Kuka paljastui homoksi?

Nimetön

Joskus tuli sellanen jakso (uusi jakso vissiin) jossa joku tyyppi paljastui homoksi. En nähnyt kyseistä jaksoa ja haluaisin tietää kuka oli homo? Smithers ei ainakaan voi olla koska sitähän ollaan koko sarjan ajan vihjailtu homoksi. Oliko se Flanders vai joku muu?

10

4158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun se kiinnostaa

Margen sisko Patty. Meinasi mennä naimisiin naisen kanssa, myöntäen Margelle olevansa lesbo, tosin sitten tapahtuikin jotain muuta . . . mutta en tässä koko jaksoa kerro että joskus tulevaisuudessa en pilaa jännitystä. Mutta Patty paljastui lesboksi.

• minulle.

Olipa paljastus, sehän oli jo siinä yhdessä jaksossa kaapissa (sananmukaisesti) gay pride-paraatissa yhdessä Smithersin kanssa.

• ohohohoh
        minulle. kirjoitti:

Olipa paljastus, sehän oli jo siinä yhdessä jaksossa kaapissa (sananmukaisesti) gay pride-paraatissa yhdessä Smithersin kanssa.

enpä puhunutkaan sinulle . . . vastasin toisen kysymykseen . . .

• friikki
        minulle. kirjoitti:

jo kauden 5 jaksossa Patty näki homerin juoksevan alasti ja sanoim enettäneensä viimeisetkin heteroseksuaalisuutensa ripeet. Että silleen...

• fdsklklfsklfd
        minulle. kirjoitti:

Yhdessä jaksossa (taisi olla kahdeksannella kaudella) Patty poistuu ilotalosta.

• besserwisseri

mutta myös lennystä ja carlista on vihjailtu aika lailla. vielä suomessa näkemättömässä jaksossa homer sai idean vihkiä heidät, mutta marge kielsi ja sanoi että heidän on tajuttava se juttu itse or some shit like that.......

• TuppeZ

Yks vihje oli että Pattylla on matalampi ääni kuin Selmalla.

Toivottavasti Lenny ja Carl ei ole homoja tosin Carlilla on vaimo. Lennykin on tiiraillut naisia.

• Lisa

Joo, noita vihjeitähän Lenny ja Carlin ystävyyden laadusta tulee aina välillä. Tuossa homohäät-jaksossahan Marge totesi jotenkin siihen malliin että heidän pitää itse haluta/tajuta se asia, kun Homer olisi halunnut vihkiä heidät.

• RAHAHAAHAA! 8D

Ainaskin pienen pieni vihjaus... Tokihan se on deittaillu Lisanki kaa, mutta se haukku yhtä homoks ja Lisa sano et yleensä ne jotka haukkuvat toisia homoiksi yrittävät peitellä omaa homouttaan... Nelson lähti nopeasti paikalta... Noloutta, vai totuutta? :D "Haahaa!"

• :-)

Et tää on vanha topic, mut silti.
        Kuten on jo sanottu Pattyhan (Margen sisko) on lesbo ja tätä on vihjailtu, koko ohjelman ajan. (Mm. se kohta, jossa homer juoksee keittiön poikki alasti ja Patty sanoo, että siinä meni viimeisetkin rippeet heteroseksuaalisuudesta).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      146
      11311
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      27
      8063
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5840
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      158
      4503
    5. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      31
      4296
    6. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      81
      4152
    7. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3448
    8. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80