kun kävin pikaseen pääkaupungissa autolla...huh huh oon aina tienny,etten oo hyvä ajamaan etenkään vieraissa paikoissa mutta mutta musta on väärin et mulle tööttäillään ja näytellään kansainvälosii käsimerkkejä...mä meinasin yhtä vetästä näköön kun tuli parkkiin huutaa mulle...pikkumaista porukkaa
olipa kokemus
12
470
Vastaukset
Ens kerralla jätä auto siihen missä sattuu olemaan, ja jatka matkaa kävellen. Jos joku kitisee niin sano ettet osaa ajaa.
- ypoyksin
kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee
ypoyksin kirjoitti:
kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee
autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.
- ypoyksin
tuputuu kirjoitti:
autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.
mä oon niin kiukkunen vielläkin...
ihmisiä.....
- ypoyksin
pikku sieluja
- kippari
asustellut täällä koko ikäni ja tänään oli pakko käydä keskustassa autolla on se sellainen mesta ettei sinne täyspäinen mene jos ei ole pakko:=)No onneksi ei tarvii siellä kovin usein käydä:=)
- ypoyksin
ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns
- kippari
ypoyksin kirjoitti:
ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns
keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)
- ypoyksin
kippari kirjoitti:
keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)
oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta
- kippari
ypoyksin kirjoitti:
oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta
siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.
- ypoyksin
kippari kirjoitti:
siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.
vasta toinen kerta...ja kiitti se riitti
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514