Viime kunnallis vaaleissa kaiken piti olla
kunnossa ainakin Kuhmon suunnalla mutta taitaa olla
kutenn arvata saattoi PASKA PUHETTA.
Suojeluskunta kynä veroäyrin kimppuun
2
171
Vastaukset
lainaan itseäni tuolta toisaalta:
"Veroja on yksinkertaisesti korotettava. Kaupunkikuvassa näkee selkeästi, että ihmisillä on nykyään enemmän rahaa käytössään.
Kukaan ei vain halua luopua city-maasturistaan, kaksi kertaa vuodessa vaihdettavasta kännykästään ja aivan ehdottoman välttämättömästä kuntosalin kausikortistaan.
Poliitikot eivät uskalla tehdä realistisia päätöksiä, sillä verojen korottajaa ei kukaan äänestä. Säästäjää ja yksityistäjää äänestetään kyllä.
Suomen kaltainen hyvinvointivaltio ei vain yksinkertaisesti pysty toimimaan, ellei valtio saa riittävästi verotuloja. Jos on varaa ostaa city-maasturi, pitäisi olla varaa maksaa myös veroina lastensa koulunkäynti ja vanhustensa sairaanhoito.
Minä maksan itse mielelläni veroja, minä tiedän, mitä kaikkea niillä kustannetaan."
Sama koskee myös kuntien palveluita.- ihminen
sentään ymmärtää verojen tarkoituksen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1956626Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065513Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2843544Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273493Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1162512Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191976Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi541957Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631793- 1041498