Onnistuit taas kerran pilaamaan päiväni ja pahoittamaan mieleni. Tiedän kyllä, että vähättelet ammattitaitoani, mutta sitä en ymmärrä ettet anna minun kehittyä työssäni.
Tiedän senkin, ettei työtilanne ole kovin hyvä ja töiden tekemisestä on pieni kilpailu. Sitäkään en ymmärrä, että yrität viedä minulta työn ja antaa sen "suosikillesi". Onko tämä näitä sinun mielestäsi oikeudenmukaisia järjestelyjä vai tiedätkö yleensä mitä oikeudenmukaisuus sana tarkoittaa?
Kaikkein eniten olen pahoillani siitä, että jouduin kirjoittamaan tänne helpottaakseni pahaa mieltäni, koska kanssasi ei voi keskustella, sillä sinä et kuuntele minua etkä mielipiteitäni.
Kiitos pomo!
mustapäivä
3
687
Vastaukset
- ...
hirvittävä ihminen tuo pomosi!
Olen pahoillani, että joku kusipää onnistuu pilaamaan sun päivän :(
Mutta hyvä, että sait kirjoitettua tänne. Monen muunkin oikeastaan pitäisi :)- jolla on
tuollainen samankaltainen työnantaja. On kai se aika yleistä........ En tiedä, jostakin on sellainen käsitys tullut.
- minä vaan
olla joskus oltu samassa duunipaikassa.. :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076