luuleeko naineet naiset et niiden

timanttimies

perse on kultaa

47

1610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krista.

      ..sitähän sopii juntin siellä Ylihärmässä pohtia.

      • Ainakin prostituoiduilla on parempi perse kuin naimisissa olevilla lössähtäneillä lehmillä =) Hups...tulipa kirjoitettua ikävästi...


      • ??????????vai??????????????
        Saganna kirjoitti:

        Ainakin prostituoiduilla on parempi perse kuin naimisissa olevilla lössähtäneillä lehmillä =) Hups...tulipa kirjoitettua ikävästi...

        Olipahan typerä kommentti, enpä nimittäin usko että olet sen enempää huorien kuin aviovaimojen tavarat tarkastanut.Mites jos onkin avo-ei aviovaimo...entä sinkut ja yh:t....Kyllä sä kaheli oot juttuines, huoria käyttää luuserit, joita ei muut huoli tai perverssit ja kieroutuneet mieleltään.Sellaisethan ei vaimoa tarvikkaan,kun haluavat jakaa kaiken, kaikkien kanssa.


      • Jussi
        Saganna kirjoitti:

        Ainakin prostituoiduilla on parempi perse kuin naimisissa olevilla lössähtäneillä lehmillä =) Hups...tulipa kirjoitettua ikävästi...

        vikisee?


      • Mistäs tiedät?
        Saganna kirjoitti:

        Ainakin prostituoiduilla on parempi perse kuin naimisissa olevilla lössähtäneillä lehmillä =) Hups...tulipa kirjoitettua ikävästi...

        Oletko montakin naisen persettä nähnyt? Lisäksi epäilen että huorilla kyllä falskaa enempi toi alakerta.


      • just
        Saganna kirjoitti:

        Ainakin prostituoiduilla on parempi perse kuin naimisissa olevilla lössähtäneillä lehmillä =) Hups...tulipa kirjoitettua ikävästi...

        onks huorilla vittu poikittain vai miten ne eroaa muista naisista...


      • timanttimies
        just kirjoitti:

        onks huorilla vittu poikittain vai miten ne eroaa muista naisista...

        akoilla ja ääni on hellä,eli eivät v#tt#ile


      • saattavat
        timanttimies kirjoitti:

        akoilla ja ääni on hellä,eli eivät v#tt#ile

        huoratkin jos ei ala mania löytymään...


      • ttyöstä täytyy saada aina
        saattavat kirjoitti:

        huoratkin jos ei ala mania löytymään...

        palkka tv:timantti


    • useimmilla ei

      Sadasta naisesta pari-kolme on suht täydellisiä seksikoneita, joiden kyydistä kannattaa maksaa se satku. Suurin osa kuitenkin on sellaista suurta massaa, joiden kyydin eteen ei viitsi tehdä edes ylimääräistä tiskivuoroa.

      • ihme,

        ettei sua ole kukaan huolinut saman katon alle asumaan. Onneksi huora ei hylkää.


    • tiedän,

      että mun perse ei ole kultaa, vaan platinaa, hyvä keski-ikäinen timanttimies. Entäs sun perseesi?

      • lihaa

        ja luuta,sä oot kiillotrtanu persees platinavoiteella et ees joku huomais,oo mikä kromiperse


      • tarvinnut erikseen
        lihaa kirjoitti:

        ja luuta,sä oot kiillotrtanu persees platinavoiteella et ees joku huomais,oo mikä kromiperse

        kiillotella.


      • antavan näkösestä
        tarvinnut erikseen kirjoitti:

        kiillotella.

        perseestä


    • Entäs sun kulli ja

      perse? Ei taida olla kultaa, vaan ruosteista rautaa vain? Katkeria on sun juttusi.

      • joo justiii

        kiitos,kiitos,ja ryyppy katkeroa sen kunniaksi,joo vitsi vaa


      • vaihda nikkis,
        joo justiii kirjoitti:

        kiitos,kiitos,ja ryyppy katkeroa sen kunniaksi,joo vitsi vaa

        hei timanttimies, olet nyt Rautaperse-Koivunen


    • kunnes sä tulit

      tänne. Löysää verkahousujasi ja peruukkiasi.

    • sulta,

      on sulla paha olo, raasu pieni.

      • timanttimies

        raasu jooja on mulla mittaa 178,5 senttiä ja ei mul oo paha olo ko krapulas joskus


    • olen sanaton!!!!!!!!!!!!!!!...

      Ja sanoit olevasi lupsakka ja rento mies??? Mistä kohtaa, kun täällä meuhkaat??

      • timanttimies

        rauhallisesti


      • naisia kohtaan,
        timanttimies kirjoitti:

        rauhallisesti

        että ihmettelen, mitä sulle on oikein tapahtunut. Vai sanailet rauhallisesti? Katopa nyt viestejä, mitä olet tänne kirjoitellut. Aika agressiivisia ja naisvastaisia. Ja ei, en ole femakko, mutta sun viestit on kyllä vihaisia ja katkeria!


