vietävästi kun omassa mielessä syntyneet ideat lainataan ilman lupaa toisiin tarkoituksiin.
Kuinka usein huomataan että jokin omaperäinen lausahdus leviää kulon tavoin toisen tuulettamana?
Kuinka usein huomataan että omasta rakennelmasta on nyysitty palikka naapurin kivijalkaan?
Kuinka usein kerrataan samoja asioita erilaisin sanakääntein tai tarkoituksin?
Kuinka usein huomataan että oma "hyvä ajatus" nyysitään toisen juttuun?
Kuinka usein ajattelet sellaisen tapahtuneen vahingossa,alitajuisesti tai vain rehellisesti..joskus jopa ihmisetkin ovat samaa mieltä asioista.
Kiukuttaa suunnattomasti kun näillä palstoilla sanotaan...taas tuota samaa vanhaa juttua.
Pitäisi muistaa etteivät kaikki ole olleet täällä aikojen alusta asti!
Enpä usko että yksikään uusi ihmisparka joka tänne eksyy,selaa kaikki kirjoitukset läpi ennen näppiksen käyttöä.
Vai onko tänne oikeus kirjoitella vain vanhoilla pieruilla jotka ovat kyllästyneet kaikkiin aiheisiin ja jopa toisiinsa?
Avausten tekoa ei myöskään ole rajattu.Lähetä nappi vain vinkumaan jos tuntuu siltä.
Kritiikkiä on turha pelätä,se kuuluu asiaan.
Ja tämähän ei sitten liittynyt piiruakaan tuohon alempana olevaan laivan upotukseen vaikka pieni hienotunteisuus ainakin vakkaraiden kesken toisi hieman ystävällisemmän vaikutelman niille kaivatuille ulkopuolisille joista paljon puhutaan ja puheissa kaivataan.
Onhan tämä touhu vähän sisäänpäin lämpiävää mutta tämänkin nuotion ääreen mahtuu lämmittelemään vaikkei heti tanssia halua.
jurppii...ko
10
850
Vastaukset
- harvinaisen
oikeassa.Minäkin olen lueskellut noita kivoja ketjuja viime päivinä ja ajatellut, että ompa täällä mukavia ihmisiä. ja sitten yhtäkkiä töks .joku sanoo jotain ihmeellistä,ottaa ns. herneen nenään ja tunnelma on pilalla.
- MillaN
...otin herneen nenääni ja jopa niin rankasti, että pyysin ylläpitoa poistamaan oman avaukseni...toivottavasti se lentää bittiavaruuteen mahdollisimman nopeasti.
Anoska voi jatkaa aiheesta omassa avauksessaan.
*ugh...olen käärmeissäni ja sanonut tästä asiasta viimeisen sanani...loput voidaan hoitaa Huuhaalla jos jotain hoidettavaa on...öitä*
- iisisti nyt
kyllä se siitä, laske kymmeneen tai sataan
- MillaN
...huomenta...minä en ole tämän avauksen kirjoittaja. Kun minulla on sanottavaa, sanon sen omalla nikilläni.
- pari avausta
samaa asiallista teemaa varioiden kuin sata valitusta siitä että vakkarit sitä tai puskikset tätä tai että kuka taas ties mitä.
- sipuliino
Tämän avauksen ei ollut tarkoitus aiheuttaa nujakointia mihinkään suuntaan.Ei myöskään paheksua kenenkään avaajan kirjoituksia tai aiheita.
Tarkoitus oli herättää keskustelua rekisteröitymisestä ja avauksien teosta.Itse en tunne tarvetta rekisteröityä.Olen sitten ilmeisesti ns.puskasta puhuja.Kirjoitan aika harvoin ja mielestäni asia on tärkeämpi kuin nimimerkki joka kirjoittaa asiaa.
Onko nimimerkitön kirjoittaja huonompi tai ovatko hänen ajatuksensa vähemmän keskustelua herättäviä kuin rekisteröityneen.Valitettavasti aika usein vaikuttaa siltä.
Tuo lopun viittaus laivanupotukseen ei ole kantaa ottava vaan esimerkki miten helposti keskusteluissa voi tahallaan tai tahattomasti avausten aiheet sivuta tai upottaa toisensa.
En ole MillaN mutta en myöskään ole rekisteröitynyt enkä aio rekisteröityä vain sen vuoksi että olisin luotettavampi? oudoille ihmisille tai että minut otettaisiin vakavasti.
Tämä oli oma mielipiteeni ja kirjoitus kumpusi tunteista joita keskustelut herättivät niitä lukiessani.- uskottavaa
hah hah.
- Jermu
uskottavaa kirjoitti:
hah hah.
jos vaikka...>Potkis
- tnt
ja pokka pitää.
- viljoo
näkyny?On sellaisia lausahduksia jotka tarttuu vaikka ei tietoisesti halua "nyysiä" toiselta mitään.
Samoin luetut,kuullut ja koetut asiat tai osia niistä iskostuu alitajuntaan.Välillä ne vain putkahtelevat ulos,joskus väärässä paikassa tai väärällä hetkellä.
Jos haluaa pitää jonkun ihan omana juttunaan..on oltava vaiti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060