Onks kellään tietoa että toimiiko tuo Motorolan SBG900E langaton kaapelimodeemi elisan verkossa ?
...siis mulla tulee kotiin elisan kaapelimodeemi yhteys ja ajattelin jos signaalin saisi siirrettyä langattomasti kannettavaan tietokoneeseeni wlanin avulla?
Onkohan jonkun muun merkkisiä langattomia kaapelimodeemeja jotka toimivat elisan verkossa (ex-kolumbus) ?
..kun ei viitsisi erillistä pelkkää tukiasemaa enää hommata sinne piuhaviidakkoon...
kaapelimodeemi + wlan
3
2421
Vastaukset
- 1stMacFinn
Sehän vähentää kaapeleita eikä lisää...
Selvin on pistää hyvä wlan-tukiasema. Silloin ei tarvii vaihtaa kaikkia laitteita, jos siirryt kaapeliyhteydestä ADSL tai johonkin muuhun.- Juhi
kyllähän se tiätääksen lisää kaapeleiden määrää vai toimivatko tukiasemat ilman virtajohtoa ? ja tuleehan tukiaseman ja modeeminväliin kans piuha ? tulee eikös vain...
olisi tietenkin mukavempaa jos kaikki hoituisi yhdellä ja samalla laitteelle jos vaan esim tuo Motorola toimii Elisan verkossa ? - Juhi
Juhi kirjoitti:
kyllähän se tiätääksen lisää kaapeleiden määrää vai toimivatko tukiasemat ilman virtajohtoa ? ja tuleehan tukiaseman ja modeeminväliin kans piuha ? tulee eikös vain...
olisi tietenkin mukavempaa jos kaikki hoituisi yhdellä ja samalla laitteelle jos vaan esim tuo Motorola toimii Elisan verkossa ?Yes! Sain toimimaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496401
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253816Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282991- 412780
- 512776
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262126Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711958Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511888- 291686
- 351660