Kyvykkyys testi

tuffe

KYVYKKYYSTESTI - tai piirteitä persoonallisuudesta

Tällä testillä voit nopeasti testata, minkälaiset kyvyt sinulla on toiminnassasi. Ota pala paperia ja merkitse vastauksesi (O/V). Vertaa sitten omaa riviäsi allaoleviin lyhyisiin luonneanalyyseihin, niin saat tietää, minkälainen luonne olet.

1. Pane kädet ristiin (perinteinen rukous).
Kumpi peukalo tulee päälle, oikea vai vasen?
Merkitse vastauksesi paperiin.

2. Sulje kumpikin silmä vuorotellen.
Kummalla silmällä näet paremmin, oikealla vai vasemmalla? Merkitse vastauksesi paperiin.

3. Pane kädet puuskaan rinnan päälle.
Kumpi käsivarsi jää päälle, ikään kuin liikkumavapaaksi, oikea vai vasen?
Merkitse vastauksesi paperiin.

4. Anna aplodit.
Kumpi kädenselkä jää päälle, oikea vai vasen?
Merkitse vastauksesi paperiin.

___________________________________________
Nyt sinulla on neljän merkin rivi.
Vertaa allaoleviin luonnehdintoihin.

OOOO = konservatiivinen, taantumuksellinen, ei halua kuulla mistään 70-luvun jälkeen keksitystä nykyajan hömpötyksestä

OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.

OOVO = rohkea, päättäväinen, hyvä seuraihminen,
esiintymishaluinen (rasittavuuteen asti).

OOVV = muuten vahva tyyppi, mutta jahkailee päätöksiä tolkuttoman kauan tai ei saa päätöstä ollenkaan tehtyä.

OVOO = analyyttinen tilanteiden pohdiskelija, hiukan etäinen ja viileä, erittäin luotettava.

OVOV = tuuliviiri, joka innostuu milloin mistäkin, hetkeksi.

VOOO = sopeutuu nopeasti uusiin tilanteisiin, vuorovaikutus vahvin puoli, miellyttävä

VOOV = vaatii muilta huomiota, tehokas, silloin, kun todella tarttuu toimeen

VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.

VVOV = luottavainen ja muiden ohjailtavissa, kertakaikkiaan liian kiltti.

VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.

VVVV = innovatiivinen, taiteellinen, sortuu joskus taivaanrannan maalailuun.

VOVO = sympaattinen, vahva luonne, määrätietoinen ja pitkäjännitteinen

VOVV = oma mielipide tärkein, ei käännytettävissä, suorastaan jääräpäinen

OVVO = suhtautuu kaikkeen kepeästi, lempilause on "kyllä se siitä"

OVVV = haluaa tehdä kaiken itse, työssään vaativa, ratkaisee vaikeita ongelmia

47

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uppis

      1. Pane kädet ristiin (perinteinen rukous).
      Kumpi peukalo tulee päälle, oikea vai vasen?
      Merkitse vastauksesi paperiin.

      O

      2. Sulje kumpikin silmä vuorotellen.
      Kummalla silmällä näet paremmin, oikealla vai vasemmalla? Merkitse vastauksesi paperiin.

      O

      3. Pane kädet puuskaan rinnan päälle.
      Kumpi käsivarsi jää päälle, ikään kuin liikkumavapaaksi, oikea vai vasen?
      Merkitse vastauksesi paperiin.

      O

      4. Anna aplodit.
      Kumpi kädenselkä jää päälle, oikea vai vasen?
      Merkitse vastauksesi paperiin.

      V

      HEH HEH: OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.

    • awerell

      vvvv =innovatiivinen,taiteellinen, sortuu joskus taivaanrannan maalailuun :-))

    • TrueLady

      VOVV = oma mielipide tärkein, ei käännytettävissä, suorastaan jääräpäinen

    • VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.
      Enkä taatusti myönnä tollasta tulosta, mähän siis pakotan muut laittamaan parastaan.

    • nylkkäri

      -vittumainen
      -vähä-älyinen
      -vainoharhainen
      -vahingoniloinen

      • Dr.Swan

        ....niin kovin positiivinen ja armahtavainen itseään kohtaan....


      • nylkkäri
        Dr.Swan kirjoitti:

        ....niin kovin positiivinen ja armahtavainen itseään kohtaan....

        että tarvin tosissaan ammttiauttajaa,eihän syy ole teidän.
        Olen taas kerran ajanut itseni täysin loppuun.


      • Dr.Swan
        nylkkäri kirjoitti:

        että tarvin tosissaan ammttiauttajaa,eihän syy ole teidän.
        Olen taas kerran ajanut itseni täysin loppuun.

        Mitenkä voin auttaa?Ensimmäisenä kyllä tulee mieleen että olet juuri nyt huuhaa risteilyn tarpeessa!

        Joten nimi listaan Nylkynen!


      • nylkkäri
        Dr.Swan kirjoitti:

        Mitenkä voin auttaa?Ensimmäisenä kyllä tulee mieleen että olet juuri nyt huuhaa risteilyn tarpeessa!

        Joten nimi listaan Nylkynen!

        lukkojen takana rauhassa miiettien


      • Dr.Swan
        nylkkäri kirjoitti:

        lukkojen takana rauhassa miiettien

        ikävä kuulla että on ihan noin synkät mietteet...Muista kuitenkin että jo huomenna mieli voi olla ihan toinen.Elämä on yllättäviä käänteitä täys,joskus niitä hyviäkin.


    • Dr.Swan

      Hei tää oli hauska testi!
      Nyt ymmärrän miksi en saa potilaitani huolehtimaan terveyden tilastaan,useista yrityksistä huolimatta!

      "Suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen,ei saa ihmisiä tekemään parastaan...."

      Pitääne paikkansa.

      • minä sain saman tuloksen?


      • Dr.Swan
        tuputuu kirjoitti:

        minä sain saman tuloksen?

        :DDDDDDDDDDDDDD


      • Dr.Swan kirjoitti:

        :DDDDDDDDDDDDDD

        muistutamme toisiamme enemmän kuin itse tiedämmekään:DDD


      • Dr.Swan
        tuputuu kirjoitti:

        muistutamme toisiamme enemmän kuin itse tiedämmekään:DDD

        oltava!


      • Dr.Swan kirjoitti:

        oltava!

        että ollaan molemmat ainakin harrastettu näitä käytännön piloja:D Jos ne ei saa toisia näyttämään parastaan niin mikä sitten:DDD


      • Dr.Swan
        tuputuu kirjoitti:

        että ollaan molemmat ainakin harrastettu näitä käytännön piloja:D Jos ne ei saa toisia näyttämään parastaan niin mikä sitten:DDD

        ....ajattelu maailmoissa,ainakin eräällä tietyllä saralla...heheheh! :DDD


      • Dr.Swan kirjoitti:

        ....ajattelu maailmoissa,ainakin eräällä tietyllä saralla...heheheh! :DDD

        tunnusteta mitään:)))


      • Dr.Swan
        tuputuu kirjoitti:

        tunnusteta mitään:)))

        Vihellellään vaan että "en se minä ollu".....


      • Dr.Swan kirjoitti:

        Vihellellään vaan että "en se minä ollu".....

        silmiämme viattoman näköisinä:)


    • kippari

      tuli tollainen vastaus;=)

      VVOO

      • Meitä on jo kolme sitten:)


      • kippari
        tuputuu kirjoitti:

        Meitä on jo kolme sitten:)

        ja kai sitä sit tollainen on;=)


      • kippari kirjoitti:

        ja kai sitä sit tollainen on;=)

        niin hyvä ihminen mitä nää testit mulle aina näyttää:)


      • kippari
        tuputuu kirjoitti:

        niin hyvä ihminen mitä nää testit mulle aina näyttää:)

        välillä liiankin hyvä ihminen ainakin toisille et jää omat hommat tekemättä ja siitä sit kärsii vaan itse:=(


    • jeffjeff

      tuli mulle VOVO

    • Carmencita

      VOVV = oma mielipide tärkein, ei käännytettävissä, suorastaan jääräpäinen

      että jästipää ollaan. ;-))

      • sulle antoi mun kuvauksen?


      • Carmencita
        tuputuu kirjoitti:

        sulle antoi mun kuvauksen?

        olla jästipäitä molemmat. ;-))


      • Ilkkuja
        Carmencita kirjoitti:

        olla jästipäitä molemmat. ;-))

        Ettei vaan olisi ominaisuus eräälle sukupuolelle, - testituloksista huolimatta. ;P


      • Ilkkuja kirjoitti:

        Ettei vaan olisi ominaisuus eräälle sukupuolelle, - testituloksista huolimatta. ;P

        edustat meidän sukupuoltamme.


      • Carmencita
        Ilkkuja kirjoitti:

        Ettei vaan olisi ominaisuus eräälle sukupuolelle, - testituloksista huolimatta. ;P

        se EI ole mikään ominaisuus...vaan luonteen piirre!
        Ja hyvä sellainen. ;-))


      • Ilkkuja
        tuputuu kirjoitti:

        edustat meidän sukupuoltamme.

        Ehh... en nyt sanoisi niinkään. ;)


      • Ilkkuja
        Carmencita kirjoitti:

        se EI ole mikään ominaisuus...vaan luonteen piirre!
        Ja hyvä sellainen. ;-))

        Ja minä kun luulin että luonteen piirteissä on eroja. ;)


      • Carmencita
        Ilkkuja kirjoitti:

        Ja minä kun luulin että luonteen piirteissä on eroja. ;)

        ei ole tiedon väärti.
        Luonteenpiireissä voi olla samaa, mutta vivahde eroja aina löytyy. ;-))


    • varatartsan

      kolmesti kävin tämän vaativan testin läpi, ja aina tuli VVVV. Vai taivaanrannanmaalari olen...Saiskos vielä petrata julkisuuskuvaani? Jos vielä kerran yrittäis...:o)

      • tuffe

        Maalaile vaan vähän parempaa kuvaa :) Saa rapatakin :)))


      • varatartsan
        tuffe kirjoitti:

        Maalaile vaan vähän parempaa kuvaa :) Saa rapatakin :)))

        ja sekoitan tässä käsiäni ja yritän uudelleen. ;o)


    • tuli neljä v:tä...olen siis innovatiivinen taivaanrannanmaalari.......

    • LonesomeMan

      Mitäs Tuffe tietää? =)

    • nyh pidä paikkaansa....ovvo.... hmmmm....
      Hauska testi.......=:0))))))

    • quistis

      Heh..Quu kyl saa ihmiset tekemään ihan parhaansa...;o/

      • varatartsan

        näin meni, vaikka yritin huijata...monta kertaa yritin...:o|


      • quistis
        varatartsan kirjoitti:

        näin meni, vaikka yritin huijata...monta kertaa yritin...:o|

        Mut sä olet sellainen...maalari..taiteilija:o))


    • funis

      huh olipa hankalaa ...ööh mitkä ne jarrut o??

      • tuffe

        Jarrut on se iso Wee (kuin varattu) :))) toisella nimellä nalkuttaja... hups sorry, eihän miehet... :)))


      • funis
        tuffe kirjoitti:

        Jarrut on se iso Wee (kuin varattu) :))) toisella nimellä nalkuttaja... hups sorry, eihän miehet... :)))

        o tonki jarrun suunnitellu ni eihä se ees pidättele mitäkää...muute moon törmänny kälkättävää miähee soli kamalaa kuunneltavaa*wirn*


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe