Isaskarin poikia

ollaan kaikki

22

1767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r

      Vanhaa olettamusta....Efraim:ia on suuri osa Suomalaisista... DNA testillä selviää kuten itsellenikin on tehty...... N- linja on Efraimia ja suurella osalla suomalaismiehistä on juuri tuota N-linjaa joka siis selviää DNA testillä.... www.familytreedna.com Hebrew/Finnish Project Mannerheim tiesi että polveudumme Israelin jostain 10 kadonneesta sukukunnasta ja oletti että olemme nimenomaan Isaskarin poikia.....Noh, jotkut ehkä voi olla, kuten on Leeviläis sukua löytynyt Suomesta myös.... Itse asiassa 9 heimoa on Suomesta löytynyt...Itse olen Efraim:n jälkeläinen !

    • 11+8

      Isaskarin jälkeläisiä, sukujensa mukaan olivat Toolasta toolalaisten suku.
      Puvvasta puunilaisten suku. Jaasubista jaasubilaisten suku, Simronista simronilaisten suku.

      Nämä olivat Isaskarin suvut.

      Puunilaiset olivat karthagolaisia , Tunisia nousi Karthagon raunioista .

    • ziz77us

      Mutta Juutalaisia assu joka maailman kolkassa, katsoin että noin 5% Australian väestöstä on Juutalaisia, mahtaa olla suurin osa Englannista muuttaneita.

      • Jose30

        DNA tutkimus. Miten ja missä sen saa ja mitä maksaa?


      • Israelson (Ei kirj.)
        Jose30 kirjoitti:

        DNA tutkimus. Miten ja missä sen saa ja mitä maksaa?

        En tiedä onko nämä aivan uusimpia yhteystietoja, on kopiotua.....

        Tilaa näyte tästä nettiosoitteesta:
        https://www.familytreedna.com/surname_join.aspx?code=N51169&special=True&projecttype=DG&ftdna_ref=134

        NÄYTTEEN TILAUS. Näyte tilataan omalta tietokoneelta, jonka jälkeen FamilyTreeDNA lähettää USA:sta kotiisi kirjekuoren, jossa on näyteputket. Otat posken limakalvolta tikulla näytteet putkiin. Kirjeessä on suomenkieliset ohjeet.

        Pistät näyteputket takaisin saamaasi kirjekuoreen ja postiin USA:han tutkimuslaboratorioon. Noin 8 viikon kuluttua tulokset tulevat kotikoneellesi. Huolehdi siitä, että e-mail osoitteesi on mahdollisimman pysyvä.Tuloksia voi tippua koneellesi seuraavan 25 vuoden aikana!

        Tulokset ovat luottamuksellisia. Tarvitset hieman englannin kielen ja atk –taitoja tai ystävän, joka voi auttaa. Ja muista pistää kädet ristiin, ja lisäksi hitunen huumoria sekä pieni pisara kärsivällisyyttä, ne auttavat ihmeellisesti. Onnea!

        TILAUSLOMAKKEEN TÄYTTÄMINEN. Prefix: Mr=Mies, Mrs=Rouva, Mss=Neiti, First Name=Etunimi, Middle Name=Keskimmäinen nimi, Last Name=Sukunimi, Suffix=Jätä tämä tyhjäksi, Address 1= Kadun nimi, Address 2= Jätä tämä kohta tyhjäksi, City= Kaupunki tai paikkakunta, State or other= Jätä tämä kohta tyhjäksi, Postal code= Postinumerosi, Country= Finland, Phone= pistä eteen 358 ja sitten oma puhelinnumerosi ilman ensimmäistä 0:llaa, Email = sähköpostiosoite, jonne tulokset saapuvat, Re-email = Toista sähköpostiosoitteesi (tämä on tärkeä kohta, sillä ellet kirjoita uudelleen e-mail –osoitettasi, syntyy hankaluuksia), Additional email= toinen email –osoite, jos sellainen sinulla on käytössä, Fact&Genes= Jos ruksaat tämän kohdan, saat tiedotteita in English, Paymenet: Credit Card= Luottokortti, tai jos ruksaat kohdan Invoice= mene pankkiisi joka hoitaa maksuliikenteen USA:han, Gender= Sukupuoli: Male= Mies ja Female=Nainen,

        TESTITYYPPI Type of Test, DNA perustesti, josta on hyvä lähteä liikkeelle on tämä:

        NAISET JA MIEHET: MtDNA Male or Female maternal Ancestry Test (saadaan selville testinottajan äitilinja, ei isälinjaa).

        VAIN MIEHET: Kannattaa ottaa testi, jossa saadaan heti selville sekä isä- että
        äitilinja. Tällainen testi on: Y DNA 12 mtDNA male 12 marker Paternal test &
        Maternal Match,Testityyppien valinnasta voi tarvittaessa neuvotella lähemmin administraattorin kanssa:pekka.lyyranen(at)hotmail.com
        Pakkauksessa on selkeät ohjeet suomeksi näytteen ottamisesta. Alla kuvasarja ko. ohjeesta. Näytehän otetaan posken limakalvolta.

        lähde:
        http://jarmo10.org/Israelin paluu.htm

        http://www.familytreedna.com/group-join.aspx?code=N51169&Group=HebrewFinnishProject

        http://www.fkf.net/Kadonneet/


      • Israelson (Ei kirj.)
        Israelson (Ei kirj.) kirjoitti:

        En tiedä onko nämä aivan uusimpia yhteystietoja, on kopiotua.....

        Tilaa näyte tästä nettiosoitteesta:
        https://www.familytreedna.com/surname_join.aspx?code=N51169&special=True&projecttype=DG&ftdna_ref=134

        NÄYTTEEN TILAUS. Näyte tilataan omalta tietokoneelta, jonka jälkeen FamilyTreeDNA lähettää USA:sta kotiisi kirjekuoren, jossa on näyteputket. Otat posken limakalvolta tikulla näytteet putkiin. Kirjeessä on suomenkieliset ohjeet.

        Pistät näyteputket takaisin saamaasi kirjekuoreen ja postiin USA:han tutkimuslaboratorioon. Noin 8 viikon kuluttua tulokset tulevat kotikoneellesi. Huolehdi siitä, että e-mail osoitteesi on mahdollisimman pysyvä.Tuloksia voi tippua koneellesi seuraavan 25 vuoden aikana!

        Tulokset ovat luottamuksellisia. Tarvitset hieman englannin kielen ja atk –taitoja tai ystävän, joka voi auttaa. Ja muista pistää kädet ristiin, ja lisäksi hitunen huumoria sekä pieni pisara kärsivällisyyttä, ne auttavat ihmeellisesti. Onnea!

        TILAUSLOMAKKEEN TÄYTTÄMINEN. Prefix: Mr=Mies, Mrs=Rouva, Mss=Neiti, First Name=Etunimi, Middle Name=Keskimmäinen nimi, Last Name=Sukunimi, Suffix=Jätä tämä tyhjäksi, Address 1= Kadun nimi, Address 2= Jätä tämä kohta tyhjäksi, City= Kaupunki tai paikkakunta, State or other= Jätä tämä kohta tyhjäksi, Postal code= Postinumerosi, Country= Finland, Phone= pistä eteen 358 ja sitten oma puhelinnumerosi ilman ensimmäistä 0:llaa, Email = sähköpostiosoite, jonne tulokset saapuvat, Re-email = Toista sähköpostiosoitteesi (tämä on tärkeä kohta, sillä ellet kirjoita uudelleen e-mail –osoitettasi, syntyy hankaluuksia), Additional email= toinen email –osoite, jos sellainen sinulla on käytössä, Fact&Genes= Jos ruksaat tämän kohdan, saat tiedotteita in English, Paymenet: Credit Card= Luottokortti, tai jos ruksaat kohdan Invoice= mene pankkiisi joka hoitaa maksuliikenteen USA:han, Gender= Sukupuoli: Male= Mies ja Female=Nainen,

        TESTITYYPPI Type of Test, DNA perustesti, josta on hyvä lähteä liikkeelle on tämä:

        NAISET JA MIEHET: MtDNA Male or Female maternal Ancestry Test (saadaan selville testinottajan äitilinja, ei isälinjaa).

        VAIN MIEHET: Kannattaa ottaa testi, jossa saadaan heti selville sekä isä- että
        äitilinja. Tällainen testi on: Y DNA 12 mtDNA male 12 marker Paternal test &
        Maternal Match,Testityyppien valinnasta voi tarvittaessa neuvotella lähemmin administraattorin kanssa:pekka.lyyranen(at)hotmail.com
        Pakkauksessa on selkeät ohjeet suomeksi näytteen ottamisesta. Alla kuvasarja ko. ohjeesta. Näytehän otetaan posken limakalvolta.

        lähde:
        http://jarmo10.org/Israelin paluu.htm

        http://www.familytreedna.com/group-join.aspx?code=N51169&Group=HebrewFinnishProject

        http://www.fkf.net/Kadonneet/

        DNA testi paketin käyttö video - DNA Test Kit Instructions

        http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AN07Adpu7Bs

        http://www.familytreedna.com/test-instructions.aspx

        http://jarmo10.org/kartat.htm

        http://www.familytreedna.com/group-join.aspx?code=N51169&Group=HebrewFinnishProject


      • aito israelson
        Jose30 kirjoitti:

        DNA tutkimus. Miten ja missä sen saa ja mitä maksaa?

        Ei mikään DNA- tutkimus kerro onko joku yksittäinen henkilö juutalainen vai ei, ja Familytree kertoo tämän myös selkeästi jo esitteessään .Ellei perheesi ole juutalainen tai äitisi äidinpuoleinen suku ,asia jonka jokainen Suomessa voi kirkonkirjoista selvittää ellei muuten tiedä -et ole juutalainen. Jos saat selvityksen jossa sinulle sukua oleva porukka on nimeltään Kohn, Horwitz tai Millman sitten sinun pitää kysyä vanhemmiltasi oletko ehkä synnytyssairaalassa vaihtunut sen viereisen huoneen synnyttäjän vauvaan.


    • Israelson (Ei kirj.)
      • Kiitos hyvälYHWH:lle

        Hyviä kuvia ja linkkejä tussa facebook ryhmässä. Kiitos ylläpitäjille.


    • 19+14

      Kun olette niin heimoa, niin heimoa, niin muistakaa sekin, että jumalaton meno Jacobissa ei tarkoita, että se olisi Juudassa.

      • priske*

        Joo. Kateus vie kalatkin vedestä. Nämä juuri ovat mitä suurimmassa määrin korvausoppisia. Suomalaiset eivät ole Isaskarin jälkeläisiä, mutta Jeesuskin varoitti, että viimeisinä päivinä tulee eksyttäjiä. Tuo Jarmo on eräs näitä päähuijareita suomalaisen "messiaanisuuden" taustalla ja tekee kavereineen isoa rahaa, myyden maata juutalaisilta. Ei siis mikää todella kiva mies, eikä Israelin ystävä.

        Heillä on oma foorumi, jossa he houkuttavat sylkynäytteitä lähetettäviksi "laboratorioihin" ja juutalaisia kadehtivat savolaiset maksavat vääristä papereista. Siellä eräs pohjanmaalainen nainen yritti väen väkisin kaupata minulle osoitetta Amerikkaan, jonne muka pitäisi räkänäyte lähettää. Eiköhän se olisi liene jäänyt Pohjanmaalle ja muija lähettäny mulle komeat paperit, mutta en sentään mennyt heidän halpaansa. Jos se olisikin lähtenyt "Amerikkaan" asti, niin sieltä on kuulemma lähetetty suomalaiselle koirallekin Isaskarin paperit. Eivät erota ihmistä eläimestä, mutta "Isaskarin" suomalaisesta torpan kakarasta. Sellainen "laboratorio".

        Nämä huijarit eivät ole kristittyjä, vaan koko toiminta on syntyperäisiä juutalaisia vastaan suunnattua. Ei kukaan todellinen juutalaisten ystävä halua anastaa itselleen Jumalan juutalaisille määräämää perintöosaa. Nämä pienisieluiset huijarimiehet ja heidän samanlaiset Israel-vastaiset pikkurottansa heidän ympärillänsä eivät vain itse pyri anastamaan lasten pöydästä, vaan ovat rakentaneet mitä uskomattomimman pseudo-historian huijauksensa ympärille, sellaisen, jota kukaan aito historioitsija ja kielitieteilijä ei unissaankaan tunnustaisi. He vetoavat alamieliseen, kouluttamattomaan, alati kateelliseen Suomen kansan pohjimmaiseen rahvaaseen, jolle kaikki taikatemput menevät aina kuin häkää ja eivät tervettä oppia siedä. Kaikki erilainen kiehtoo, vaikka se olisi saa'tanasta. He eivät ole uudestisyntyneitä vedestä ja Hengestä, jos he olisivat he eivät valhetta tunnustaisi. Jeesus Itse edelleenkin kääntää heille selkänsä, Kristus itse ei heitä tunne.

        Seurasin sitä touhua aikani, kunnes vaadin profiilini sieltä poistettavaksi. Minulla siis on ihan omakin kokemukseni messiaanisista huijareista.


      • priske*
        priske* kirjoitti:

        Joo. Kateus vie kalatkin vedestä. Nämä juuri ovat mitä suurimmassa määrin korvausoppisia. Suomalaiset eivät ole Isaskarin jälkeläisiä, mutta Jeesuskin varoitti, että viimeisinä päivinä tulee eksyttäjiä. Tuo Jarmo on eräs näitä päähuijareita suomalaisen "messiaanisuuden" taustalla ja tekee kavereineen isoa rahaa, myyden maata juutalaisilta. Ei siis mikää todella kiva mies, eikä Israelin ystävä.

        Heillä on oma foorumi, jossa he houkuttavat sylkynäytteitä lähetettäviksi "laboratorioihin" ja juutalaisia kadehtivat savolaiset maksavat vääristä papereista. Siellä eräs pohjanmaalainen nainen yritti väen väkisin kaupata minulle osoitetta Amerikkaan, jonne muka pitäisi räkänäyte lähettää. Eiköhän se olisi liene jäänyt Pohjanmaalle ja muija lähettäny mulle komeat paperit, mutta en sentään mennyt heidän halpaansa. Jos se olisikin lähtenyt "Amerikkaan" asti, niin sieltä on kuulemma lähetetty suomalaiselle koirallekin Isaskarin paperit. Eivät erota ihmistä eläimestä, mutta "Isaskarin" suomalaisesta torpan kakarasta. Sellainen "laboratorio".

        Nämä huijarit eivät ole kristittyjä, vaan koko toiminta on syntyperäisiä juutalaisia vastaan suunnattua. Ei kukaan todellinen juutalaisten ystävä halua anastaa itselleen Jumalan juutalaisille määräämää perintöosaa. Nämä pienisieluiset huijarimiehet ja heidän samanlaiset Israel-vastaiset pikkurottansa heidän ympärillänsä eivät vain itse pyri anastamaan lasten pöydästä, vaan ovat rakentaneet mitä uskomattomimman pseudo-historian huijauksensa ympärille, sellaisen, jota kukaan aito historioitsija ja kielitieteilijä ei unissaankaan tunnustaisi. He vetoavat alamieliseen, kouluttamattomaan, alati kateelliseen Suomen kansan pohjimmaiseen rahvaaseen, jolle kaikki taikatemput menevät aina kuin häkää ja eivät tervettä oppia siedä. Kaikki erilainen kiehtoo, vaikka se olisi saa'tanasta. He eivät ole uudestisyntyneitä vedestä ja Hengestä, jos he olisivat he eivät valhetta tunnustaisi. Jeesus Itse edelleenkin kääntää heille selkänsä, Kristus itse ei heitä tunne.

        Seurasin sitä touhua aikani, kunnes vaadin profiilini sieltä poistettavaksi. Minulla siis on ihan omakin kokemukseni messiaanisista huijareista.

        Matteus 15:21-28
        21 Ja Jeesus lähti sieltä ja vetäytyi Tyyron ja Siidonin tienoille.
        22 Ja katso, kanaanilainen vaimo tuli niiltä seuduilta ja huusi sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda minua. Riivaaja vaivaa kauheasti minun tytärtäni."
        23 Mutta hän ei vastannut hänelle sanaakaan. Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen: "Päästä hänet menemään, sillä hän huutaa meidän jälkeemme".
        24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
        25 Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta minua".
        26 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".
        27 Mutta vaimo sanoi: "Niin, Herra; mutta syöväthän penikatkin niitä muruja, jotka heidän herrainsa pöydältä putoavat".
        28 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi, tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot". Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.


    • 12+7

      Älä nyt esitä.
      Kaiken aikaa siekin väität olevasi heimoaan.

      • priske*

        Enhän väitä. En ole koskaan väittänyt olevani Isaskarin heimoa, en usko k.o. heimoon.

        Minulla on esivanhempia, joilla on sukutaulussa nimet, Venäjän, Saksan ja Baltian juutalaisia. Ne ei oo Virtasia, vaan ihan Euroopan juutalaiset nimet.


      • priske*

        Sitäpaitsi, olen täällä ymmärtänyt, lähinnä aito israelsonin kirjoituksista, etten juutalaisuuden mukaan ole nk. juutalainen, vaan pikemminkin eräiden juutalaisten jälkeläinen, onhan minulla muitakin sukujuuria. Siksi aina kirjoitan itsestäni rehellisesti: "olen juuriltani osin juutalainen", tämä lukee kaikessa, mitä olen omista juuristani kirjoittanut. En siis väitä "olevani juutalainen", vaan aina: "juuriltani osin juutalainen".

        Tottakai vanha juutalainen veri vaikuttaa myös minussa, silloin voin sanoa: "puhun tässä juutalaisena..." koska sitäkin tietysti olen, en kuitenkaan uskonnollisessa mielessä, ainoastaan geneettisessä. Vanhan Aben jälkeläinen.


    • 17+4

      Miksi Kuolleenmeren kirjakääröt eivät puhu mitään Jeesuksesta ?

      Häntä ei ilmeisesti ole ollutkaan.

    • 14+9

      Olen lukenut niitä.

      Kysyinkin sinulta, miksi luulet, että siellä ei puhuta mitän jeesuksesta ?


      Sensijaan Suuri Jesaja Selaa...

      Jesajan puheita tungetaan yleensä jeesuksen suuhun.

      Eräs kristitty kirjoitti pitkän pätkän Jesajaa, mutta kiitti Jeesusta.
      Kysyin häneltä; miksi noin teet , kiität Jesajan sanoista jeesusta. Hän sanoi, että vanhaa testamenttia luetaan Jeesuksen läpi.

      Eihän se ole oikein, se on väärin. Jesajan sanat ovat Jesajan sanoja ja kunnia sinne minne kunnia kuuluu.

      • priske'

        Jesh. Jos nyt vastaisin tuohon, niin koko foorumin juutalaisjengi alkaisi huutaa, että "tyrkytän".

        En tyrkytä. Kristityt siis lukevat myöskin nk. Vanhaa Testamenttia, mutta näkevät siinä, historian lisäksi monikerroksisuuden, joka samalla profetoi tulevasta Messiaasta. Jesajankin profeetallinen puhe on siis monikerroksinen: profetia sen hetken tilanteeseen, mutta myöskin tulevaan, sekä myös Messiaaseen liitettynä. Monet VT:n profetiat ja kirjoitukset nähdään todisteena Jeesuksen messiaanisuudesta, sillä ne historiallisesti nk. napsaavat yhteen Hänen eletyn elämänsä kanssa.

        En käännytä, en tyrkytä, vastasin vain kysymykseen.


    • 7+1

      Se että 'nähdään' johtuu vain siitä, että muuta ei ole kristillisissä piireissä saanut nähdä.

      Se on ollut lailla kiellettyä, muuten kirkko olisi romahtanut aika päiviä sitten.

      Totuuden näkeminen ja kyseenalaistaminen on ollut rikollista toimintaa ja kritillisen jumalan pilkkaa.

      • priske*

        Nii-i. Niinpä niin.


    • Anonyymi

      Jumala palauttaa takaisin Israeliin patriarkka Jaakobin geneettiset jälkeläiset.
      Jumala muistaa ja tietää heidät aina tuhansiin sukupolviin asti.
      Olkaa huoleti sen asian kanssa. Kaikki tapahtuu Jumalan suunnitelmien ja aikatalun mukaan. Asia on Korkeimman kädessä, oikeassa kädessä.

      yst. terv: Israelson

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe