Asennus rinnalle ja vanha pois!

Onnistuuko?

Hei, nyt neuvoja pliis!

Mulla on vanha kannettava, "Compaq Armada 1500 -jotain".
Siinä on 96Mt keskusmuistia, 4Gt kovalevy jossa nyt C: -asemalla on Windows 98 SE ja D: -asema on tyhjillään.
Jos asennan D:lle Windows 2000 Pro-n, niin voinko huoletta poistaa C:ltä 98-sin siten, että W2K jää toimintakuntoiseksi?
Miten poisto tehdään jos se yleensä on mahdollista? :)

terkut nörteille; Liisi

4

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heittää

      ysikasin pois, niin miksi et formatoi C-asemaa ja asenna sitten W2000 puhtaalle levylle...

      • onnistuuko?

        Niin syy tuohon moiseen menettelyyni on vain se, että omistan pelkästään ns. "Päivitysversion" tuosta W2K:sta.
        Sen vuoksi pitää olla "98":si asennettuna ennenkuin voin asentaa "W2K":ta, eikä se suostu asentumaan "98":sin päälle, vaan menee omaan kansioonsa, koska se on niin erilainen järjestelmä, näin olen ymmärtänyt, saatan olla väärässäkin???

        terv. Liisi


      • onnistuuko? kirjoitti:

        Niin syy tuohon moiseen menettelyyni on vain se, että omistan pelkästään ns. "Päivitysversion" tuosta W2K:sta.
        Sen vuoksi pitää olla "98":si asennettuna ennenkuin voin asentaa "W2K":ta, eikä se suostu asentumaan "98":sin päälle, vaan menee omaan kansioonsa, koska se on niin erilainen järjestelmä, näin olen ymmärtänyt, saatan olla väärässäkin???

        terv. Liisi

        Pitäis kyllä onnistua toi päälle asenus....
        misi muuten ota w2k:n päivitysversiota myytäsi....

        Ja sitten tolle formatoidulle c:lle asennus onnistuu näin....

        siinä vaiheessa kun kone herjaa että ei löydä edellistä winnuan versiota, niin vaihdat w2k:n levyn win98:n asennus levyyn ja muistaakseni klikkaat selaa ja haet sen rompun manuaalisesti....
        sitten kone käskee jossain vaiheessa laittaa taas w2k:n asennuslevyn koneeseen.... ja homma jatkuu loppuun ihan normaalisti....


    • ammattilainen

      Voit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe