Pitkät ihmiset!

Kata

Olis kiva saada teihin pitkiin ihmisiin yhteyttä, varsikin naisiin mutta miksei miehiinkin. Itse olen 190 cm pitkä nainen.
Onko teitä?

58

4286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku

      Minulle pituutta kertynyt 183cm. Tuntuu joskus vaikealta löytää pidempiä miehiä.

      • Mies 193cm

        Millä tavalla vaikealta? Eikös sen pituuden seisovasta ihmisestä näe aika helposti... ;)


      • Pitkä nainen
        Mies 193cm kirjoitti:

        Millä tavalla vaikealta? Eikös sen pituuden seisovasta ihmisestä näe aika helposti... ;)

        mutta kun niitä niin harvoin tulee sellaisia miehiä vastaan joita pitäis ylöspäin katsoa :-) varsinkin sellaisia joilla ei ole ketään naikkosta käsipuolessa jo valmiina....


      • Mies 193cm
        Pitkä nainen kirjoitti:

        mutta kun niitä niin harvoin tulee sellaisia miehiä vastaan joita pitäis ylöspäin katsoa :-) varsinkin sellaisia joilla ei ole ketään naikkosta käsipuolessa jo valmiina....

        Taitaa sitten olla niin, että on kävelty eri kaduilla. Omassa käsipuolessani ei nimittäin naikkosia ole noin puoleen vuoteen näkynyt ;)


      • Ansku
        Mies 193cm kirjoitti:

        Taitaa sitten olla niin, että on kävelty eri kaduilla. Omassa käsipuolessani ei nimittäin naikkosia ole noin puoleen vuoteen näkynyt ;)

        Hei... Missäköhän päin suomea sinä tallailet? Nyt on kesä ja aikaa :-) Jos osaisin niin tulisin törmäilemään sinuun, sinne missä ikinä lienetkin... Ilmeisesti minä olen tallaillut vääriä katuja!


      • Mies 193cm
        Ansku kirjoitti:

        Hei... Missäköhän päin suomea sinä tallailet? Nyt on kesä ja aikaa :-) Jos osaisin niin tulisin törmäilemään sinuun, sinne missä ikinä lienetkin... Ilmeisesti minä olen tallaillut vääriä katuja!

        Helsingissähän minä samoilen. Loma-aikaan voikin sit harhautua mihin tahansa :)


      • Ansku
        Mies 193cm kirjoitti:

        Helsingissähän minä samoilen. Loma-aikaan voikin sit harhautua mihin tahansa :)

        Pitääkös mun tulla sinne pks:lle ja tarrata käsipuolesta kaikkia vastaantulevia pitkiä miehiä? Niinkuin vauvasta vaariin... Mikä sinut erottaa muista?


      • Mies 193cm
        Ansku kirjoitti:

        Pitääkös mun tulla sinne pks:lle ja tarrata käsipuolesta kaikkia vastaantulevia pitkiä miehiä? Niinkuin vauvasta vaariin... Mikä sinut erottaa muista?

        No ei vaan. Vauva en ole sen enempää kuin vaarikaan. 32-v vielä kuukauden päivät.

        Jos tänne tulet, niin mikäänhän ei estäne sopimasta tapaamispaikkaa. Kaupunkituntemuksestasi riippuen.

        Saanko muuten kysyä, mistä kaukaa itse olet? Hevosella kun pääsee Helsingistäkin.

        Jottei tätä keskustelua tarvitse täällä julkisesti jatkaa, niin osoite [email protected] sopii yksityisempään kirjoitteluun varsin mainiosti :)


      • Ansku
        Mies 193cm kirjoitti:

        No ei vaan. Vauva en ole sen enempää kuin vaarikaan. 32-v vielä kuukauden päivät.

        Jos tänne tulet, niin mikäänhän ei estäne sopimasta tapaamispaikkaa. Kaupunkituntemuksestasi riippuen.

        Saanko muuten kysyä, mistä kaukaa itse olet? Hevosella kun pääsee Helsingistäkin.

        Jottei tätä keskustelua tarvitse täällä julkisesti jatkaa, niin osoite [email protected] sopii yksityisempään kirjoitteluun varsin mainiosti :)

        saitko postia?


      • Mies 193cm
        Ansku kirjoitti:

        saitko postia?

        Kiitos kaunis viestistäsi! Vastaan, kunhan ehdin.


    • well

      Wow!!

    • Pitkä mies

      Moi

      Minä olen 196cm pitkä mies.....

    • vain 184 cm

      Onpa ihanaa kun muutkin pitkät ihmiset ovat tänne löytäneet.
      Lueskelin noita viestejä ja tosiaan tunnen seurassanne itseni pieneksi naiseksi.
      Eipä noita pitkiä vapaita miehiä ole liiaksi jaloissa päässyt pyörimään, kyllä useimmiten miehenpuolia saa pitkin nenänvarttaan katsella alaspäin. Onkin aivan outoa joskus päästä esim.tanssimaan pitkän miehen kanssa, tuntuu jopa että niskat nyrjähtää kun ylöspäin katselee (pienemmät ihmiset ovat jo siihen niin tottuneet).
      Pitkille (ja lyhyillekkin) ihmisille on aivan oma yhdistys joka ajaa asiaa meidän erityiskokoisten puolesta. Käy joskus kurkkaamassa Pieni-ja Isokenkäiset ry:n sivuja osoitteesta [email protected] voit yllättyä kuinka paljon meitä oikein onkaan jäseninä. Ja vielä enemmän kuin jäseniä löytyy tavallisesta elämästä kun pitää silmät auki

      • kUMMIPOIKA 205 CM

        Hei, itse olen yli 2 metrinen mies, ja oikeastaan tahtoisin löytää pitkän naisen itselleni.
        Mutta on siinä myös se vaara jos lapsia saa/tulee niin kuinka pitkiä heistä sitten tulee??
        Kuinkahan pitkiksi ihmiset vielä jalostuvatkaan.

        I wonder


      • kata
        kUMMIPOIKA 205 CM kirjoitti:

        Hei, itse olen yli 2 metrinen mies, ja oikeastaan tahtoisin löytää pitkän naisen itselleni.
        Mutta on siinä myös se vaara jos lapsia saa/tulee niin kuinka pitkiä heistä sitten tulee??
        Kuinkahan pitkiksi ihmiset vielä jalostuvatkaan.

        I wonder

        En etsi elämänkumppania, vaikka kuka tietää mitä elämä tuo tullessaan.
        Kaksi lasta on jo tehtynä, ex-mies on 195, tyttö luultavasti jää 180-rajalle, mutta poika kasvaa varmaan lähemmäs 2 metrin rajaa. En tiedä kuinka pitkäksi ihminen jalostuu :) varmaan luontoäiti tulee vastaan kun siitä tulee liian epäkäytännöllistä.


      • mmmmm
        kUMMIPOIKA 205 CM kirjoitti:

        Hei, itse olen yli 2 metrinen mies, ja oikeastaan tahtoisin löytää pitkän naisen itselleni.
        Mutta on siinä myös se vaara jos lapsia saa/tulee niin kuinka pitkiä heistä sitten tulee??
        Kuinkahan pitkiksi ihmiset vielä jalostuvatkaan.

        I wonder

        No eipä kai se aina tarkoita automaattisesti, että lapsista tulee vanhempia isompia.
        Vaikka todennäköisyydet tietenkin on isommat pitkällä parilla saada pitkiä mukuloita.
        Et tuskin saisit pitkän rouvan kanssa mitään 250cm mittaisia lapsia:)


    • kata

      että löytyi edes joku pitkä, toivon kuiteenkin että löytyis naisia jotka olisivat minun pitusia,ja tosipitkiä miehiä, ehkä voitais ystävystyä tai jotain.. kuka tietää.
      Ai onko jotain kerhoja pitkille ihmisille? Etsin niitä hakukoneella muttei löytynyt mitään.. no thanks anyway.

      • vain 184 cm

        Yhdistyksiä.
        Taisin antaa sen yhdistyksen sähköpostiosoitteen tossa ed.viestissä; ilmankos et löytänyt.Sorry. Kokeile www.mpoli.fi/koputuksia/ jos sillä aukeaisi. Sain ainakin sillä itse auki Pieni- ja Isokenkäiset ry:n aloitussivun. Kuvaa klikkaamalla pääset eteenpäin. Vieraskirja on aina mielenkiintoinen ja saat vastauksia moniin käytännön pulmiin kanssaihmisiltä esim. pukeutuminen, kengät yms. Sieltä löytyy kaikenlaista infoa ja he järkkäävät tapaamisiakin.


    • .
    • gran torino

      Täälläkin 193cm pitkä mies Vantaalta, mutta missäs te pitkät naiset oikein olette kun en törmää teihin missään

    • 195cm herrasmies löytyisi täältä =)

    • 4657jk76k8uk

      Eikö pitkillä miehillä kulje ilma yläkerrassa? Ketju on 10 vuotta vanha :DDDD

      • hah hah haa

        Korkealla on ilma niin ohutta että tulee aivovaurio...


      • gkopsdgkodfj

        4567jk76k8uk.
        Sinä sitten varmaan pidät itseäsi jotenkin hauskana hupiveikkona ja huumorivirtuoosina?
        Taidat olla pelkkä pesjalkainen pikkuvitsi kammarin perältä tai vastaavaa.
        Mittaa nippanappa 150cm saappaat jalassa ja elämisenasenne sen mukainen eli täysmulkku.
        Voin olla väärässä mutta enpä usko. Sinunlaiset ihmiset juuri on tuolla asenteella et isot ihmiset(eli normikokoiset meidän kielellä) ovat henkisesti hitaita ym, joilla ei korvien välissä kulje edes ilma ja ihan vaan heidän mittojensa takia.
        Näkee sen sokeakin että täs ketjussa oli alunperin 10v vanhaa juttua, mut se nyt ei kait ole este silti kirjoittaa tänne uutta nykypäivän juttua. Eihän?
        Sen ainakin pitäis olla ihan yks ja aivan sama, et jatkaako vanhaan ketjuun vai alkaako uuden. Ja kuten ehkä huomasit, tänne on tullut PALJON uuttakin asiaa.


    • Niii

      Täällä kans 182 cm nainen ja koroilla 186 cm :D

      • juuu

        Niii
        Olet varmaan kaunis...=) Ihan oikeesti:)


    • ggkogh

      Olis mukava löytää joku pitkä neitokainen täältä Turun seudulta treffikumppaniksi.
      Luonnehan se tärkein on mut kyllä pituus iso plussa on toisessa, tällaisen liki 190cm mittaisen karvanaaman mielestä ainakin.
      Ja kyllähän tietenkin ystäviäkin voisi olla lisää. Olis ainakin jotain yhteistä jutunaihetta mittojen puolesta:)

    • friiikkk

      täällä kans 192cm pitkä mies huutelee päijät-hämeen suunnilla. pakko oli vastata kun niin moni muukin vastannu vaikka onki vanha ketju :D mutta missä niitä pitkiä naisia on? :o

    • dfbnbnfonboi

      Niinpä.
      Kylillä kyllä näkyy, mutta sitten kun olis hakusessa kumppaniksi niin ei vahingossakaan näy eikä kuulu edes palstojen kautta.
      Onko pitkästä naisesta tykkäävä mies jotenkin pelottava tms?

      • koroissa 185cm

        Kyllähän pitkiä naisia on :D Mutta kyllä olen huomannut että jotkut miehet karttavat pitkiä naisia..Onko se sitten pelkoa,alemmuudentunnetta vai mitä?Ja toisaalta ..parhaat tanssittajani (olen korkosaapikaissani 185cm) ovat olleet minua päätä lyhyempiä..:) Pisteet rohkeille lyhyemmille miehille..


      • dfbnbnfonboi
        koroissa 185cm kirjoitti:

        Kyllähän pitkiä naisia on :D Mutta kyllä olen huomannut että jotkut miehet karttavat pitkiä naisia..Onko se sitten pelkoa,alemmuudentunnetta vai mitä?Ja toisaalta ..parhaat tanssittajani (olen korkosaapikaissani 185cm) ovat olleet minua päätä lyhyempiä..:) Pisteet rohkeille lyhyemmille miehille..

        Jaahas, no kerrohan onko teillä joku salainen piilopaikka, mihin kokoonnutte?:)
        Olen aika tavallinen suomalaissälli ulkonäöltä(mittaa kylläkin n. 190cm) ja muutenkin aika kiva tyyppi, mut eipä vaan löydy pitkää(pitkähköä) neitiä siihen rinnalle..:/
        Mut no, kai sitä tarvii jatkaa etsimistä..:)
        No voihan se olla hieman..no en tiedä pelkoa, mut ehkä just alemmudentuntoa. Kai siinä vaikuttaa se, että miestä on totuttu pitämään naista pitempänä ja muutenkin kookkaampana. Ja onhan mitat aika iso juttu useimmille miehille, tiedän itsestäni että olisin varmaan aika onneton 170-senttisenä.
        Yleensä itseään pitemmän naisen kanssa seurustelevat ja ylipäätään heistä pitävät miehet ovat yleensä hyvällä ja terveellä tavalla sinut itsensä kanssa, käsittääkseni.
        MUTTA, siinä lähestymisessä on yks ihan oikea, pieni ja siltikin niin suuri asia. Nimittäin ujous. Ja tämä on tosi:)
        Itse olen ainakin niin jumalattoman onneton, mitä tulee aloitteen tekemiseen ja niin on aika moni muukin tuntemani mies.
        Siihen ei kuole, se ei vammauta mutta silti se on vaikeaa. Jos nainen taas tulee juttusille, niin se ei aiheuta takeltelemista, punastumista tms.
        Et senkin vuoksi arvostan sitä, jos nainen heittää vanhanaikaiset ajatusmallit romukoppaan ja tekee aloitteen:) Mutta no.. se siitä:)
        Mutta tosiaan, kyllä pitkä nainen on kaunis, varsinkin jos on normaali naisellinen
        eikä mikään luuviulu/mallinäytöksestä riuhtaistu vahanukke. Taikka sitten överiksi viritetty silikonihirvitys.
        Vielä jos on ihmisenä mukava ja hauska, se lisää kauneutta.


    • pitkät sääret..

      Rohkaistukaa pitkät miehet ! Ei naiset pure :D ..

      • fsdfhn,vsd

        No me yritetään ainakin:)
        Mut tulkaa myös vastaan, edes vaikka ihan miniminipikkiriikkisen vähästi;)


      • dfbnbnfonboi

        Ette varmaan purekaan:):)
        Yritän kyllä päästä "demoneistani" eroon.
        Mutta tosiaan, jos joskus osuu mieluisan oloinen ukkeli vaikka kadulla vastaan niin vihjaiskaa vähän.
        Jutelkaa vaikka päivän säästä tai viikon Lidl-tarjouksista tm. Murtakaa vähän jäätä, pliis;)


      • w

        En usko kokematta:D


      • fsdfhn,vsd
        w kirjoitti:

        En usko kokematta:D

        Neiti W:)
        Sopisko ehdottaa mailailua..?
        Jos olet vain kinnostunut tällaisen pitkän tavisukkelin höpinöistä,niin vois tutustustua ainakin?:)


    • huulikiilto väskyssä

      No ok :D Olenko jo valmiiiksi huulet niinkuin suukkoa antaisin..:) Silleen kivasti kutsuvasti..isken silmää ja jos et sinä ISO mies tajua..Minä tulen sua hakemaan tanssiin -kieltäyminen ei käy laatuun !

      • fsdfhn,vsd

        Ok, valmistaudun jo henkisesti:)
        Ja jos änkytys alkaa, niin niskasta kii ja sit mennään;)
        Ja kyllähän sitä juttusillekin voi tulla muutenkin, ihan vaikka kaupan kassajonossakin. Ei ole paha asia eikä sopimatonta.


    • Minfjf

      Onneksi mä oon pitkä..181 cm..kiloja on pikkusen kertyny, ei näy tässä varressa sillain kun 160 cm :D Mun mies on 177 cm, ei se mua haittaa, koska sillä on leveet hartiat ja se on miehekkään näkönen ja kokonen ni pituus on yks paskanhailee tossa :D Eriasia jos se ois sukkajukka.

      • gjoag

        Jep.
        Mitoistaan täytyy olla ylpee, eikä ne pienet liikakilotkaan oo paha asia:)
        Ruipelot onkin "oma rotu". On sit mies tai nainen, kauheeta katella jos luut paistaa nahkasta läpi.
        Ja jotkut varta vasten pitää itseänsä niin laihana.


    • hujoppi 192

      kuopiosta päivää ,joopas kyllä olen saanut ihan tyksin liikkua 192 pituutta ja ei ole niin pitkää naista vielä koskaan eli 47 vuoteen tullut vastaa naista joka uskaltas elämäänsä jakaa.Hesas asuessa ennen vanhaan nuorena poikana oli useitaki pitkiä tyttöjä .mut täällä tosiaan persjalkasia savolaisia vaan ja ainoastaan.

    • klamklv

      Pitkää naista, ketä olis vielä mukava, fiksu ja arkisen ihana, kaipailis varsinaissuomalainen mies, treffeillekin ehkä jopa.Mailattais ehkä ens alkuun ja sit sovittas ehkä tapaaminen jossain jos kemiat natsaa ja muutenkin tuntuu siltä.

    • 179cm ilman korkoja

      Silmät auki hyvät herrat :) Kyllä pitkiä naisia tulee vastaan ainakin täällä Keski-Suomessa minua vastaan ja jopa minua pidempiäkin..Tsemppiä etsintään :D

    • MegaHobitti

      Turusta kaipailis pitkä mies treffeille arkisen fiksua, mukavaa ja hauskaa neitosta joka olis mielellään myöskin pitkä.
      Olen aika tavis, mutta mukava luotettava ja kiltti mies ketä elää kaikin puolin kunnollisen kelvollista elämää. (raha-asiat kunnossa, vakiduuni....).
      Ulkonäköäkin vähintään riittävästi, palautteen perusteella ainakin, vaikka tuskin malliks pääsisinkään.
      Rööki palaa, mut alkoilu baarissa lorvailu ei mua juurikaan huvita.
      Jos joku neitokainen kiinnostui edes vähäsen niin ties vaikka tästä lähtis käyntiin elämää suurempi seikkailu..;)

    • Tumpiksi jäänyt

      Kyllä naisen maksimipituus pitäisi olla 175cm. 190cm kuulostaa oikeasti kaamealta. Olen jäänyt tällaiseksi tappimieheksi 180cm.

      • M190cm

        Olet keskimittainen mies, eli ihan normaali etkä tumppi.
        Ja ajattele muutenkin positiivisesti, 180cm on reilusti parempi kuin 160cm:)
        Vaatii kyllä varmaan itsetuntoa ottaa itseään pidempi nainen kumppaniksi kyllä.
        Mutta se on jokaisesta itsestä kiinni.


    • pitkä n 179cm

      Elä pätkä kehtaa naisten mittaa määritellä!

    • PitkäPätkäJätkä190cm

      Näin tuossa kesällä yhdellä katsastusasemalla todella upean, pitkän naisen.
      hän oli mun aika liki mun mittainen(eli noin 190cm), lanteikas ja muutenkin naisellinen ja miellyttävän näköinen. Ja hänen hymynsä, vau, olin ihan sekaisin ja hämilläni.
      Just varmaan siks en oikein tohtinut/tajunnutkaan ehkä ruveta juttusille, mikä harmittaa NIIN pirusti nyt. Ei siinä ainakaan mitään olisi hävinnyt. Ajattelin vain, että jos on puoliksikaan niin mukava kuin mitä on kaunis, niin hänestä olis varmasti saanut parhaimman kumppanin siihen rinnalle kulkemaan. Aika överiromanttisen hölmöä varmaan nää fiilikset, mut minkäs teet:)
      No, onneks tuollaista kauneutta on:)

    • Minipätkis

      Pitkät ihmiset vaan pysyvät palstoilta pois.
      No onhan tuo tietenkin aika olematon syy(pituus siis) ruveta juttusille tms, mut olis nyt kuitenkin kiva tutustua ihmisiin jotka ovat laillani numeroa kahta "liian isoja" tähän maailmaan.
      Olen 190cm/100kg, eli en siis jättiläinen, mut paremmin kasvatettu kuitenkin:)

    • Jaska737

      198cm löytyy, enkat tähän mennessä.

      • Mini-moi

        No niin, isäntähän alkaa olla miehen mitoissa.


    • N23

      Pituutta löytyy 173cm ja tuntuu ettei Päijät-Hämeestä löydy ihanaa pitkää miestä! ;) Itseäni lyhyempään en tyydy, miehen pitää olla miehen pituinen! Toivossa on silti hyvä elää, ehkä vielä joku päivä

      • Pätkiäinen

        Harmi, että olet noin kaukana. Olisin muuten ehdottanut treffejä:)
        Olen liki 190cm mittainen Varsinais-Suomen sälli.


    • aloitettu 2002

      huh huh...tämä on aloitettu 2002 enkä jaksa uskoa että sama nainen olisi intensiivisesti etsinyt seuraa eikä olisi löytänyt.Joku URPO kaivaa näitä vanhoja juttuja ja nostaa ylös.

    • Lopetetaan joskus..?

      Semmosia ne URPOT ovat.
      Tosin jotkut ajattelevat et se on ihan yks ja sama, milloin ketju on aloitettu. Kun edellämainittukin on tälle palstalle päätynyt 4.3. klo 23.20, niin kai sitä muutkin sitten tänne tulevat. SAATTAVAT tulla, korjaan.

    • Amatsooni83

      Mulla pituutta 181cm ja koroilla 186cm :D isot rinnat viä kruunaa.. Niin katsoo naiset kun miehetkin, kattokoot :D oon ylpee pituudestani ja pitkät jalat näyttää hyviltä korkokengissä.

      • etsin sinua.

        No nyt löytyis pitkä,tumma ja
        Tunteellinen mies.
        Hakusessa,kaunis,pitkäsäärinen. Nainen


    • Anonyymi

      Hei, olen 183cm pitkä nainen pääkaupunkiseudulta. Minustakin olisi kiva tutusta toisiin pitkiin ihmisiin. Onko Suomessa olemassa jotain pitkien ihmisten klubia? Kuten Tall Clubs International USA:ssa. Minut tavoittaa instagramista: tallcurvywoman tai meilitse [email protected]
      Laita otsikkoon Suomi 24 jos laitat meiliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe