kun kävin pikaseen pääkaupungissa autolla...huh huh oon aina tienny,etten oo hyvä ajamaan etenkään vieraissa paikoissa mutta mutta musta on väärin et mulle tööttäillään ja näytellään kansainvälosii käsimerkkejä...mä meinasin yhtä vetästä näköön kun tuli parkkiin huutaa mulle...pikkumaista porukkaa
olipa kokemus
12
439
Vastaukset
Ens kerralla jätä auto siihen missä sattuu olemaan, ja jatka matkaa kävellen. Jos joku kitisee niin sano ettet osaa ajaa.
- ypoyksin
kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee
ypoyksin kirjoitti:
kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee
autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.
- ypoyksin
tuputuu kirjoitti:
autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.
mä oon niin kiukkunen vielläkin...
ihmisiä.....
- ypoyksin
pikku sieluja
- kippari
asustellut täällä koko ikäni ja tänään oli pakko käydä keskustassa autolla on se sellainen mesta ettei sinne täyspäinen mene jos ei ole pakko:=)No onneksi ei tarvii siellä kovin usein käydä:=)
- ypoyksin
ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns
- kippari
ypoyksin kirjoitti:
ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns
keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)
- ypoyksin
kippari kirjoitti:
keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)
oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta
- kippari
ypoyksin kirjoitti:
oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta
siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.
- ypoyksin
kippari kirjoitti:
siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.
vasta toinen kerta...ja kiitti se riitti
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687