Jos suomalaiset on niin tyhmiä

Phaedra

ja aivopestävissä, että porvarienemmistöisenä kansana äänestävät SOSIALISTI Halosen presidentiksi jo ensimmäisellä kierroksella, minun lojaaliuteni tätä maata kohtaan lakkaa välittömästi!

Aivan sama, vaikka venäläiset tulisivat tai lintuinfluenssa tappaisi 2/3 Suomen asukkaista, jos suomalaiset todellakin ovat näin tyhmiä ja suomettuneisuuden ajan mädättämiä, niin joutavatkin kuolla sukupuuttoon.

16

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyl sä tiedät

      Tyhmä = joku joka ei ole samaa mieltä kanssasi.

    • Tarkkaavainen

      Jenkit olivat vielä tyhmempiä, kun äänestivät Halosta paljon tyhmemmän Bushin pressaksi, joten 2/3 osaa jenkeitä saisi heti kuolla lintuinfluenssaan.

    • loginomi

      on lähes kaikkien suomalaisten "asia ykkönen" valtionpolitiikassa! Minkähänlainen olisi suomalaisen sosiaalinen turvallisuus porvarihallinnon murjottua sitä muutaman vuoden; nytkin jo hirvittää perusturvan asteittainen alastuuppiminen!

      Sosialistien empaattisuus pienen kansalaisen pulmiin ja porvarien yrittelijäisyys ja innovatiivisuus yhdessä ovat taanneet säällisen elämän kaikille kansalaisille, joten presidentti kansan suoraan valitsemana on myös tavallaan ylin "kansanedustaja " ja viimeinen turva. Sitä postia en antaisi porvarille!

      • Phaedra

        Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.

        Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.

        Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "

        Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.

        Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan.


      • loginomi
        Phaedra kirjoitti:

        Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.

        Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.

        Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "

        Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.

        Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan.

        Koko sosialistinen ideologia perustuu yhteiskunnassa heikommassa olevan segmentin, yleensä palkkatyöväen ja proletariaatin aseman ymmärtämiseen, jonka kautta tiedostamiseen ja pyrkimykseen heikompien aseman revolutionääriseen kohentamiseen! Välineenä tässä on poliittinen ja ammatillinen työväenliike, eli puolueet ja ammattiyhdistykset. Näiden johtomiehet usein " herraskaistuvat" toimiessaan pitkään tehtävissään, mutta se ei ole oleellista; tärkeintä on liike kohti oikeudenmukaista yhteiskuntaa!

        Nykytilanne länsimaisissa demokratioissa on kehittynyt vaiheeseen,jossa kansalaiset ovat saavuttaneet turvatun aseman, eikä varmaankaan edes Marx, Engels, tai kukaan muukaan sosialismin kehittäjistä haluaisi jatka revoluutiota pidemmälle!


      • loginomi
        Phaedra kirjoitti:

        Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.

        Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.

        Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "

        Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.

        Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan.

        Koko sosialistinen ideologia perustuu yhteiskunnassa heikommassa olevan segmentin, yleensä palkkatyöväen ja proletariaatin aseman ymmärtämiseen, jonka kautta tiedostamiseen ja pyrkimykseen heikompien aseman revolutionääriseen kohentamiseen! Välineenä tässä on poliittinen ja ammatillinen työväenliike, eli puolueet ja ammattiyhdistykset. Näiden johtomiehet usein " herraskaistuvat" toimiessaan pitkään tehtävissään, mutta se ei ole oleellista; tärkeintä on liike kohti oikeudenmukaista yhteiskuntaa!

        Nykytilanne länsimaisissa demokratioissa on kehittynyt vaiheeseen,jossa kansalaiset ovat saavuttaneet turvatun aseman, eikä varmaankaan edes Marx, Engels, tai kukaan muukaan sosialismin kehittäjistä haluaisi jatka revoluutiota pidemmälle!
        Parempaakaan, kaikkien kansalaisten puolesta toimivaa järjestelmää ei ole keksitty, eikä tulla muuten keksimäänkaan, kuin hyvinvointivaltio, ihmiskunnan ylivoimaisesti suurin saavutus!


