tätä kirjoittaessani palstalla yli 700 (!!!) uutta viestiä - siitä huolimatta en voi sanoa, että palstalla olisi väkeä kuin Mitsubishin korjaamolla, kun noita ketjuja silmäilen............
T. MM.
Olen järkyttynyt ,
10
1138
Vastaukset
- funis
*menee piiloon* hyvä seli tähän..hmmm mä jäin suustani kii...*menix läpi* *enkuli ilme*
- LonesomeMan
Piti mennä aamulla 7 aikaan nukkumaan muttei malttanu, nyt on aika finaalissa kieltämättä :)
Siis et kai koita sanoa ettei meitä vakkareita kaivata? Tietääkseni ketään ei ole pois ajettu jos on käyttäytynyt fiksusti.
- Doe-01
En le aikoihin kirjoittanut niin paljon,kuin tänään..
- Doe-01
Ulkonahan on täysikuu,ja tottahan toki se vaikuttaa huuhaalaisten käytökseen kirjoittelua lisäävästi;))
- :))
...vain sattuu olemaan runoilevalla tuulella. ;)
- yksitypy
ollut laiskaa porukkaa. Hävetä saisivat :=))))
Mikä lie kaikkia vaivaa.
Äkkiä nyt uutta tekstiä väsäämään :=))) - Joo
Ohhoh !!!!
- sen
näette
- Joo
sen kirjoitti:
näette
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&subcat=156
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122229Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712103Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411401Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086