ole jo vihdoin mies ja kerro näistä tulevista ajoista joilla olet uhkaillut vähän väliä. milloin ne tulee ja mitä tapahtuu? kerro , tämä on haaste!
wwwnational!
6
580
Vastaukset
- uruguay24
rikkoa mielenrauhaasi;)
heitä on aina ollut ja tulee olemaan
tuomiopäivän profeetat ei ole ennekään osuneet oikein missään ennustuksissaan- Anti-Rasisti
itse yrität toisten mielenrauhaa häiritä?
Ei sulla muuten paljon ollut sanottavaa taaskaan!
Ottaisin paljon mieluummin naapuriini Beyoncen ja Angelique dos Santosin kuin sinut!! Ole sitten vaikka väritön tai sian värinen!!
- PII
Nuo tulevat ajat ovat jo Helsingin keskustassa. Oranssi- ja sinitakkiset somaligangstajengit. Jos et usko mene itse katsomaan illalla.
- abc
Niin mitkä ajat?
kaupugilla näkee suomalaisia enimmäkseen erivärisissä takeissa. Pois suomalaiset kaduilta ja heti, sillä he ovat merkki että tulevat ajat ovat jo Helsingin kaduilla. Jos et usko niin mene itse katsomaan. - PII
abc kirjoitti:
Niin mitkä ajat?
kaupugilla näkee suomalaisia enimmäkseen erivärisissä takeissa. Pois suomalaiset kaduilta ja heti, sillä he ovat merkki että tulevat ajat ovat jo Helsingin kaduilla. Jos et usko niin mene itse katsomaan.Hankkiudu ensi perjantaina Rautatientorin ja Kaisaniemenpuiston paikkeille hengailemaan. Voit siinä aikasi kuluksi arvuutella tuleeko paikalle ensin sinivalko- vai oranssitakkien "gangstajengi". Tulevaisuus näyttäytyy sinulle varmasti.
- wwwnational
Kaikki toteutuu juuri niinkuin pitääkin, koko maailma on heräämässä totuuteen ja elämme suuria murrosaikoja. Ennen toista maailmansotaa ei näin näkyviä merkkejä ollut esillä.
Itse henkilökohtaisesti huomasin 90-luvun puolivälissä kansainvaelluksen alkaneen, maailman kehitys oli saavuttanut koko maapallon tietoisuuden. Väestön muutamaa prosentuaalista vähemmistöä lukuunottamatta kaikki olivat tietoisia kehityksestä, tiedostamaan kyvytöntä alkumassaa lukuunottamatta.
Muslimien vaellus oli selkeästi havaittavissa kaikkialla, kalifistien maailmanvalloitus oli alkanut. Terrorismi nosti päätään kuten myös ääri-islam normaalien tavallisen muslimi väestön parissa. Kateus oli saavuttanut tietyn pisteen ja kehitystä oli mahdotonta estää.
Kirjoitin aikanaan kuinka Eurooppaan leviää terrorismi, muslimien itsemurhapommituksista tulee arkipäivää. Ihmisiä kovin nauratti tällainen tuomiopäivän maalailu, harvat näkivät asiat samalla tavoin. Nyt tätä jo tapahtuu, ihmiset tietävät, että iskuja tulee vielä olemaan ja tästä uskontokunnasta on muodostunut Euroopalle huikea ongelma.
Hiljalleen Euroopan asenne kovenee ja tälle kehitykselle laitetaan piste, samalla korjataan muutamia muita epäkohtia. Historialla on ilkeä tapa toistaa itseään, tämä fakta ei vajaassa sadassa vuodessa muutu miksikään. Evoluution muokkaamat voimasuhteet, älykkyys, taito ja kansojen voima on muokkaantunut tuhansien vuosien aikana. Globalisaatio tekee tulevasta scenaariosta mielenkiintoisen tapahtuman. Ehkä luonnoton liikakansoitus ja liikehdintä pian loppuu, katsotaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319