Joskus tuli sellanen jakso (uusi jakso vissiin) jossa joku tyyppi paljastui homoksi. En nähnyt kyseistä jaksoa ja haluaisin tietää kuka oli homo? Smithers ei ainakaan voi olla koska sitähän ollaan koko sarjan ajan vihjailtu homoksi. Oliko se Flanders vai joku muu?
Kuka paljastui homoksi?
10
4113
Vastaukset
- kun se kiinnostaa
Margen sisko Patty. Meinasi mennä naimisiin naisen kanssa, myöntäen Margelle olevansa lesbo, tosin sitten tapahtuikin jotain muuta . . . mutta en tässä koko jaksoa kerro että joskus tulevaisuudessa en pilaa jännitystä. Mutta Patty paljastui lesboksi.
- minulle.
Olipa paljastus, sehän oli jo siinä yhdessä jaksossa kaapissa (sananmukaisesti) gay pride-paraatissa yhdessä Smithersin kanssa.
- ohohohoh
minulle. kirjoitti:
Olipa paljastus, sehän oli jo siinä yhdessä jaksossa kaapissa (sananmukaisesti) gay pride-paraatissa yhdessä Smithersin kanssa.
enpä puhunutkaan sinulle . . . vastasin toisen kysymykseen . . .
- friikki
minulle. kirjoitti:
jo kauden 5 jaksossa Patty näki homerin juoksevan alasti ja sanoim enettäneensä viimeisetkin heteroseksuaalisuutensa ripeet. Että silleen...
- fdsklklfsklfd
minulle. kirjoitti:
Yhdessä jaksossa (taisi olla kahdeksannella kaudella) Patty poistuu ilotalosta.
- besserwisseri
mutta myös lennystä ja carlista on vihjailtu aika lailla. vielä suomessa näkemättömässä jaksossa homer sai idean vihkiä heidät, mutta marge kielsi ja sanoi että heidän on tajuttava se juttu itse or some shit like that.......
- TuppeZ
Yks vihje oli että Pattylla on matalampi ääni kuin Selmalla.
Toivottavasti Lenny ja Carl ei ole homoja tosin Carlilla on vaimo. Lennykin on tiiraillut naisia. - Lisa
Joo, noita vihjeitähän Lenny ja Carlin ystävyyden laadusta tulee aina välillä. Tuossa homohäät-jaksossahan Marge totesi jotenkin siihen malliin että heidän pitää itse haluta/tajuta se asia, kun Homer olisi halunnut vihkiä heidät.
- RAHAHAAHAA! 8D
Ainaskin pienen pieni vihjaus... Tokihan se on deittaillu Lisanki kaa, mutta se haukku yhtä homoks ja Lisa sano et yleensä ne jotka haukkuvat toisia homoiksi yrittävät peitellä omaa homouttaan... Nelson lähti nopeasti paikalta... Noloutta, vai totuutta? :D "Haahaa!"
- :-)
Et tää on vanha topic, mut silti.
Kuten on jo sanottu Pattyhan (Margen sisko) on lesbo ja tätä on vihjailtu, koko ohjelman ajan. (Mm. se kohta, jossa homer juoksee keittiön poikki alasti ja Patty sanoo, että siinä meni viimeisetkin rippeet heteroseksuaalisuudesta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923