      • timanttimies
        naisia kohtaan, kirjoitti:

        että ihmettelen, mitä sulle on oikein tapahtunut. Vai sanailet rauhallisesti? Katopa nyt viestejä, mitä olet tänne kirjoitellut. Aika agressiivisia ja naisvastaisia. Ja ei, en ole femakko, mutta sun viestit on kyllä vihaisia ja katkeria!

        ja pukit kovenee joulua kohden


      • jo pukin pussit
        timanttimies kirjoitti:

        ja pukit kovenee joulua kohden

        aika vanhat jo. Liekö pukin keppikään enää niin kova tuossa iässä?


      • timanttimies
        jo pukin pussit kirjoitti:

        aika vanhat jo. Liekö pukin keppikään enää niin kova tuossa iässä?

        käydä kauhavalla


      • mulla
        jo pukin pussit kirjoitti:

        aika vanhat jo. Liekö pukin keppikään enää niin kova tuossa iässä?

        ainaki tv:timantti


    • heh hee,

      ja 40v. ja kukaan ei ole sua vielä huolinut?

      • timanttimies

        kylmästä kämpästään mun lämpimään kartanoon,joo kiitos kehuista ostin tän seinäjoen rokkijuhlilta


      • tulee Suomeen,
        timanttimies kirjoitti:

        kylmästä kämpästään mun lämpimään kartanoon,joo kiitos kehuista ostin tän seinäjoen rokkijuhlilta

        että joku sun nukke-taloosi eksyy.


      • timanttimies
        tulee Suomeen, kirjoitti:

        että joku sun nukke-taloosi eksyy.

        tamman 10 kilometrin päähän


      • saada, tuskin
        timanttimies kirjoitti:

        tamman 10 kilometrin päähän

        keneltäkään naiselta, huorilta saat, mutta ne ottaakin siitä korvauksen.


    • mitä milloinkin

      puuhaat... Aika yksitoikkoista sun elämäsi.

    • klikkaamaan

      sun nikkiä. Virheteko. Huh huh...

    • Hannuja

      Mitä vikaa on ihmisessä joka arvostaa itseään enemmän kuin alentuisi huoraksi??

      Huoran yleinen lörttivittu taas ei ole monenkaan euron arvoinen, paitsi parittajalleen...

      • nii hyvähä sen täytyy olla ...

        pikkuhitlerit kotona on ku velttoo räkää,kun ei tarvi antaa ku korkeintaan kerran kuus minkkiturkkipano tv:timantti


      • ja pian,
        nii hyvähä sen täytyy olla ... kirjoitti:

        pikkuhitlerit kotona on ku velttoo räkää,kun ei tarvi antaa ku korkeintaan kerran kuus minkkiturkkipano tv:timantti

        hyvä ihminen. Omassa avioliitossa seksiä joka päivä.


      • timanttimies
        ja pian, kirjoitti:

        hyvä ihminen. Omassa avioliitossa seksiä joka päivä.

        päivää vaan pitkiä ja rauhallisi vetoja,


      • Hihiihii
        nii hyvähä sen täytyy olla ... kirjoitti:

        pikkuhitlerit kotona on ku velttoo räkää,kun ei tarvi antaa ku korkeintaan kerran kuus minkkiturkkipano tv:timantti

        Ei ole juntilla järkeä pahemmin päässä. Ei mulla mene muijiin rahaa juuri lainkaan, toisin kuin sulla rassukalla joka et maksutonta taida pahemmin saada?


      • timanttimies
        Hihiihii kirjoitti:

        Ei ole juntilla järkeä pahemmin päässä. Ei mulla mene muijiin rahaa juuri lainkaan, toisin kuin sulla rassukalla joka et maksutonta taida pahemmin saada?

        hihittää voi kai mieski jos haluu tai tehään me kaikki niinko ite tykätään et hyvät aamuyöt sullekkii joo nähään


    • timanttimies

      joo tuliha tos 3 muutaki sanomaaki jo,joo paloi mun pulla tos hellan kannella joo ja sit ko se kuumana vielä tippu lattialle nii heitin sen pesään

      • yhteys lääkäriin

        tai johonkin, mitä skitsoa sä sönkötät?


      • voit kirjoittaa

        jollekin leivontapalstalle, tämä ei ole leivontapalsta, eikä avohoitopalsta.


      • timanttimies
        yhteys lääkäriin kirjoitti:

        tai johonkin, mitä skitsoa sä sönkötät?

        ja ei mul oo mitää lääkkeitä,mihin niitä tarvisin


      • timanttimies
        voit kirjoittaa kirjoitti:

        jollekin leivontapalstalle, tämä ei ole leivontapalsta, eikä avohoitopalsta.

        palsta


      • timanttimies
        timanttimies kirjoitti:

        palsta

        ja taas se taikina turpoopi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe