Minun mielestäni Bobba ja Janko Fett kuolivat aivan liian helposti miksiköhän?
Boba Fett-Janko Fett
5
704
Vastaukset
- Darth Xydanus
Itse asiassa Boba Fett ei kuollut elokuvassa sillä se esiintyy jedi academy-pelissä mikä kertoo elokuvien jälkeisestä ajasta...Kai se sitten oli huonoo tuuria...hyviä hahmoja ovat=)
- Darth Wexi
Juu Boba Fett selevis jotennii sieltä sarlaccin mahasta eikä kuollu siihen. Ja Jango Fetistä se että ei oo mikään ihme että kuolee jos isketään pää irti...
- Palpatine
Mutta eikös Boba Fett putoa jedin paluussa sen hirviön kitaan?
- I Am Jedi
Putoaa se mutta se ampuu itsensä raketilla pois sieltä... Ja se näkyy jedi academy pelissäkin joka on sen jälkeen kun vader on kuollut.
- Anonyymi
boba fett ei kuollut sarlacc pittiin. hän pakeni sieltä rakettirepun avulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400