Presidentimme oikealla asialla

vai onko

8

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halonen ei

      haluakkaan enään presidentiksi.

    • äänihattara

      Jos pressa allekijoittaa lain,jonka mukaan kaks lesboakaa tai homoukkoa saa kersoja itselleen, olen enemmän kuin kiitollinen itselleni, etten äänestänyt häntä aikoinaan tähän virkaan...

    • Miksi kenenkään pitäisi saada hedelmöityshoitoa?

      Homoseksuaalisten parien kohdalla:
      jollei ihan tavallinen pano kelpaa (sillälailla ne lapset yleensä saavat alkunsa) niin miksi pitäisi koko lasta hankkia? Ottakoon koiranpennun.

      Muiden kohdalla:
      maailmassa ja myös Suomessa on jumalattomasti orpolapsia, miksi ei voisi adoptoida?

    • Miksi kenenkään pitäisi saada hedelmöityshoitoa?

      Homoseksuaalisten parien kohdalla:
      jollei ihan tavallinen pano kelpaa (sillälailla ne lapset yleensä saavat alkunsa) niin miksi pitäisi koko lasta hankkia? Ottakoon koiranpennun.

      Muiden kohdalla:
      maailmassa ja myös Suomessa on jumalattomasti orpolapsia, miksi ei voisi adoptoida?
      Kuten myös huostaanotettuja lapsia, joiden omat vanhemmat ovat kykenettömiä lastaan hoitamaan.

    • loginomi

      ja Turkin EU- jäsenyyden innokas kannattaminen vievät ainakin minut piirustamaan jotain muuta numeroa äänestyskopissa kuin Tarja Halosen! Minkä humanistin maamme menettäneekään!

      Maailmaa saa syleillä, mutta polvia ei kannata kaikille levittää!

      • valintani, mutta

        nyt katselen Perus-Suomalaisten suuntaan.


      • loginomi
        valintani, mutta kirjoitti:

        nyt katselen Perus-Suomalaisten suuntaan.

        Nyt on vaikea tilanne meiksillä; ym. kysymykset ovat kynnyskysymyksiä kuten Natojäsenyys.

        Turkin jäsenyyttä en voi näillä tiedoin hyväksyä ja lesboparien hedelmöityshoito ei tunnahda sopivalta; biologisesti oikea perusta takaa lapselle parhaat kehitysmahdollisuudet, sille kaikki rakentuu, veri on vettä sakeampaa, sanovat viisaat!


    • sepi

      mutta nyt kun tietoisuus on lisääntynyt ja on saanut miltei yhden kauden seurata hänen onnetonta esitystään, niin varmma on ainakin se, etten enää ikinä halosta äänestä ja tuskin edes ketään muutakaan naista.
      toivottavasti oli suomen ensimmäinen ja viimeinen naispresidentti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe