Puhelinluettoloiden "KELTAISET SIVUT" eivät ole enää yhden yrityksen omaisuutta, vaan markkinoilla on nykyään kaksi kilpailevaa yritystä, jotka taistelevat puhelinluettelomarkkina asemastaan. Fonecta ja Eniro. Molemmat käyttävät nimitystä "KELTAISET SIVUT".
Kumpi keltaiset sivut puhelinluettelo on teidän mielestä käytetympi?
a) www.keltaisetsivut.fi ? (ilmestyy tammikuussa)
vai
b) www.eniro.fi ? (ilmestyy huhtikuussa)
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
YRITTÄJILLE TÄRKEÄ KYSYMYS..
kertatilaaja
2
213
Vastaukset
Tienvarsi-ilmoittelu ja hyvät kotisivut netissä olleet tähän mennessä parhaat markkinointikanavani.
- Yritys hyvä kymmenen
Tuoreena yrittäjänä jo ehdin sotkea kumpi on kumpi. Enirolle meni ilmoitus, vaikka www.keltaisetsivut.fi -sivustoa samalla tutkin.
Molempiin ei pysty sijoittamaan samanaikaisesti, koska pääasiallisesti markkinointikanavana on aikakauslehdet, ja niihin uppoaa todellakin joka sentti, minkä irti saa!
Jälkiperusteluna Eniro on puhelinosuuskunnan seuraajana se Oikeampi keltaiset sivut, vaikka Fonecta voi toki olla toista mieltä.
Joku roti tähän kyllä pitäisi saada!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394