rakastelua?/naimista..?

( f )

Hermothan tässä menee kun kuuntelee ihmisten juttuja siitä kuinka vanhana neitsyys "täytyy" menettää, kaikkihan tietysti kehittyvät eritahtia, mutta se että jos on fyysisesti kypsä niin eihän se tarkoita että myös henkisesti... Saako mitään nautintoa jos nai ketä vaan ja vain sen takia että menettää neitsyytensä, epäilen. Siis naiminenhan ja rakastelu aivan eri asia.. Joillekin kauhea häpeä myöntää kokemattomuutensa, mutta miksi? Ennemmin neitsyys kunnioitettava asia kuin häpeä.. Eikö tämä ensimmäinen ja unohtumaton kerta pitäisi kokea miehen kanssa jota rakastaa( tai naisen kanssa )

6

3063

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Untohtunut ensi kerta

> Eikö tämä ensimmäinen ja
      > unohtumaton kerta pitäisi kokea
      > miehen kanssa jota rakastaa( tai
      > naisen kanssa )

Voin omasta mielestäni rehellisesti vastata, että ei pitäisi. Koin ensimmäisen kerran ihmisen kanssa, jonka kanssa olen ollut sen jälkeen noin tuhat kertaa ja en muista juuri ihmeempää ensimmäisestä. Jos olisi ollut jonkun muun kanssa, niin kokemus olisi varmasti yhtä unohtumaton kuin muutamat kerrat jonkun toisen kanssa.

• ... ja se näkyy

>Joillekin kauhea häpeä myöntää
      >kokemattomuutensa, mutta miksi?
      >ennemmin neitsyys kunnioitettava
      >asia kuin häpeä..

Tosiasiahan on, että naiset haluavat tulla seksuaalisesti tyydytetyiksi, väittäävät mitä tahansa. Jos miehes on kokematon, sillä ei oikein hommat luista, tai se saa niin harvoin että se laakeaa heti niin mitä itse tekisit ??
      Sanoisitko:"Ei se mitään, onhan meillä aikaa harjoitella."
      Vaiko:"Ei se mitään, sellaista sattuu." ja seuraavana päivänä soittaisit ja sanoisit:"Ehkä sä tartteet vähä kiltimmän kuin mä, must tuntuu et tää ei tu toimimaan."

• Harvinaisuusko?

...kun menetin neitsyyteni. En ollut sitä aikaisemminkaan vartavasten "säästellyt", mutta olin aina vältellyt tilanteita, joissa olisin voinut neitsyyden menettää. Tai sitten olin jänistänyt aina viime hetkillä. Tosin luulen, että aikaisemmista mahdollisista "kumppaneista" ei yksikään olisi ollut sopivampi kuin ensimmäiseni oli. Hän oli minua kahdeksan vuotta vanhempi ja erittäin mukava ja ymmärtäväinen. Tosin en kertonut hänelle olevani neitsyt kun rakastelimme. Veritahrat sen sitten paljastivat. Hän oli vähän siitä pahoillaan, että en kertonut, mutta sanoin, että en pitänyt sitä mainitsemisen arvoisena. Seurustelimme noin puoli vuotta ja sinä aikaina sain kyllä "harjoitella" riittävästi.

Neitsyenä ollessani "pelkäsin" miehiä ja en uskaltanut olla heidän seurassaan vapautunut. Häpesin olla neitsyt. Ensimmäisen kumppanini jälkeen olo oli todella "helpottunut". Tosin seksi/rakastelu alkoi maittaa vähän liikaakin. Otin kai sit kiinni "menetettyä" elämää, kuten silloin ajattelin. Enää en niin ajattele. Nyt minusta on mukava harjoitella uusia asioita rakastellessa oman avomiehen kanssa. Ja minä saan olla onnellinen, että olen oppinut matkanvarrella mukavia juttuja seksistä, joita nyt voin tarjota kumppanilleni, jolla on vielä vähemmän kokemusta rakastelusta kuin minulla.

• Elävä
        Harvinaisuusko? kirjoitti:

...kun menetin neitsyyteni. En ollut sitä aikaisemminkaan vartavasten "säästellyt", mutta olin aina vältellyt tilanteita, joissa olisin voinut neitsyyden menettää. Tai sitten olin jänistänyt aina viime hetkillä. Tosin luulen, että aikaisemmista mahdollisista "kumppaneista" ei yksikään olisi ollut sopivampi kuin ensimmäiseni oli. Hän oli minua kahdeksan vuotta vanhempi ja erittäin mukava ja ymmärtäväinen. Tosin en kertonut hänelle olevani neitsyt kun rakastelimme. Veritahrat sen sitten paljastivat. Hän oli vähän siitä pahoillaan, että en kertonut, mutta sanoin, että en pitänyt sitä mainitsemisen arvoisena. Seurustelimme noin puoli vuotta ja sinä aikaina sain kyllä "harjoitella" riittävästi.

Neitsyenä ollessani "pelkäsin" miehiä ja en uskaltanut olla heidän seurassaan vapautunut. Häpesin olla neitsyt. Ensimmäisen kumppanini jälkeen olo oli todella "helpottunut". Tosin seksi/rakastelu alkoi maittaa vähän liikaakin. Otin kai sit kiinni "menetettyä" elämää, kuten silloin ajattelin. Enää en niin ajattele. Nyt minusta on mukava harjoitella uusia asioita rakastellessa oman avomiehen kanssa. Ja minä saan olla onnellinen, että olen oppinut matkanvarrella mukavia juttuja seksistä, joita nyt voin tarjota kumppanilleni, jolla on vielä vähemmän kokemusta rakastelusta kuin minulla.

Se on se kokeilun halu. Mua ei ainakaan kaduta tippaakaan, vaikka en ees tiennyt ekani nimee.Eipähän sitä sit ala kelaa naimisissa ollessaan et onx tää kaikkien kaa tätä samaa jyystämistä. Elämä on elämistä varten.

• Missu

Minä olin 16-v kun ANNOIN neitsyyteni pojalle, jonka kanssa olen edelleenkin yhdessä (5v) ja se oli ihanaa, kun sai itse päättää koska haluaa, ei mitään painostusta. En ole ollut muiden kanssa, eikä tee yhtään mielikään!!

• AAAHH UUHH

NAIMINEN ON ASIALLISTA... EI RAKKAUS MERKKAA MUL AINAKAAN MITÄÄN... KUN PETTÄÄ TOISTA IHMISTÄ... SE TUO HYVÄN OLON TUNTEEN... OTA OPIX VANHAPIIKA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2758
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1862
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1739
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1735
    5. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1663
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1653
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1440
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1235
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1178
    10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    Aihe