Sä olet siellä jossakin

minä niin

Jokaisena aamuna mä odotan, etkä tule kuitenkaan. Aamuruuhkassa katson ikkunaan ja illalla kun käyn nukkumaan, ajatteln sut mun viereen. Ja tämä ikävä melkein pelottaa, niin että joskus haluaisin unohtaa, oppia elämään odottamatta. Sä vain olet siellä jossakin, toivon että tavataan.

Taivaalla on tänään ne kauniit tähdet, joiden alla ollaan kumpikin, kai

10

2239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, olipas kiva "etsintäkuulutus", sopii hyvin minunkin elämääni :)

• ....

Juonna paremmin show:si!
        Ensin työ, vasta sitten hupi...

• Ajelen

Olen siellä ruuhkassa,mutta en sinua näe,olet siellä jossakin. Tämä sopii minuunkin....

• minä niin

...niin monen ihmisen elämään. Eikä me löydetä toisiamme ja taidetaan vain luottaa siihen, että kohtalo yhteen johdattaa ;)

• Lee
        minä niin kirjoitti:

...niin monen ihmisen elämään. Eikä me löydetä toisiamme ja taidetaan vain luottaa siihen, että kohtalo yhteen johdattaa ;)

Minäkin ajattelen näin joka ikinen aamu..Siellä jossakin.

• Nainen

Hei Sinä!

Ens vikon tiistaiaamuna näemme taas...

• me4you

yksin käyn iltaisin nukkumaan,yksin herään,yksin katselen kaupungilla rakastuneita pariskuntia...kyllä sinä oman oikeasi vielä tapaat,olen varma siitä..itsestäni en tosin mene takuuseen..

• olen...

ihmeissään. Mikset menisi itsestäsi ihan yhtä lailla takuuseen kuin tuosta toisestakin?

Höpön löpö mitä puhetta. Eihän kukaan voi mennä tuossa asiassa takuuseen...

• Marsista

Juu samat on tähdet juu, mutta täälä on kylmempi.

• minä niin

Te olette ihania kaikki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4473
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3345
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      126
      2442
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      104
      2429
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2075
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe