Lehtipuiden lehdissä, sitä hommaa piisaiskin, näin syksyisin. Mutta "töksähtävään" vastaukseen, samoin: olisit sivistänyt sinäkin itseäsi, mutta eihän siellä sinun sahajauhopäässä pysy kuin tyhmyys. Jonninjoutavaa paskan pyöritystä sinulla, rassukka.
Lehtipuiden lehdissä, sitä hommaa piisaiskin, näin syksyisin. Mutta "töksähtävään" vastaukseen, samoin: olisit sivistänyt sinäkin itseäsi, mutta eihän siellä sinun sahajauhopäässä pysy kuin tyhmyys. Jonninjoutavaa paskan pyöritystä sinulla, rassukka.
joutavaa höpötystä,vaan täyttä asiaa. Sillä tämän pizzerian ikkkunoita ja muuta kalustoa oli rikottu useaan otteeseen kuluneen viikon aikana ja sinä tietysti hyväksyt tälläisen vahingonteon.
0Äänestä
rane-01
jj.vaha-tuisku kirjoitti:
joutavaa höpötystä,vaan täyttä asiaa. Sillä tämän pizzerian ikkkunoita ja muuta kalustoa oli rikottu useaan otteeseen kuluneen viikon aikana ja sinä tietysti hyväksyt tälläisen vahingonteon.
En oikein hyväksy, jos "muukalaiset" itse eivät aiheuta häiriöitä. Tuskin ne somaleitakaan ovat, jotka tulisi toimittaa Afriikan mantereelle. Se jengi on "lomansa"jo Suomessa viettänyt, joten saisivat pakata matkalaukkunsa ja mennä rakentamaan kotimaataan. Luen lehdet, kunhan ehdin. Seuraan aamu TV:tä näin aamuisin.
En oikein hyväksy, jos "muukalaiset" itse eivät aiheuta häiriöitä. Tuskin ne somaleitakaan ovat, jotka tulisi toimittaa Afriikan mantereelle. Se jengi on "lomansa"jo Suomessa viettänyt, joten saisivat pakata matkalaukkunsa ja mennä rakentamaan kotimaataan. Luen lehdet, kunhan ehdin. Seuraan aamu TV:tä näin aamuisin.
tämän päivän Kalajokilaakso-lehdessä ja sitä lehteähän sinulle ei tule. Olen varma ettei tämä pizzerian pitäjä ole Somaali,joten turha on heitä tähän juttuun mukaan.
0Äänestä
mies kylmästä
juntit ei pysty muuhun kuin tuhoamaan, sivistyneet pystyvät rakentamaan jotain
0Äänestä
Juipe
Taas aivan älytön avaus!! Oletko harkinnut jotain muuta aikasi kuluksi kuin palstan häiriköintiä?
kuin päivätolkulla koneen ääressä ja tee jotain ruumillista työtä aikasi kuluksi.
0Äänestä
Juipe
kuin päivätolkulla koneen ääressä ja tee jotain ruumillista työtä aikasi kuluksi.
Jos katsotaan rehellisesti kuka täällä istuu eniten koneellaan ja availee aivan turhanpäivisiä ketjuja. niin se olet kyllä sinä. Sen ovat muutkin kuin minä huomaneet. Työttömänä luuserina se onkin sinulle ainoa tapa saada ääntäsi kuulumaan. Olet liian tyhmä tajuamaan, että sinulle nauretaan täällä yleisesti.
Jos katsotaan rehellisesti kuka täällä istuu eniten koneellaan ja availee aivan turhanpäivisiä ketjuja. niin se olet kyllä sinä. Sen ovat muutkin kuin minä huomaneet. Työttömänä luuserina se onkin sinulle ainoa tapa saada ääntäsi kuulumaan. Olet liian tyhmä tajuamaan, että sinulle nauretaan täällä yleisesti.
sillä minulla olis työtä sinullekkin antaa,koska sitä on yli oman tarpeen.
0Äänestä
Utelias
Oletko nytkin töissä? Missä välissä ehdit muka tehdä töitä, kun notkut täällä yötä päivää?
avaus,sillä olen lisännyt pikkuhiljaa tietoja kyseiseen asiaan,joten lopeta tuo turhanpäväinen pilkkaaminen. Ei noissa sinunkaan aloituksissa ja kommenteissa ole kehumista,joten pysy asiassa äläkä mene henkilökohtaisuuksiin,koska minäkään mene.
Vastaukset 16
Vanhimmat
mitään, joten erkki saa selvittää.
tiedät enemmän.
joutavaa höpötystä,vaan täyttä asiaa.
Sillä tämän pizzerian ikkkunoita ja muuta kalustoa oli rikottu useaan otteeseen kuluneen viikon aikana ja sinä tietysti hyväksyt tälläisen vahingonteon.
tämän päivän Kalajokilaakso-lehdessä ja sitä lehteähän sinulle ei tule.
Olen varma ettei tämä pizzerian pitäjä ole Somaali,joten turha on heitä tähän juttuun mukaan.
juntit ei pysty muuhun kuin tuhoamaan, sivistyneet pystyvät rakentamaan jotain
Taas aivan älytön avaus!! Oletko harkinnut jotain muuta aikasi kuluksi kuin palstan häiriköintiä?
kuin päivätolkulla koneen ääressä ja tee jotain
ruumillista työtä aikasi kuluksi.
Oletko nytkin töissä? Missä välissä ehdit muka tehdä töitä, kun notkut täällä yötä päivää?
eikä päivällä,vaan aamulla ja illalla.
Avausintosi on osoitus siitä, että sinulla hallitsematon puheripuli, joka on tyypillistä yksielävällä ja syrjäytyneellä peräkammarin poikamiehellä.
avaus,sillä olen lisännyt pikkuhiljaa tietoja kyseiseen asiaan,joten lopeta tuo turhanpäväinen
pilkkaaminen.
Ei noissa sinunkaan aloituksissa ja kommenteissa ole kehumista,joten pysy asiassa äläkä mene henkilökohtaisuuksiin,koska minäkään mene.
häirikkö. Mikähän finniturpa-amis sielläkin tumputtaa.