Oli huvittavaa seurata Heinäluoman entreeta ensimmäiseen EcoFin kokoukseen.
Äijä oli silmin nähden jännittynyt ja jäykkä kuin puupökkelö.
Englannin edustajan (oliko se Jack Straw?) rinnalla hän vaikutti hämmentyneeltä teiniltä, joka hädin tuskin sai sanan suustaan.
Heinäluoma oli kuin teinipoika
13
491
Vastaukset
- punaistui pahasti
...sai kätellä....
...ja ehkä tapaillaan "See you some time", sanoi Jack...
...pökertynyt Eero kysyi mitä mä sanoin, johon avustaja: SÄ sovit uuden tapaamisen.
;-)))))))- ....
aika hyvä :)
- Keskustaporvari
Eero on vähän samanlainen ihmisvauhko kuin Leena Luhtanenkin, joka niin ikään karttelee kontakteja ulkomaisiin vieraisiin.
On se ihan toista katsoa, kun Matti, Paula, Seppo, Mauri ja kumppanit tapaavat ulkomaisia kollegoitaan. Paitsi että heillä on substanssi hallussa, he osaavat myös kommunikoida vieraalla kielellä.- Otsikossa hymiö
...
- kun ei tartte...
Otsikossa hymiö kirjoitti:
...
...kun ovat Euroopan omistajia...
- Otsikossa hymiö
kun ei tartte... kirjoitti:
...kun ovat Euroopan omistajia...
...
- olla hauska!
- kun Matti, Paula, Seppo, Mauri ja kumppanit tapaavat ulkomaisia kollegoitaan. Paitsi että heillä on substanssi hallussa, he osaavat myös kommunikoida vieraalla kielellä. -
Bwaahahahahahahahahahahahah..kih...kih....kih.... - Yhdistäjä
Tämän on pakko olla (huono) vitsi? Eikös Lehtomäki ole ainoa tuosta joukosta (ellei peräti koko kepusta) joka hallitsee muitakin kieleiä kuin suomen ja kouluenglannin?
Toisaalta taisi olla Niinistö joka vastikään päivitteli sitä että nykyään suomen päättäjät pakoilevat kanssakäymistä eurooppalaisten kolleegojensa kanssa... Heh! Heh!
Sujuu se sarkasmi näköjään Keskustaporvarilta.
Matilla, Sepolla, Maurilla sujuu vieraat kielet ja on substanssi hallussa... Tämä oli koko viikon hauskin letkautus. Olet sinä sittenkin aikamoinen koiranleuka.- kaikki
Yhdistäjä kirjoitti:
Tämän on pakko olla (huono) vitsi? Eikös Lehtomäki ole ainoa tuosta joukosta (ellei peräti koko kepusta) joka hallitsee muitakin kieleiä kuin suomen ja kouluenglannin?
Toisaalta taisi olla Niinistö joka vastikään päivitteli sitä että nykyään suomen päättäjät pakoilevat kanssakäymistä eurooppalaisten kolleegojensa kanssa...osaavat Suomeakin. Koklipit puhuvat vain pirun kieltä!
- Nimetön
on aivan yhtä pihalla lintukodostaan.
- tosiaan
Matista tässä ollut kyse! Osuiko arkaan paikkaan?
- rahat hukkaan?
Äijä kävi kesällä kymmpitonnin kurssit Englannissa ja lähetteli sieltä kaikille tutuille Suomeen englanninkielisiä postikortteja.
Näin:
Hello!!
Here is good weather. Is it rainy in Finland?
regards, Mr.Eero H.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664