Vaimo Pietarista?

Kannattaako edes harkita,että hankkii muijan tuolta suunnasta,vai onko parempi suunta Thaimaa?
121024
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Mutta kannattaa testata.
Eli Lada käyntiin pakoputkesta imemällä.

Äänestä

Miten noita venäläisiä neitosia sais tavattua? Joku nettisivu tai jotain?

Kertokaa miten pääsee alkuun

Äänestä
  • allaolevasta osoitteesta voit löytää sopivan kandidaatin, jahtionnea ja venäjän opiskelut käyntiin!

http://www.bride.ru/

Hmm...mulla ei toi linkitys oikein onnaa ;-)

Tuolla pääset varmaan jo alkuun...

Äänestä

kunhan jätät meidän lampaat rauhaan!

Äänestä

Sinulla ei ole muuta mahdollisuutta kun hankkia joku itseensä kyllästynyt vanha Tatjaana Venäjältä.

Äänestä
  • Aloittaja

kun napero heräsi uuteen päivää,mutta eikö sinun
    pitäis jo männä päiväunille äitän viereen?

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

kun napero heräsi uuteen päivää,mutta eikö sinun
    pitäis jo männä päiväunille äitän viereen?

Työtön luuseri on taas ollut koko päivän koneellaan latomassa paskajuttujaan. Näytät tosiaan yli 60- vuotiaalta, joten olen siinä mielessä nulikka, mutta henkinen ikäni on taatusti sinua paljon korkeampi.

Äänestä

• Aloittaja

Juipe kirjoitti:

Työtön luuseri on taas ollut koko päivän koneellaan latomassa paskajuttujaan. Näytät tosiaan yli 60- vuotiaalta, joten olen siinä mielessä nulikka, mutta henkinen ikäni on taatusti sinua paljon korkeampi.

työttömänä yli 30 vuoteen ja mitä sulle kuuluu mitä minä teen päivät,joten ole vain pikkunatiainen hiljaa kun ISOT MIEHET PUHUVAT.

Äänestä

Mutta muista, ei venäläisille rotunaisille kaikki kelpaa. Juttujesi tason pitää nousta roimasti nykyisestä. Kuten aikaisemmin sanoin, raiskattu kameli sai kuolemantuomion, se olisi ollut ainoa todellinen vaihtoehto ellei juttusi ota parantuakseen. Jumala käski minun kertoa sinulle tästä asiasta:)

Äänestä
  • Aloittaja

venälääsillä naisilla on ainakin yksi paha vika ja se on.kun ne tahtovat karata,joten sen takia asetun mieluummin Thai-tyttöjen kannalle.

Äänestä

Jos oot sellainen luuseri että suomesta et halukasta saa niin älä nyt ihmeessä venakkoa,tosiasiahan on että sieltä tullaan tänne elintason perässä ja kun on kotiuduttu tänne niin saat kenkää.Parhaalta vaikuttais Thaimaa,siellä ne oikeesti ymmärtää että kuinka on käynyt säkä kun tänne pääsee,vaikkakin sitten epätoivoiselle akattomalle Suomen korpeen ja räntäsateeseen.

Äänestä
  • Aloittaja

tulokseen minäkin olen tullut,että nämä venäläisakat karkaa kun saavat kirnuttua tarpeeksi omaisuutta mieheltä ja siinä saattaa käydä niinkin,että mieheltä menee koko omaisuus
    tälle syöttiläs akalle.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Kannattaako edes harkita,että hankkii muijan tuolta suunnasta,vai onko parempi suunta Thaimaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu