Kaksi alastonta miestä...

Kysely naisille!

A) Mies on lihaksikas, urheilullinen, pitkä, kauniit kasvonpiirteet, hyvä iho jne... Mutta kalu seisokissa 12cm ja ohut.

B)Mies on pyöreä, ei urheilullinen, lyhyehkö, ei huoliteltu ja ihokaan ei niin paras... Mutta se kalu on seisokissa 20cm ja paksu!

Miehet seisoisivat rinnakkain ja saisitte valita niistä toisen jonka kanssa harrastaisitte vain kerran seksiä, kumman ottaisitte ja miksi?

17

7980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

      Vaihtoehto A ja panostaisimme suuseksiin.

    • esztelle

      Niin myös. Ei se koko, vaan miten sitä käyttää...

    • Riippuisi vielä luonteesta, mutta otan vaihtoehto A:n.

    • Ei koko vaan taidot ;)

      ...

    • Jorma.

      Ottaisin molemmat, mutta jos vaan yksi, niin se B. iso tekee poikaa...

    • vaihtoehto C

      Mutta entä tämä (mä)?

      C) Mies on lihaksikas, urheilullinen, pitkä, miehekkäät kasvonpiirteet ja kalu 20cm ja paksu.

      • esztelle

        Korjaus edelliseen kommenttiini...taidankin valita vaihtoehdon C...mmmm...


      • Vaihtoehto C
        esztelle kirjoitti:

        Korjaus edelliseen kommenttiini...taidankin valita vaihtoehdon C...mmmm...

        Toki täytyy ottaa huomioon, että "miehekäs" ei välttämättä ole sama, kuin "kaunis" tai edes "komea" (Hollywoodin tapaan) ja "pitkä" on myös subjektiivista. 158 cm nainen pitää varmaan 180 cm miestä pitkänä.


    • toinen kysely naisille

      A) Miehellä on läskiä, mutta komeat, miehekkäät kasvot.

      B) Mies on lihaksikas ja urheilullinen, mutta hänellä on poikamaisemmat kasvot.

      Muut koot samat.

      • insinööri

        A) Miehellä on aavistuksen okraan vivahtava 0,5 mm:n poarransänki ja hän on syntynyt Muoniossa Oinaan merkeissä.

        B) Mies on lupsakkaluonteinen aarporaaja, mutta lievä pyknikko

        C) Miehen painoindeksi on 23,567 ja hän harrastaa perhokalastusta ja kuulantyöntöä Lempäälässä

        D) Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa, minkä mittainen meisseli hänellä on, kunhan se toimii.

        E) Kullä se mies on.


      • esztelle
        insinööri kirjoitti:

        A) Miehellä on aavistuksen okraan vivahtava 0,5 mm:n poarransänki ja hän on syntynyt Muoniossa Oinaan merkeissä.

        B) Mies on lupsakkaluonteinen aarporaaja, mutta lievä pyknikko

        C) Miehen painoindeksi on 23,567 ja hän harrastaa perhokalastusta ja kuulantyöntöä Lempäälässä

        D) Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa, minkä mittainen meisseli hänellä on, kunhan se toimii.

        E) Kullä se mies on.

        ...minkä lajin insinöörejä olet, oli sen verran hilpeitä vaihtoehtoja... ;)


      • sama jätkä
        esztelle kirjoitti:

        ...minkä lajin insinöörejä olet, oli sen verran hilpeitä vaihtoehtoja... ;)

        mainosalalla - Copywriter


      • sama tyyppi
        sama jätkä kirjoitti:

        mainosalalla - Copywriter

        Vielä näköjään sellainen, joka kirjoitti kiireessä silmät kiinni, kun teksti on täynnä lyöntivirheitä. Ne suutarin lapset ja silleen...


      • esztelle
        sama tyyppi kirjoitti:

        Vielä näköjään sellainen, joka kirjoitti kiireessä silmät kiinni, kun teksti on täynnä lyöntivirheitä. Ne suutarin lapset ja silleen...

        Noh, tekevälle sattuu...saat tämän kerran anteeksi...;D


      • same ol same ol
        esztelle kirjoitti:

        Noh, tekevälle sattuu...saat tämän kerran anteeksi...;D

        Kiitos kaunis siitä:-)


    • Flower

      Sen pyöreän, ei huolitellun, kanssa "vain kerran"... niinhän se oli... jos olisi pakko, ja sen toisen kanssa loppuelämän.

      Luultavasti sillä pitkällä ja urheilullisella ja kauniskasvoisella olisi hieno Jaguar, jolla lähtisimme ajelemaan - ja katsoisimme peräämme kun se lyhyt huonoihoinen jäisi starttaamaan Ladaansa.

    • **kimma*****

      siis oikeesti tääl netis ei oo ku pintaliitäjiä...huh

      pussi päähä ja muna pystyy vaa jos niin pahaa tekee ja kyllähä se tytöt kullin koko ratkaisee aika paljo...harva äijä sitä käyttää osaa!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe