Kertokkee hyvät immeiset miten onnistuisi avainkirjoaffenien ja helmirihmojen yhteiselo?
Meitillä on 1 3 helmirihmaa (ei täysikokoisia vielä), kilttejä ku mitkä, mamman mussukoita suorastaan. Mutta kun olen hullaantunut hullun lailla avaimiin myöskin. Niinpä pohtiskelen kovasti, uskaltaisiko/voisiko laittaa samaan purkkiin kumpaisetkin? Tuleeko liian täyttä? Pohjalla polskuttelee 6 albinomonnista ja pikkuinen vaavi partis. Lisäksi on iki-ikivanhoja kardinaaleja 7 kipaletta, ei muita.
Akvaario on 250 liturainen, pärisemässä on sekä ulko- että sisäsuodatin.
avaimet ja rihmat ne yhteen soppii???
1
308
Vastaukset
- patu
Helmirihmasta ... http://personal.inet.fi/private/ela/akvaario-kalatiski.html#Helmirihmakala
... koiraat siis voi olla erittäin agressiivisia reviiristään jos huono tuuri käy valinnassa mikä AINA on arpapeliä.
No jos seurailee vartin puolituntia kalakaupassa oppii ja huomaa kenties jotain kalojen käyttäytymisessä mutta kalat ovatin vielä kesken kasvuisia, ehkä kannattaa kuitenkin valita se rauhallisin ja "arin" koiras??? Ja sille sitten tomera natu kamuksi???
Avvainkirjoaffenasta ... http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=5
Mulla ei ole kokemusta ko. ahvenasta mutta kerran mulla oli ko. Rihmis ja Seepra kirjo affenia samassa akvassa joka oli 244 litrainen.
Minkä ikäisiä Kardinaalit on?
Mulla oli kerran 6 vuotiaita pisimmillään elossa??? Oisko jonkinlainen ennätys jo?????
8 vuotiaista rubiinitetroista oon lukenut myös...
Kerro immeisille hiukan hoitorutiineistasi sekä vesiarvoistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741