Onko se Jarkko Valtee mies vai nainen. Onko hänen oikea nimensä Jarkko Valtee siis vai onko se jokin taiteilijanimi. Onko hänellä seksuaalii identiteettiin liittyviä ongelmia vai eikö ole. Jos hän on terve ja suurinpiirtein tietää kumpaa sukupuolta on vaikkakin kuljeskelee välillä naisten vaatteissa, niin ihailen hänen itsetuntoaan, sillä sen täytyy olla vahva
Onko Valtee mies vai nainen?
6
1440
Vastaukset
- RetroChic
Drag-taiteilija. Itse asiassa Taiteilija isolla teellä.
Siis niin pro jätkä kuin olla voi. Suosittelen lämpimästi Jarkon showta kaikkein paatuneimmillekin heteroille, niin naisille kuin miehillekin. Keventävä kokemus!
Itse naispuolisena olisin miltei valmis tappamaan samanlaisista sääristä... ;)- InlineFour
Woman77 kirjoitti:
Homo/freak-kiintiö on saatu siis Idolsissakin täyteen. Luulisi että tuomareiden pitäisi olla musiikkialan ammattilaisia, mutta ehkä sieltä ei löytynyt sopivaa homppelia.
- RetroChic
InlineFour kirjoitti:
Homo/freak-kiintiö on saatu siis Idolsissakin täyteen. Luulisi että tuomareiden pitäisi olla musiikkialan ammattilaisia, mutta ehkä sieltä ei löytynyt sopivaa homppelia.
Jarkon homoudesta sen enempää kuin me muutkaan.
Jätkä vaan tekee ihan loistavaa showta Drag-taiteilijana. Se ei vielä kerro miehestä ja seksuaalisesta suuntautumisesta mitään.
Tietääkseni oma miehenikin on ihan straight ja itsekin koen olevani "normaali", vaikka joskus naamiaisiin pukeudutaankin hän naiseksi ja minä mieheksi. Eikä siinä takana mitään kicksejä ole, kunhan pidetään hauskaa.
Sinä ahdasmielinen! >:( - manoliito-orava
en ymmärtänyt, siis juoko se Valdee teetä? ja miksi sä itsesi tappaisit jonkun säären takia??
mitä tarkoittaa pro jätkä? onko se joku mopoilutermi? - RetroChic
manoliito-orava kirjoitti:
en ymmärtänyt, siis juoko se Valdee teetä? ja miksi sä itsesi tappaisit jonkun säären takia??
mitä tarkoittaa pro jätkä? onko se joku mopoilutermi?Vedä se tulppa ahteristas ni helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872