Vas.liitto yliseksualisoitumista vastaan

Annikan ihailija

Feministit ovat perustelleet seksin ostokieltoa seuraavin perustein:
– Jos hyväksymme, niin meidän täytyy kohta hyväksyä pedofiilitkin. Hyväksytkö sinä lapsenraiskaajat?
– Kuinka joku voi ylpeänä sanoa: "Lapseni on sellainen"
– pakottaa kaksoiselämään joka johtaa mielenterveyden häiriöihin
– on sinänsä mielenterveyttä vahingoittavaa
- johtuu hyvin usein seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena
– lisää alkoholin ja huumeiden käyttöä
– johtaa rikollisuuden lisääntymiseen
- levittää AIDSia
- on likaista ja siihen liittyy eritteiden kanssa kosketuksissa olemista
- on ihmis- ja perhearvoja loukkaavaa. leviää Suomeen naapurimaasta
- televisioon päästettynä kyseiset henkilöt vääristävät nuorison mieltä
- vääristää kuvaa seksuaalisuudesta
- on Raamatun vastaista ei sovi valtion virkamiehelle

Vastaavasti homoseksuaalisuutta on vastustettu seuraavin perustein
– Jos hyväksymme, niin meidän täytyy kohta hyväksyä pedofiilitkin. Hyväksytkö sinä lapsenraiskaajat?
– Kuinka joku voi ylpeänä sanoa: "Lapseni on sellainen"
– pakottaa kaksoiselämään joka johtaa mielenterveyden häiriöihin
– on sinänsä mielenterveyttä vahingoittavaa
- johtuu hyvin usein seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena
– lisää alkoholin ja huumeiden käyttöä
– johtaa rikollisuuden lisääntymiseen
- levittää AIDSia
- on likaista ja siihen liittyy eritteiden kanssa kosketuksissa olemista
- on ihmis- ja perhearvoja loukkaavaa. leviää Suomeen naapurimaasta
- televisioon päästettynä kyseiset henkilöt vääristävät nuorison mieltä
- vääristää kuvaa seksuaalisuudesta
- on Raamatun vastaista ei sovi valtion virkamiehelle

Näin yliseksualisoituneita teini-ikäisiä ojennetaan Iranissa 28.08.2005, kun 16 ja 18 vuotiaat pojat olivat erehtyneet homoilemaan keskenään

http://direland.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/irangay_teens.jpg

http://direland.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/irangay_teens_2.jpg

Muista äänestää Annika Lapintietä (vas) yliseksualisoitumisen aktiivisinta vastustajaa.

2

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on hyvä

      ...maksullisen seksin poistamiseen on perustaa ilmaisjakelurenkaita. Onhan niitä ilmaisjakelulehtiäkin.

    • On sellainen vanha suomalainen elämänohje kuin " kohtuus kaikessa" ! Se tulee aine mieleeni,
      kun yhteiskunnassa pulpahtaa esille joku irrallinen keskustelu jostakin elämän osa-alueesta.
      Ennenkuin antaa toisille oikeita elämänohjeita, täytyisi muistaa kuinka erilaisilla seksu-
      aalisilla, tai kulinaarisilla "virityksillä" me tähän maailmaan putkahdamme! Terveiset vaan
      Annikalle!
      vom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe