olipa kokemus

ypoyksin

kun kävin pikaseen pääkaupungissa autolla...huh huh oon aina tienny,etten oo hyvä ajamaan etenkään vieraissa paikoissa mutta mutta musta on väärin et mulle tööttäillään ja näytellään kansainvälosii käsimerkkejä...mä meinasin yhtä vetästä näköön kun tuli parkkiin huutaa mulle...pikkumaista porukkaa

12

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ens kerralla jätä auto siihen missä sattuu olemaan, ja jatka matkaa kävellen. Jos joku kitisee niin sano ettet osaa ajaa.

      • ypoyksin

        kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee


      • ypoyksin kirjoitti:

        kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee

        autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.


      • ypoyksin
        tuputuu kirjoitti:

        autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.

        mä oon niin kiukkunen vielläkin...


    • ihmisiä.....

      • ypoyksin

        pikku sieluja


    • kippari

      asustellut täällä koko ikäni ja tänään oli pakko käydä keskustassa autolla on se sellainen mesta ettei sinne täyspäinen mene jos ei ole pakko:=)No onneksi ei tarvii siellä kovin usein käydä:=)

      • ypoyksin

        ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns


      • kippari
        ypoyksin kirjoitti:

        ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns

        keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)


      • ypoyksin
        kippari kirjoitti:

        keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)

        oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta


      • kippari
        ypoyksin kirjoitti:

        oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta

        siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.


      • ypoyksin
        kippari kirjoitti:

        siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.

        vasta toinen kerta...ja kiitti se riitti


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe