Kuinka kysytään kansalta, pitäisikö liittyä Natoon.
Kun, ei yksikään puoluejohtaja sitä tiedä.
Vai tietääkö esim. Katainen,
pitäisikö aloittaa neuvottelut Natoon liittymiseksi,
heti
vai vasta ensivuonna,
vai vuonna 2007.
Pitääkö liittyä Natoon, kysytään kansalta
6
122
Vastaukset
- Pyssytön
Jos haluat itse, tai lähettää lapsesi sotimaan Georgelle öljyä lisää, liity ihmeessä HETI.
- demarien vihollinen no1
..vapaassa euroopassa kirjoittelemassa jenkki kritiikkiä?
Usa on auttanut meidät natsivallan alta sekä kylmänsodan voittajana. Jos Neuvostoliitolla ei olisi ollut jenkkejä vastapelurina, kuvitteletko tosissasi olevasi jonkinlaisen koneen ääressä kirjoittelemassa. Olisit ilman jenkkiä ja niitä kymmeniä tuhansia kuolleita amerikkalais- sotilaita kuokkimassa pienen kyläpahasen mutavellista raittia.......
Annetaan nyt Irakilaisillekkin oikeus vaatia elämää ilman diktaattoreita, eikö ole hullua ,että kaltaisianne joku viitsii pelastella ja saa siitä omituista kritiikkä jatkuvasti...? - voisi liittyä
yksityishenkilönä, niin olisin liittynyt jo NATO:n perustamisvuonna!!!
- Olen oikeistossa ja muut vä...
voisi liittyä kirjoitti:
yksityishenkilönä, niin olisin liittynyt jo NATO:n perustamisvuonna!!!
Katoitteko sunnuntain puoli 9. uutisia. Siinä esiteltiin "tutkimus" jonka mukaan jotain 49% suomalaisista haluaisi liittyä Natoon.
Vanhanen sanoi ettei siitä turhaan jaaritella kansan kanssa, vaan yksi kaunis aamu vain ilmoitetaan että...
Pressanvaalien jälkeen alkaa tulla enemmänkin "gallupeita" ja kaikenmaailman "asiantuntijoita" joiden mukaan kandee liittyä.
Varsinainen liittyminen ilmoitetaan kansalle noin vuonna 2007. - hyvä jos
Olen oikeistossa ja muut vä... kirjoitti:
Katoitteko sunnuntain puoli 9. uutisia. Siinä esiteltiin "tutkimus" jonka mukaan jotain 49% suomalaisista haluaisi liittyä Natoon.
Vanhanen sanoi ettei siitä turhaan jaaritella kansan kanssa, vaan yksi kaunis aamu vain ilmoitetaan että...
Pressanvaalien jälkeen alkaa tulla enemmänkin "gallupeita" ja kaikenmaailman "asiantuntijoita" joiden mukaan kandee liittyä.
Varsinainen liittyminen ilmoitetaan kansalle noin vuonna 2007.liitytään!!!
- me kuulutaan
hyvä jos kirjoitti:
liitytään!!!
siihen korviamme myöten. Pelkkä allekirjoitus ei enää merkitse mitään. Kaikki toiminta on jo kuin täysjäsenillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972