Viime kunnallis vaaleissa kaiken piti olla
kunnossa ainakin Kuhmon suunnalla mutta taitaa olla
kutenn arvata saattoi PASKA PUHETTA.
Suojeluskunta kynä veroäyrin kimppuun
2
157
Vastaukset
lainaan itseäni tuolta toisaalta:
"Veroja on yksinkertaisesti korotettava. Kaupunkikuvassa näkee selkeästi, että ihmisillä on nykyään enemmän rahaa käytössään.
Kukaan ei vain halua luopua city-maasturistaan, kaksi kertaa vuodessa vaihdettavasta kännykästään ja aivan ehdottoman välttämättömästä kuntosalin kausikortistaan.
Poliitikot eivät uskalla tehdä realistisia päätöksiä, sillä verojen korottajaa ei kukaan äänestä. Säästäjää ja yksityistäjää äänestetään kyllä.
Suomen kaltainen hyvinvointivaltio ei vain yksinkertaisesti pysty toimimaan, ellei valtio saa riittävästi verotuloja. Jos on varaa ostaa city-maasturi, pitäisi olla varaa maksaa myös veroina lastensa koulunkäynti ja vanhustensa sairaanhoito.
Minä maksan itse mielelläni veroja, minä tiedän, mitä kaikkea niillä kustannetaan."
Sama koskee myös kuntien palveluita.- ihminen
sentään ymmärtää verojen tarkoituksen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2041944puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo171569Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm307903- 51752
Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712