Mainoksista

nalle puh

Ärsyttävimpiä mainoksia on elisan mainokset ja miksi niitä pitää tulla joka tuutista kokoajan?

6

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne on

      aivan ihania mainoksia.

    • maija

      Elisan mainokset on vain jostain kumman syystä syvältä! varsinkin se missä se muija rupeaa laulamaan elisan palveluista! mainostomisto luulee vissiin kehitelleensä jotain mahtavaa, mutta minun sappeni kiehuu, joka kerta kun näen mainoksen! >:(

      • uhohopoi

        Minusta Suomi24:n mainokset on kaikkein säälittävämpiä: Joka ikiseen on aina tällätty hymyilevä nuoren
        naisen naama, että se hypnotisoisi miehet! Niin kuin emme sitä tajuaisi!


    • Mainoskatkot pois!

      Tv:ssä on tällä hetkellä kaksi tosi kyseenalaista mainosta:

      1) Arlan juustomainos, jossa nainen menee pesukoneen kautta lammelle. Mitä ihmeen tekemistä jollain elukalla on juuston kanssa? Ja onpa hyvä vinkki lapsille seikkailuretken toteuttamiseen
      2) Estrella perunalastumainos on niin täynnä piiloseksiä että inhottaa. Ja mitähän sillä on tekemistä lastujen kanssa?

      Eikö mainoksia enää tarkastetakaan kun tällaista roskaa pääsee maailmalle? Ei anna hyvää kuvaa myöskään tuotteiden markkinoijista ja valmistajista.

      • mainoksen epäuhri

        Heh... mua siinä mainoksessa itseasiassa huvittaa se, että se nainen sukeltaa sinne lampeen pesukoneen kautta... siis eihän se enää millään pääse sieltä pois takaisin pesukoneeseensa ja kotiinsa syömään sitä arlan ihanaa juustoa...


    • Topi ja Toivottomat

      Kun on minua vielä huijannut se antaa vielä pontta! Minä en koskaan enää moista yhtiötä kannata. HPY kun oli, hinnat olivat 20 penniä ja puhuit vaikka kuukauden samalla hinnalla. Sitten tuli rahanahneus ja ihmisten rahapussin suonenisku.
      Samaa kompusta on Saunalahti, ehkä halua sitäkään kannattaa.
      Hirveä on tuo Saunalahdenkin "vähennyslaskukone" jossa naiset kiljuvat kuorossa! Ei luulisi innostavan ketään. Elisan pulleat pojat oli hirvitys ja silloinkin käänsin kanavan tai suljin tv:n.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe