on itselleenkin hyötyä kaiken kokoisista mitä tarjolla. Parasta on kun ei ennakkoon tiedä mitä saa seuraavaksi.


      • Mies86

        "Mitä järkeä on siinä, että miehet runkatessaan pitävät puristuksen niin kovana?"

        Vaikka kysymys olikin irvailua niin haluan vastata silti. Kyllä se kevyt puristus tuntuu paremmalta entä kova puristus. Meitä on moneksi ja mielestäni naisen ei tarvitse olla tiukka, vaan vähän pelivaaraa saisi olla, jotta seksi sujuisi paremmin. Ei ole huonoa naista kohdalle sattunut, mutta liian tiukka voisi olla jopa epämiellyttävä kokemus. Alkuperäseen kysymykseen en miehenä kommentoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe