Kun pistetään bussiennakolla paketti menemään,kauanko menee että rahat ovat tilillä????
Entä postilla???
Posti vai matkahuolto...
2
592
Vastaukset
- maija
tuohon kysymykseesi löytyy täältä oiva vastaus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=122&conference=550&posting=3000000000400886 - helppoheikki
no postipaketin 2-3päivää,ennen kuin vastaanottaja saa noutoilmoituksen 1 päivä ja tilitys 1 päivä. en oo asiantuntia,mut käsittelen rahtia kuitenkin jokseenkin paljon ja päättelin. bussirahti..riippuu matkasta..voi olla nopeempikin kun posti,mut vastaanottaja ei saa yhtä helposti kaikissa tapauksissa ilmoitusta tavaran saapumisesta.ite lähettäsin matkahuollon kautta ja rahtikirjaan vastaanottajan numero..niin ehkä siitä hyvällä tuurilla ilmoitetaankin.mutta kuten kokemus on näyttänyt,niin mikään ei ole niin varma kuin epävarma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa281894- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 30723
- 52719
- 49629