ja aivopestävissä, että porvarienemmistöisenä kansana äänestävät SOSIALISTI Halosen presidentiksi jo ensimmäisellä kierroksella, minun lojaaliuteni tätä maata kohtaan lakkaa välittömästi!
Aivan sama, vaikka venäläiset tulisivat tai lintuinfluenssa tappaisi 2/3 Suomen asukkaista, jos suomalaiset todellakin ovat näin tyhmiä ja suomettuneisuuden ajan mädättämiä, niin joutavatkin kuolla sukupuuttoon.
Jos suomalaiset on niin tyhmiä
16
930
Vastaukset
- Lyl sä tiedät
Tyhmä = joku joka ei ole samaa mieltä kanssasi.
- Tarkkaavainen
Jenkit olivat vielä tyhmempiä, kun äänestivät Halosta paljon tyhmemmän Bushin pressaksi, joten 2/3 osaa jenkeitä saisi heti kuolla lintuinfluenssaan.
- loginomi
on lähes kaikkien suomalaisten "asia ykkönen" valtionpolitiikassa! Minkähänlainen olisi suomalaisen sosiaalinen turvallisuus porvarihallinnon murjottua sitä muutaman vuoden; nytkin jo hirvittää perusturvan asteittainen alastuuppiminen!
Sosialistien empaattisuus pienen kansalaisen pulmiin ja porvarien yrittelijäisyys ja innovatiivisuus yhdessä ovat taanneet säällisen elämän kaikille kansalaisille, joten presidentti kansan suoraan valitsemana on myös tavallaan ylin "kansanedustaja " ja viimeinen turva. Sitä postia en antaisi porvarille!- Phaedra
Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.
Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.
Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "
Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.
Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan. - loginomi
Phaedra kirjoitti:
Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.
Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.
Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "
Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.
Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan.Koko sosialistinen ideologia perustuu yhteiskunnassa heikommassa olevan segmentin, yleensä palkkatyöväen ja proletariaatin aseman ymmärtämiseen, jonka kautta tiedostamiseen ja pyrkimykseen heikompien aseman revolutionääriseen kohentamiseen! Välineenä tässä on poliittinen ja ammatillinen työväenliike, eli puolueet ja ammattiyhdistykset. Näiden johtomiehet usein " herraskaistuvat" toimiessaan pitkään tehtävissään, mutta se ei ole oleellista; tärkeintä on liike kohti oikeudenmukaista yhteiskuntaa!
Nykytilanne länsimaisissa demokratioissa on kehittynyt vaiheeseen,jossa kansalaiset ovat saavuttaneet turvatun aseman, eikä varmaankaan edes Marx, Engels, tai kukaan muukaan sosialismin kehittäjistä haluaisi jatka revoluutiota pidemmälle! - loginomi
Phaedra kirjoitti:
Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.
Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.
Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "
Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.
Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan.Koko sosialistinen ideologia perustuu yhteiskunnassa heikommassa olevan segmentin, yleensä palkkatyöväen ja proletariaatin aseman ymmärtämiseen, jonka kautta tiedostamiseen ja pyrkimykseen heikompien aseman revolutionääriseen kohentamiseen! Välineenä tässä on poliittinen ja ammatillinen työväenliike, eli puolueet ja ammattiyhdistykset. Näiden johtomiehet usein " herraskaistuvat" toimiessaan pitkään tehtävissään, mutta se ei ole oleellista; tärkeintä on liike kohti oikeudenmukaista yhteiskuntaa!
Nykytilanne länsimaisissa demokratioissa on kehittynyt vaiheeseen,jossa kansalaiset ovat saavuttaneet turvatun aseman, eikä varmaankaan edes Marx, Engels, tai kukaan muukaan sosialismin kehittäjistä haluaisi jatka revoluutiota pidemmälle!
Parempaakaan, kaikkien kansalaisten puolesta toimivaa järjestelmää ei ole keksitty, eikä tulla muuten keksimäänkaan, kuin hyvinvointivaltio, ihmiskunnan ylivoimaisesti suurin saavutus! - Marx.
Phaedra kirjoitti:
Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.
Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.
Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "
Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.
Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan.Impperialismi on muuttanut persoonallisen ihmisarvon vaihtoarvoksi ja asettanut lukemattomien lupakirjoihin perustuvien ja henkilökohtaisesti ansaittujen vapauksien tilalle yhden vapauden, tunnottoman kauppavapauden.
Se on, sanalla sanoen, asettanut uskonnollisten ja poliittisten harhakuvitelmien verhoaman riiston tilalle avoimen, häpeämättömän, suoran ja raa'an riiston.
- joopa joo
Suomalaiset oikeistopuolueet ovat niin säälittäviä ettei niitä kannata porvarikaan. Kokoomuksellakin on enemmän kannatusta hienostelevien ja toivottoman vähäjärkisien duunarien kuin isorikkaiden keskuudessa. Miljardööri-Erkonkin mediaimperiumi kannattaa demareita.
Tyhmät eivät kuole koskaan sukupuuttoon, rauhaarakastavat saattavat niin tehdäkin.
Sinuna äänestäisin vähemmistöpuolueihin lukeutuvaa pressaehdokasta. Tyhmät laumaeläimet kannattavat suurten puolueiden ehdokkaita, sehän on ilmiselvää. Itse lähetän kortin Tillasen ehdokkuuden puolesta, ihan periaatteen vuoksi, vaikken häntä äänestäkään.- Utelias
Sinä varmaakin äänestät Soinia ja Halme olisi eholla, niin Halmetta. Eläköön eriarvoinen junttius.
Utelias kirjoitti:
Sinä varmaakin äänestät Soinia ja Halme olisi eholla, niin Halmetta. Eläköön eriarvoinen junttius.
Jos haluat niin kovasti tulla informoiduksi, niin paljastettakoon tämä suuri salaisuus : äänestän Heidi Hautalaa!
- huoletta
Eivät suomalaiset niin tyhmiä ole. Nämä kallupit ja muut ovat merkityksetöntä propagandaa joka johtaa harhaan vain marginaalista, täydellisten ääliöiden joukkoa.
- suomensuomalainen
Suomen kannalta merkityksetön henkilö. Sitä paitsi epäilen oletko koskaan lojaali ollutkaan tätä maata kohtaan, tuskimpa! Mitä sulle tulee mieleen vanhasta sanonnasta: "kiiltää kuin juutalaisen munat"
- vaikka
Niitä typeryksiä kyllä piisaa, mutta vähemmän kuin viime vaaleissa. halosen oksettava populismi vetelee viimeisiään.
- Late.lapista
mutta homojen adoptio-oikeus kyllä muutti mieleni.
En ole ainoa joka ajattelee näin.
Sauli Niinistö pilasi mahdollisuutensa vaaleissa. - zzzzypher
Tulette ja menette, olette kuin kuivunut ruoho, käy tuuli ylitsenne eikä teitä enään ole. Me paska-aivot nousemme maasta ja haisemme suosta, emme piittaa.
Me olemme täällä ikuisesti,
katajaisen kansan haudoilla lepää vitutuksen meri.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483