= anna Eriksonin, Katariina Hännisen ym. suomalaisten naislaulajien kopio. Kaikki he kuulostavat ääneltään samalta ja näyttävät samalta. tämän iltainen äänestys näytti sen miksi heidän pitää pysyä pinnalla. Persoonalla ei niin väliä suomalaisille epämusikaalisille ihmisille, kunhan näytää hyvältä ja laulaa samalla tavala kuin mihin on radiossa yleisesti totuttu.
Katri
12
2006
Vastaukset
- näin on
kyllä ne levyjen ostajat jo kuuntelevat levyjä eri tavalla
- rock´n roll
Älkää laulun perusteella määrätkö ketä laulaja muistuttaa. Suomen Idolsissa etsitään kunnon popparia. KOmmentoikaa sitten vasta kun Katri on vetänyt jonkun rock kappaleen englanniksi!!!
Olen sata varma että pyörrätte puheenne.
Veti eilisen kappaleenkin niin mahtavasti, ääntä löytyy ja ei todellakaan matkinut kappaleen oikeaa esittäjää!!
Kateelliset taas täällä kirjoittelee!!- Lelle
Eikö muka matkinut? Minun kuulemani perusteella matki ihan häiritsemiseen asti, äänensävyä myöten, Marja Kiiskilää. Luulin että tuomarit ottaa tuon asian esille, mutta Nina Tapiohan sanoi, ettei ole kuullut koko laulua, joten ei tietysti voinutkaan ottaa. Erittäin hyvin Katri sen esitti, mutta oli se kyllä täydellinen kopio. Olisko korvissani siis jotain vikaa, kun muut kuulevat hänessä ihan muita laulajia?
- näkeehän sen
Kauniimpi kuin Anna Erikson, luonnollisempi. Vaatimattoman oloinen, upea tulkitsija. Kaunis ääni, äänenväri aivan värisyttävä - tulkitsi paljon suuremmalla tunteella kuin Anna koskaan. Sai minut ja mieheni kyyneliin. Ja lauloi nuotilleen, toisin kuin edellisen erän voittaja. Ronikin oli hyvä ja lauloi nuotilleen, mutta tylsähkö pop-ääninen ja biisivalintakin jäi jalkoihin.
Innolla odotan mitä tulevaisuudessa kuullaan Katrilta, oli meinaan niin loistava biisivalinta että pianistikin oli aivan fiiliksissä!- samaa mieltä..
musta katri oli paras.. Roni oli myös hyvä, mutta samanlainen ääni kun kaikilla poikabändiläisillä aina.. Nuoret tytöt varmaan tykkää joo.. mutta musta oli hyvä että katri pääsi.. HYVÄ KATRI..TSEMPPIÄ..
- sunnuntaimuusikko
tuli kieltämättä mieleen, mutta jokatapauksessa tulkinta oli herkkyydessään loistava. Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä jatkossa seuraa...
- Tom
On tuo Katri ollut alusta asti mun suosikki! Vähän pelkäsin että pikkutytöt äänestää Ronin jatkoon mutta oikein kävi! Ja varmasti Roni pääsee finaaliin "villillä kortilla"!
Aivan ihana on tämä Katri, suloinen kuin koiranpentu ja ääni aivan käsittämättömän kaunis! Ainoa esiintyjä joka on saanut kyyneleet silmäkulmaan kisan tässä vaiheessa! Jas olen kuitenkin 30 mies joka ei ihan helpolla tunteitaan näytä! - mää
Tom kirjoitti:
On tuo Katri ollut alusta asti mun suosikki! Vähän pelkäsin että pikkutytöt äänestää Ronin jatkoon mutta oikein kävi! Ja varmasti Roni pääsee finaaliin "villillä kortilla"!
Aivan ihana on tämä Katri, suloinen kuin koiranpentu ja ääni aivan käsittämättömän kaunis! Ainoa esiintyjä joka on saanut kyyneleet silmäkulmaan kisan tässä vaiheessa! Jas olen kuitenkin 30 mies joka ei ihan helpolla tunteitaan näytä!Katri on ollut munkin suosikki alkukarsinnoista asti..sillä on niin upee ääni ja se on niin sulonen ja kun se veti eilen sitä biisiä ni menin kyllä ihan sanattomaksi..mut tosiaan pelotti että pikkutytöt äänestää ronin jatkoon, mutta kansa osaskin yllättää positiivisesti :)
- Von-Bruker
ihana nainen, kävisin...
- Calder
Missä? Asia tuli selväksi...eli sinä siis kävisit. oukei...minäkin kävisin, mutten vielä tiedä missä ja kenen kanssa. Joo, on ne naiset ihania ja on myös ilmoja pidelly viime aikoina...
- Von-Bruker
Calder kirjoitti:
Missä? Asia tuli selväksi...eli sinä siis kävisit. oukei...minäkin kävisin, mutten vielä tiedä missä ja kenen kanssa. Joo, on ne naiset ihania ja on myös ilmoja pidelly viime aikoina...
Sekositko? :-)
- Calder
Von-Bruker kirjoitti:
Sekositko? :-)
...voipi hyvinkin olla, tai sitten olen seonnut jo ajat sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015