siis miten se kieli suudelma tehään kun en ikinä suudellu,pussannu kylläki niin oisko joku joka vois kertoo miten se kielari tehdää tarkat ohjeet???
kaikki halukkaat voi antaa infoo....
Siis miten kieli suudelma tehdään??
11
8608
Vastaukset
- kans tietämätön
eli mäki haluisin tietää...........
- Kathy=)
Ei siihen oo mitään ohjeita!! Jokainen tekee sen omalla tavalla! Samalla kun suutelet niin työntelet välillä kieltäs ulos, mut älä koskaan työnnä sitä toisen kurkkuun! ja koskettelet kielellä hänen kieltä ja pyörittelet...Välillä voit viedä kieles hänen huulille ja liuttaa sitä huulilla....... kyllä se siitä!! Se tulee jokaiselta luonnostaan! Hauskoja suutelu hetkiä!!! Hyvää kesän jatkoa teille molemmile!
- Duulia
Kathy=) kirjoitti:
Ei siihen oo mitään ohjeita!! Jokainen tekee sen omalla tavalla! Samalla kun suutelet niin työntelet välillä kieltäs ulos, mut älä koskaan työnnä sitä toisen kurkkuun! ja koskettelet kielellä hänen kieltä ja pyörittelet...Välillä voit viedä kieles hänen huulille ja liuttaa sitä huulilla....... kyllä se siitä!! Se tulee jokaiselta luonnostaan! Hauskoja suutelu hetkiä!!! Hyvää kesän jatkoa teille molemmile!
...kun aloitatte tavallisella suudelmalla (huulet yhdessä, vähän voi imeä toisen ala- tai ylähuulta), työnnät varovasti kielen pään esille ja vähän kokeilet sille toisen huulia, ikeniä, hampaita. Jos toinen tulee mukaan, voitte 'leikkiä' toistenne kielten kanssa. Jos syvempää kaipaat, niin ime toisen kieltä sisälle kun hän sen työntää suuhusi (ei liian kovaa) ja sama toisinpäin. Onnea yrityksille, harjoitus tekee mestarin ;)
- ShyBoy-87
Kathy=) kirjoitti:
kitos neuvoista paljon ja hyvät kesät myös sinne =).....
- Kiss
Niin,
Tapoja on lähes yhtä monta kuin on suutelijoitakin (ja pareja). Joku tykkää tehdä sitä suu ammosen auki, joku taas suu pienemmällä. Joku kieli kovana, joku taas pehmeänä. Joku tykkää työntää kovaa ja syvälle, joku toinen taas tykkää "lipoa".
Kannattaa aloittaa varovasti ihan vaan huulilla. Sitten voi avata vähän suuta ja työntää kieltä hellästi hampaiden tasolle ja siitä eteenpäin. Tämä on helpompaa, jos huulet ovat hieman ristissä partnerin kanssa (siis X-asennossa...mitenhän tänkin vois selittää paremmin.) Käytä kielen yläpintaa (eli taita kielen päätä hieman alaspäin). Jos partneri tykkää, tästä voi edetä syvemmälle, mutta itse pidän enemmän hellästä koskettelusta kuin rajusta "tunkeutumisesta". Syvemmälle mennessä käyttöön tulee kielen kärki, joka on hieman ohuempi kuin yläpinta... Kannattaa varoa hampaiden kolahtelua yhteen, sillä se katkaisee pehmeän pusun.
Suutelua voi hyvin treenata omissa oloissaan omaan kämmenselkään. Laita huulet vaan kiinni ihoon ja nuole rohkeasti. Niin sitä oppii (eikä ollut ees tsoukki :)- Annika
Itse en neuvoja enää tarvitse, suudelma kuin suudelma onnistuu, ja pikku hiljaa on itsekin oppinut taitavammaksi:) eikä kukaan ole valittanut;)
Neuvosi olivat loistavia, toivotaan että kokematon sisaremme tai veljemme ottaa neuvoistasi vaarin ja lopulta pääsee sitten itse asiaankin... :)
TSEMIÄ!
- Muukalainen89
Mä en oo koskaan tehny kielaria mut oon lukenu et voi kietoa kielen toisen kielen ympäri.
- Kokenut
Niin,
Kyllä se kielen kietominen toisen kielen ympärille onnistuu...kunhan omistaa ihan v..un pitkän kielen. Tällainen kieli löytyy esim Gekkoliskoilta, jotka pyydystävät hyönteisiä kielellään!
Mutta voihan sitä aina treenata
- kokemusta on
työnnä kieli kumppanisi peräaukkoon ja lipsuttele sitä siellä
- pro
on muute totta joka sana..
- kokenut kerran
se on aikas kivaa...itekkää en tienny kunnolla miten se tehää ku tein sen ekan kerran,se lähtee näin;ensi suut lähenee hitaasti kunnes ne on iha kiinni toisissaa,sitte annat vaa kielen pyöriä toisen suussa ja vaikka hierotte toisenne kieliä,eli periaate on et pyörittelet vaa sitä kieltä siellä suussa...anna palaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232