Tekopyhät liittoutuneet

Puppet Master

Wikipedia:

"Josif Stalin oli saanut Teheranissa 1943 luvan YHDYSVALTAIN ja ISO-BRITANNIAN edustajilta luvan massiivisiin pommituksiin, jolla Suomi pakotettaisiin irtaantumaan sodasta Saksan rinnalla ja suostumaan Neuvostoliiton rauhanehtoihin."

14

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen historiansa peruskoulun yläasteella lukenut tietää, että Suomi hävisi Jatkosodan.

      Vastustajina länsiliittoutuneet ja Neuvostoliitto.

      Suurin ongelma on lähinnä se, että liki kukaan ei kuuntele peruskoulun yläasteella.

      • kuitenkin...

        "Jokainen historiansa peruskoulun yläasteella lukenut tietää, että Suomi hävisi Jatkosodan. "

        Voitimme itsenäisyytemme, koska maatamme ei miehitetty. Jos jatkosodassa Tali-Ihantala olisi murtunut, olisi maamme miehitetty.

        Länsilittoutuneet olivat osaltaan auttamassa NL:oa Land-Lease avullaan, siis Suomea vastaan.
        Samalla länisliittoutuneet HÄPEÄLLISESTI sallivat puna-armeijan raiskata 20 000 saksalaisnaista Beriliinissä, ja sallivat NL:n miehittää Baltian maat ja ottaa Itä-Eurooppa hallintaansa. Tätä ei kerrota tietenkään peruskoulussa.


      • vm -38
        kuitenkin... kirjoitti:

        "Jokainen historiansa peruskoulun yläasteella lukenut tietää, että Suomi hävisi Jatkosodan. "

        Voitimme itsenäisyytemme, koska maatamme ei miehitetty. Jos jatkosodassa Tali-Ihantala olisi murtunut, olisi maamme miehitetty.

        Länsilittoutuneet olivat osaltaan auttamassa NL:oa Land-Lease avullaan, siis Suomea vastaan.
        Samalla länisliittoutuneet HÄPEÄLLISESTI sallivat puna-armeijan raiskata 20 000 saksalaisnaista Beriliinissä, ja sallivat NL:n miehittää Baltian maat ja ottaa Itä-Eurooppa hallintaansa. Tätä ei kerrota tietenkään peruskoulussa.

        Aikalaiset sanoivat että Suomi hävisi jatkosodan. Väinö Linnan keksi että Suomi tulikin toiseksi ja myöhemmin selitettiin, että tulos oli oikeastaan tasapeli, kun NL voitti sodan ja Suomi voitti rauhan. Nykyisin ollaan sitä mieltä että Suomi voitti, ja sillä sipuli. Historia elää.


      • maailman armollisin
        vm -38 kirjoitti:

        Aikalaiset sanoivat että Suomi hävisi jatkosodan. Väinö Linnan keksi että Suomi tulikin toiseksi ja myöhemmin selitettiin, että tulos oli oikeastaan tasapeli, kun NL voitti sodan ja Suomi voitti rauhan. Nykyisin ollaan sitä mieltä että Suomi voitti, ja sillä sipuli. Historia elää.

        voittaja, lahjoitti nöyryyttämälleen pienelle Neuvostoliitolle suuret maa-alueet!


      • Tavja Putin
        kuitenkin... kirjoitti:

        "Jokainen historiansa peruskoulun yläasteella lukenut tietää, että Suomi hävisi Jatkosodan. "

        Voitimme itsenäisyytemme, koska maatamme ei miehitetty. Jos jatkosodassa Tali-Ihantala olisi murtunut, olisi maamme miehitetty.

        Länsilittoutuneet olivat osaltaan auttamassa NL:oa Land-Lease avullaan, siis Suomea vastaan.
        Samalla länisliittoutuneet HÄPEÄLLISESTI sallivat puna-armeijan raiskata 20 000 saksalaisnaista Beriliinissä, ja sallivat NL:n miehittää Baltian maat ja ottaa Itä-Eurooppa hallintaansa. Tätä ei kerrota tietenkään peruskoulussa.

        http://pappa.20m.com/Roessel_28_01_1945.htm

        Puna-armeija toteutti valtaamassaan Saksassa samanlaisen etnisen puhdistuksen, kuin kommunispoliitikko Slobo-Saddam Milosevic Bosniassa.

        Tarja Halonen kiittää ja kumartaa Putinia.


      • kuitenkin... kirjoitti:

        "Jokainen historiansa peruskoulun yläasteella lukenut tietää, että Suomi hävisi Jatkosodan. "

        Voitimme itsenäisyytemme, koska maatamme ei miehitetty. Jos jatkosodassa Tali-Ihantala olisi murtunut, olisi maamme miehitetty.

        Länsilittoutuneet olivat osaltaan auttamassa NL:oa Land-Lease avullaan, siis Suomea vastaan.
        Samalla länisliittoutuneet HÄPEÄLLISESTI sallivat puna-armeijan raiskata 20 000 saksalaisnaista Beriliinissä, ja sallivat NL:n miehittää Baltian maat ja ottaa Itä-Eurooppa hallintaansa. Tätä ei kerrota tietenkään peruskoulussa.

        Paskaa.💩☠️
        Suomi hävisi sotansa.☠️
        Sotilaallinen fakta.☠️
        Piste.☠️


      • Anonyymi00012
        Demokrates kirjoitti:

        Paskaa.💩☠️
        Suomi hävisi sotansa.☠️
        Sotilaallinen fakta.☠️
        Piste.☠️

        Paskaa.💩☠️
        Neuvostoliitto romahti 1990.☠️
        Todellinen fakta.☠️
        Piste.☠️


    • Anonyymi00007

      Liittoutuneet Uhrasi omia Ihmisiä kommunisminalttarille
      stalinryssän murhaajan mielipiolen
      Se oli Suomen Tuho 1944aseiden määrä vaikka Suomi tuhosi 7sotilaalla 1700neuvosto sotilasta ja Satoja kalustoa .Tämä oli vain yksi .

    • Anonyymi00008

      Miksi Liittoutuneet pelasti kommunistisen Neuvostoliiton ja stlinin
      Ja antoi mahdollisuuden hyökätä voimalla 3000tykkiä mm.toisen kerran Suomeen.
      Tuhot oli samat kun Ukrainassa.
      Ketkä te ki NS.rauhan .

    • Anonyymi00009

      Ja sitten joitain vuosikymmeniä niitä näitä kommunistikyhästeltyään Neuvostoliitto ymmärsi lopulta tilanteensa toivottomuuden ja teki itsemurhan joulukuussa 1991.
      Semmosta se on näitten diktatuurimaiden elo ja kuolo.
      Suomi on edelleen itsenäinen valtio.

    • Anonyymi00010

      Jos Länsi oli antanut luvan pommittaa Suomi maan tasalle, niin miksi NL väitti Suomen pommittaneen Leningradia, jolla sitten perusteltiin Helsingin pommituksia?

      • Anonyymi00011

      • Anonyymi00013

      • Anonyymi00014

        No tuohan on yhtä helppo tapa saada se lupa kuin Trumpilta kaikkeenmahdolliseen sen kun satuilee vähän datshan pommittamisesta tai että Ukraina oli itse juurisyyllinen sotaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe