jos on kioskilla sisällä ja ostaa jotain ja sen jälkeen menee istumaan, niin hetken päästä tulevat myyjät ja sanovat,että nyt jatkuu matka ja heittävät pihalle...että miksi heille ei asiakkaat kelpaa???
synnerbergin kioski
25
3643
Vastaukset
- Vihainen asiakas
Joo minulla on käynyt pari kertaa samalla tavalla ku olen käynyt kyseisessä paikassa...
- ex- asiakas
täysin totta!!! minä en enää siheen haisevaan räkälään astu!!!!!!!!!!
- Hyi!
Palvelu täyttä paskaa!
=pyysin lihiksen sinapilla, jonka tulo kesti. ja kun sain sen siellä oli lisänä ketsuppia ja salaattia, vaikka nimenomaan sanoin että PELKÄLLÄ SINAPILLA.- kun huomautin asiasta myyjä katsoi vaivautuneena ja kysyi kertaalleen mitä siihen tulisi. ja viimein kun sain lihikseni pelkällä sinapilla oli aikaa kulunut jo n. 30min. !! että se otti päähän.
Toivattavasti palvelu paranee keskustelun myötä ja he itsekkin näkisivät tämän!
- Folke
olut jäi saamatta ku ne heitti minut pihalle sieltä >:( !!!!!!!!!!!
- Oikeassa(ko)?
TOTTA!
Ainakin nuorten keskuudessa, kun he ostavat esim. karkkia. -> sisään alkaa tulemaan vanhempia ihmisiä "ryyppäämään"-> myyjä:(esim.) NYT ULOS, SIELLÄ ON IHAN HYVÄ ILMA TAI MENKÄÄ KOTIIN JOS KYLMÄ TULEE, KOSKA VANHEMMILLE TÄYTYY ANTA TILAA,VAIKKA EI OLISI SYÖNYT VIELÄ KARKKEJA?!
=VÄÄRIN!!!!!!!
VAI? - ei hyviä
Kerran ostin sieltä hampparin, olikohan just v. 2003 lätkän MM-kisojen aikoihin. Oli nälkä ja päätin poiketa hampparille ennen kaverille menemistä.
Olin sitten jo toisella erätauolla enemmän kaverin vessassa kuin olohuoneessa kattomassa itse matsia. Vitutusta tosin loivensi hieman se, että Suomi hävisi tuolloin. Ei ollut se Suomi-Ruotsi -peli.- hän
se on. !
- toi kiska
on?
- ...
PERTTILÄSSÄ!
- ::::::::
... kirjoitti:
PERTTILÄSSÄ!
SE KIOSKI ON PELKKÄ RÄKÄLÄ!
NIILLE EI KELPAA MUUTA KUIN JUOPOT, KOSKA KALJA PITÄÄ SEN "PULJUN" PYSTYSSÄ!
VAI MITÄ? - Gunnar the pässi
:::::::: kirjoitti:
SE KIOSKI ON PELKKÄ RÄKÄLÄ!
NIILLE EI KELPAA MUUTA KUIN JUOPOT, KOSKA KALJA PITÄÄ SEN "PULJUN" PYSTYSSÄ!
VAI MITÄ?Onko se se kioski siellä Lohjan slummialueella, alapuolella Shell-huoltoaseman tai siis alueella, josta tullaan maan päälle kohti Helsinkiä.
Kyllähän se alue on täynnä narkkareita, sekoja, humalaisa, elämään pettyneitä, köyhiä, asenteellisvammaisia.
Joo, se kioski haisee, koska asiakkaat lemuavat ja ovat aina oikeassa. Yrittäjä on aina väärässä.
Menkää ja nukkukaa kotona.
Slummialue alkaa sen huoltamon alapuolelta...surkea läävä. - Man in black
Gunnar the pässi kirjoitti:
Onko se se kioski siellä Lohjan slummialueella, alapuolella Shell-huoltoaseman tai siis alueella, josta tullaan maan päälle kohti Helsinkiä.
Kyllähän se alue on täynnä narkkareita, sekoja, humalaisa, elämään pettyneitä, köyhiä, asenteellisvammaisia.
Joo, se kioski haisee, koska asiakkaat lemuavat ja ovat aina oikeassa. Yrittäjä on aina väärässä.
Slummialue alkaa sen huoltamon alapuolelta...surkea läävä.Sehän on oikein mukava kioski ja myyjätkin ovat niin nättejä että!
- ent. as.
Man in black kirjoitti:
Sehän on oikein mukava kioski ja myyjätkin ovat niin nättejä että!
ei sinne kannata mennä ihn perseestä koko paikka
- Zack
ent. as. kirjoitti:
ei sinne kannata mennä ihn perseestä koko paikka
Se on paras kiska lohjalla.
Täm on fakta.
Ja mukavimmat myyjät... - 123
lohjalla perttilässä...
- minä.
Gunnar the pässi kirjoitti:
Onko se se kioski siellä Lohjan slummialueella, alapuolella Shell-huoltoaseman tai siis alueella, josta tullaan maan päälle kohti Helsinkiä.
Slummialue alkaa sen huoltamon alapuolelta...surkea läävä.Haista sä Gunnar pitkä paska. Älä itke jos perttillä on niin perseestä niin painu pistä jalat taskuun ja kieri pois... !!! :D
- serkku tyttö
olen samaa mielt perseest koko paikka!!!!:)
- serkku----poika
Vittu aina ku sinne tulee jotai juoppoi...ni ne sanoo et antakaas vanhemille tilaa menkää te pihalle vaikka leikkimään tai jotai sellasta...tekis mieli räjäyttää se paikka maan tasalle!!!!!!
- ---
ja taas se tapahtui...myyjä tulee ja sanoo menkää ulos!!!MÄ EN YMMÄRRÄ ENÄÄ TOLLASTA TOUHUA EN OSTA ENÄÄ IKINÄÄ SIELTÄ RÄKÄLÄSTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Bestrafer
Menkää suolle katsomaan mikä on meininki. Jospa siellä olis teille tekemistä.
- Pera
Käyn lähes päivittäin Kioskilla, ja aina olen saanut hyvää palvelua. Mukavat tytöt jaksavat aina hymyillä! Mieli kohenee joka kerta!
Ja se on asiallista että nuoret ajetaan pois kuleksimasta, koska eihän kioski ole suinkaan mikään nuorisokahvila.
Ja sitä v***ttua ei koko ajan jaksa kuunnella mitä nuoriso koko ajan viljelee. - vanha asiakas
olen seurannut kyseisen kioskin juttuja jo pitkään todella töykeää palveluakin välillä ja muutenkin iha perseestä koko paikka
- !!!
NIIN PERSEESTÄ SE ON. !! JA SULLE Gunnar the pässi, MISSÄ SÄ HELVETTI ITE ASUT?. SULLA EI OO MITÄÄN SANOMISTA NARKKAREISTA YM. TULISIT KATTOO EKA TÄTÄ TOUHUU JA ASUU TÄNNE VAIKKA VUODEKS! JA ARVOSTELE SITTEN!!!!!!! VITUN HOMO!
TÖRKEETÄ TOLLANEN!
MEILLÄ SENTÄÄN ON VARAA HAUKKUU KU SIEL ASUTAAN!
- Nokialaineneneenenenenenenenen
joo, elikkä myyjät ei todellakaan ole perseestä, VAAN PUOLET SYVEMMÄLTÄ, ELI EI VOI ENÄÄ SANOA ETTÄ PERSEESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- koivunen
joo, elikkä eilen olin käymässä synnerbergin kioskilla ja sitten ostin kaljan ja join sen ja sitten ostin toisen ja ostin aina vaan toisen ja sitten hetken päästä huomasin katsoessani listaa, että se myyjähän otti aina 50 senttiä vissiinkin omaan taskuun siitä samalla kun kassaan osan rahoistani laittoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080