      • Marx.
        Phaedra kirjoitti:

        Tarkoitatko näitä ökydemareita, jotka tavokätisesti jakavat verotuloja ja Fortumoptioita toinen toisilleen? Voihan tätä empaattisuudeksi tosiaan kutsua, kun ainoa pääasiallinen "empatian" ja rahanjaon kohde on puoluetoveri.

        Avaa silmäsi! "Sosialismi on virkamiesten etuja ajava poliittinen ideologia, jossa virkamiesluokalle jaetaan yrittäjiltä ja keskiluokalta kerätty verokertymä.

        Vähäosaisten aseman ja etuoikeuksien puolustaminen kuuluu sosialistiseen demagogiaan vain siksi että sitä voidaan käyttää perusteluna omaisuuden kollektivisoinnille. "

        Yrittäjät ja keskituloiset ovat tämän maan proletariaatti ja päähänpotkituin ryhmä, jonka selkänahasta kustannetaan Ökydemareitten golfauslomat ja elintaso.

        Halonen edustaa tätä ökydemariutta puhtaimmillaan.

        Impperialismi on muuttanut persoonallisen ihmisarvon vaihtoarvoksi ja asettanut lukemattomien lupakirjoihin perustuvien ja henkilökohtaisesti ansaittujen vapauksien tilalle yhden vapauden, tunnottoman kauppavapauden.

        Se on, sanalla sanoen, asettanut uskonnollisten ja poliittisten harhakuvitelmien verhoaman riiston tilalle avoimen, häpeämättömän, suoran ja raa'an riiston.


    • joopa joo

      Suomalaiset oikeistopuolueet ovat niin säälittäviä ettei niitä kannata porvarikaan. Kokoomuksellakin on enemmän kannatusta hienostelevien ja toivottoman vähäjärkisien duunarien kuin isorikkaiden keskuudessa. Miljardööri-Erkonkin mediaimperiumi kannattaa demareita.

    • Tyhmät eivät kuole koskaan sukupuuttoon, rauhaarakastavat saattavat niin tehdäkin.
      Sinuna äänestäisin vähemmistöpuolueihin lukeutuvaa pressaehdokasta. Tyhmät laumaeläimet kannattavat suurten puolueiden ehdokkaita, sehän on ilmiselvää. Itse lähetän kortin Tillasen ehdokkuuden puolesta, ihan periaatteen vuoksi, vaikken häntä äänestäkään.

      • Utelias

        Sinä varmaakin äänestät Soinia ja Halme olisi eholla, niin Halmetta. Eläköön eriarvoinen junttius.


      • Utelias kirjoitti:

        Sinä varmaakin äänestät Soinia ja Halme olisi eholla, niin Halmetta. Eläköön eriarvoinen junttius.

        Jos haluat niin kovasti tulla informoiduksi, niin paljastettakoon tämä suuri salaisuus : äänestän Heidi Hautalaa!


    • huoletta

      Eivät suomalaiset niin tyhmiä ole. Nämä kallupit ja muut ovat merkityksetöntä propagandaa joka johtaa harhaan vain marginaalista, täydellisten ääliöiden joukkoa.

    • suomensuomalainen

      Suomen kannalta merkityksetön henkilö. Sitä paitsi epäilen oletko koskaan lojaali ollutkaan tätä maata kohtaan, tuskimpa! Mitä sulle tulee mieleen vanhasta sanonnasta: "kiiltää kuin juutalaisen munat"

    • vaikka

      Niitä typeryksiä kyllä piisaa, mutta vähemmän kuin viime vaaleissa. halosen oksettava populismi vetelee viimeisiään.

    • Late.lapista

      mutta homojen adoptio-oikeus kyllä muutti mieleni.

      En ole ainoa joka ajattelee näin.

      Sauli Niinistö pilasi mahdollisuutensa vaaleissa.

    • zzzzypher

      Tulette ja menette, olette kuin kuivunut ruoho, käy tuuli ylitsenne eikä teitä enään ole. Me paska-aivot nousemme maasta ja haisemme suosta, emme piittaa.
      Me olemme täällä ikuisesti,
      katajaisen kansan haudoilla lepää vitutuksen meri.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe