uskova1

vatkunta

Uskova1 on tosiuskova. Muut kaikki ja varsinkin adventistit olette väärässä. Vain uskova1 tietää mikä on totuus. Hän on aina oikeassa ja tietää aina kaiken. Hän on ensimmäinen kaikessa tiedossa. Hän on älykäs ja sanavalmis. Hän osaa puhua juuri niin kuin enemmistö ihmisistä haluaa kuulla. Mutta onko hän sittenkään oikeassa? Onko hänellä kuitenkaan Jumalan Pyhää Henkeä? Lukemalla hänen viestejään jokainen voi tehdä johtopätöksensä. Onko se että osaa taitavasti väitellä ja takertua jokaiseen huomaamaansa "epäkohtaan" jumalallista viisautta?

5

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨jonkun esimerkin

asiasta jotta on mistä voimme keskustella.
      Vihjasit jo johonkin jonka nyt pyydän tuomaan esiin.
      Meille on esiteltynä vasta h:lö ravatti ja puku päällä mutta asia jota väität vielä puuttuu.
      So, go on!!!

• On se huvittavaa, että mitään muutosta ei ole tullut.

Yli kaksikymmentä vuotta sitten tuli adventisti sanomaan, että hyvähän se on että olet uudestisyntynyt uskova, mutta sinun on vielä tultava adventistiksi, jotta pääset taivaaseen.

Yhä vuonna 2005 toistat tätä samaa:"Onko hänellä kuitenkaan Jumalan Pyhää Henkeä?" ja tuolla aikaisemmin: "Mene itseesi ja katso oletko uskossa vai epäuskossa?"

• Esko

Kaikki muut ovat väärässä, mutta ykkönen on aina oikeessa. Jesuiittain oppeja lähettelee jopa näillä sivuillakin.

Jokainen jolla on hivenen älyä kyllä huomaa milloin väärää tulta tuodaan puhtaaksi siivottuun seurakuntaan. Karta uskova ykköstä
      hän vihaa Jeesusta Nazarealaista koko sydämestään ja sielustaan. Kumpa hän tulisi tuntemaan oikean rakastavan vapahtajan

• uskon

Minä olen uskova 1,n kanssa hyvin paljon samalla aaltopituudella. Hänen teksteissään on evankeliumia, jota en adventtikirkosta löytänyt 40 vuoteen. Joten, ehkä sinullakin on vielä toivoa. Adventistien ongelma on se, ettå he eivät vielä tajua ihmisen syntisyyttä tai Jumalan pyhyyttä. Te ette tajua kuolemantuomionne korkeimmanoikeuden päätöstä josta ei ole valitusoikeutta!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      174
      4857
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3579
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3380
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3359
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2818
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2286
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe