Ärsyttävimpiä mainoksia on elisan mainokset ja miksi niitä pitää tulla joka tuutista kokoajan?
Mainoksista
6
588
Vastaukset
- ne on
aivan ihania mainoksia.
- maija
Elisan mainokset on vain jostain kumman syystä syvältä! varsinkin se missä se muija rupeaa laulamaan elisan palveluista! mainostomisto luulee vissiin kehitelleensä jotain mahtavaa, mutta minun sappeni kiehuu, joka kerta kun näen mainoksen! >:(
- uhohopoi
Minusta Suomi24:n mainokset on kaikkein säälittävämpiä: Joka ikiseen on aina tällätty hymyilevä nuoren
naisen naama, että se hypnotisoisi miehet! Niin kuin emme sitä tajuaisi!
- Mainoskatkot pois!
Tv:ssä on tällä hetkellä kaksi tosi kyseenalaista mainosta:
1) Arlan juustomainos, jossa nainen menee pesukoneen kautta lammelle. Mitä ihmeen tekemistä jollain elukalla on juuston kanssa? Ja onpa hyvä vinkki lapsille seikkailuretken toteuttamiseen
2) Estrella perunalastumainos on niin täynnä piiloseksiä että inhottaa. Ja mitähän sillä on tekemistä lastujen kanssa?
Eikö mainoksia enää tarkastetakaan kun tällaista roskaa pääsee maailmalle? Ei anna hyvää kuvaa myöskään tuotteiden markkinoijista ja valmistajista.- mainoksen epäuhri
Heh... mua siinä mainoksessa itseasiassa huvittaa se, että se nainen sukeltaa sinne lampeen pesukoneen kautta... siis eihän se enää millään pääse sieltä pois takaisin pesukoneeseensa ja kotiinsa syömään sitä arlan ihanaa juustoa...
- Topi ja Toivottomat
Kun on minua vielä huijannut se antaa vielä pontta! Minä en koskaan enää moista yhtiötä kannata. HPY kun oli, hinnat olivat 20 penniä ja puhuit vaikka kuukauden samalla hinnalla. Sitten tuli rahanahneus ja ihmisten rahapussin suonenisku.
Samaa kompusta on Saunalahti, ehkä halua sitäkään kannattaa.
Hirveä on tuo Saunalahdenkin "vähennyslaskukone" jossa naiset kiljuvat kuorossa! Ei luulisi innostavan ketään. Elisan pulleat pojat oli hirvitys ja silloinkin käänsin kanavan tai suljin tv:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581